Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Tiltsunk ki minden férfit az EU-ból, hiszen potenciális terroristák!

2015.11.28. 20:51 | Brendel Mátyás | 33 komment

jesuisgeci.jpg
Mindenki érti, hogy a cím nyilvánvalóan abszurd, de nyugi, Orbán Viktor "gondolataira" alapozok. Orbán ugyanis azt az ordénáré hazugságot találta mondani, hogy:

" tény az, hogy az összes terrorista alapvetően migráns, a kérdés csak az, hogy mikor emigráltak az Európai Unióba" .

Na most:

1) Ha így vesszük, akkor az összes magyar is migráns, csak az a kérdés, hogy mikor emigráltak Magyarországra. Sőt, az összes európai is migráns, mert valamikor sok tízezer éve Afrikából emigráltunk ide. Persze kivétel a Fideszes neandervölgyiek, azok korábban.:) De azok is emigráltak, és azok is Afrikából.

2) Ha a sokadik generációs emigráns fogalmát néhány generációra szűkítjük le, akkor is sok kivételt lehetne mondani, mint Anders Breivik, az ETA, az IRA, és hasonlók. Orbán a héten is óriásit bukott, hiszen a TEK által elfogott magyar terroristák nem muszlimok voltak, ha voltak, inkább szélsőjobbosok. Szóval Magyarországon úgy látszik, hogy Orbán elvtársai, a szélsőjobbosok a veszélyesek. Ne feledjük el a cigánygyilkosokat sem, azok sem bevándorlók voltak ebben a szűkebb értelemben.

3) És akkor most jöjjön az abszurd cím, eddig az összes európai terrorista férfi volt. Hasna Aït Boulahcenről kikiáltották, hogy az első európai öngyilkos merénylő nő, de aztán kiderült, hogy ez sem igaz. Ő tehát egy nő, aki segített a terroristáknak, de úgy néz ki, hogy nem ölt meg senkit, még magát sem. De igazán felesleges is ezen az egy eseten vitázni, mert az összes többi terrorista férfi volt. Legalábbis azok, akikre emlékezni tudok.

Ebből következően tehát az EU-ból nyilván ki kéne toloncolni az összes férfit. Ellene lehet vetni ennek, hogy:

A) Na jó, de a férfiak elenyésző része terrorista. De ugyanez igaz a migránsokra is.

B) A férfiaknak mégis igencsak nagy hasznuk van Európában. Ha más nem, a demográfia szempontjából. És ugyanez igaz az emigránsokra is.

Nyilván mindenki érti, hogy az A és B ellenvetések mennyire jogosak, és akármennyire is igaz, hogy a terroristák (szinte) kivétel nélkül férfiak, ez nem ok a kitoloncolásukra. Na most ezek után már csak azt kéne felfogni, hogy ez ugyanúgy érvényes a bevándorlókra is. Orbán hülyeségeket sugall.

Pontosabban persze a bevándorlóknál nyilván mérleget kell vonni, hogy mennyit tudunk befogadni, és a menekültek esetében meg azt, hogy erkölcsi elveink azt mondják, hogy segíteni kéne rajtuk. Ezt mérlegelve szerintem bőven elfogadható az, hogy Európa befogadhatja az összes szír menekültet, mert meg tud birkózni vele. Az összes bevándorlót nem tudjuk reálisan befogadni, tehát itt jogos egy határvonalat húzni.

Az sem igaz, hogy az a tény, hogy a terroristák (szinte) kivétel nélkül férfiak, azt jelenti, hogy a férfiak integrációja megbukott, azt sem, hogy a férfi egy alsóbbrendű nem. Nem helyes azon pár férfi alapján az összes férfira általánosítani. És még ha van is a férfiak és a terrorizmus között egy ilyen összefüggés, azért ez mégiscsak nagyon sokadrendű szempont. És a bevándorlóknál is így van ez.

Ami egyébként az ezévi menekülteket illeti, és a terrorizmust, a párizsi elkövetők közül 2 embernél merül fel az, hogy a menekülthullámmal jött. Én ezt még mindig nem fogadom el biztosra, mert az hogy nála legyen az egyiknél az útlevele érthetetlen dolog. De az megvan, hogy amennyiben ez a 2 öngyilkos merénylő esetleg tényleg a menekültekkel jött, akkor ezek összesen maximum egy embert öltek meg?! Ekkora a menekültveszély Európában. A párizsi terrortámadás teljesen nyilvánvalóvá tette, hogy terrorista akciót megszervezni, irányítani menekültek nem tudnak, ehhez bizony európai állampolgárok kellettek, akik fegyvert tudnak szerezni, autót tudnak kölcsönözni, albérletet tudnak kivenni, és hasonlók. Ha speciel felhasználtak két loser bombatölteléket is, az a támadás szempontjából lényegtelen ráadás volt, és ahogy látjuk, sokat nem számított.
A napokban a menekültvándorlás alábbhagyott, és a kvóterendszer lett a hírekben a fő téma. Itt a Fidesz megint Darwin-díjasat alkotott. Gulyás Gergelytől idézek, de természetesen ugyanez Rogán, Kósa vagy Orbán véleménye is:

"A kvótarendszer üzenete hazugság, hiszen azt közvetíti az érkezőknek, hogy Európa be tudja őket fogadni. Ha a külső schengeni határvédelmet nem érvényesítjük, akkor a belső schengeni határ kerül veszélybe."

De gondolkozzál már Gergőke!

1) Egy olyan EU-ban, ahol az összes határt le lehet zárni kerítéssel, még meg is lehetne csinálni azt az embertelen dolgot, hogy tényleg körbevesszük az EU-t (a schengeni EU-t) kerítéssel, és nem engedünk be senkit.

2) De az EU-nak vannak tengeri határai is, és akárhogy is nyomatja Orbán azt a baromságot, hogy a török-görög határt kell megvédeni, hónapok óta nem jött elő azzal, hogy hogy a nénikéjéban akar a tengerre kerítést építeni.

3) Ennek meg az a következménye, hogy Görögország, Olaszország, de Franciaország, Spanyolország partjaira mindenképpen jönnek bevándorlók. Valamit tehát ezekkel kezdeni kell.

4) Orbán erre annyi megoldást tud mondani, hogy akkor a következő szárazföldi határon építsenek kerítést. De akkor ebbe Görögország, Olaszország, Franciaország és Spanyolország beleroppan.

5) Orbán mondhatja erre azt, hogy ő egy önző fasz, mit érdekli, csak éppen Görögország összeroppanása súlyosabb az EU-ra nézve, mint egy párizsi terrortámadás. Sőt, még egy súlyos menekülthullámot vált ki.

6) De ennél hamarabb is jelentkeznek a gondok, mert Görögország nyilván nem fogja ezt lenyelni, és nem fog engedelmeskedni. Eddig is azért küldték tovább regisztráció nélkül a menekülteket, mert maguk nem bírnak ennyit befogadni.

7) Amikor Macedónia elhatározta, hogy a nem menekült bevándorlókat nem engedi be, már abból is óriási feszültségek keletkeztek a határon. Még kérdés, hogy mi lesz ennek a vége.

8) Összességében látszik az, hogy a problémára nincs nemzeti megoldás. A menekültek ész nélküli továbbengedése addig megy, amíg Németország tűri. A kerítés építés csak a szomszéd kertjébe tereli a dolgot. Ez egy szemét intézkedés, és a szomszéd nem örül neki. Márpedig az Magyarországra visszaüt, ha a szomszédok szerint geci.

9) Az egyetlen igazi megoldás bizony az összeurópai megoldás. Igen ám, de ehhez meg a kvótarendszer elengedhetetlenül szükséges, mert már említettem, butuska Orbán, hogy Görögország se nem fogja tűrni, és ha tűrné, nem tudná megcsinálni, hogy minden menekültet maga fogad be. Át kell vállalni menekülteket. Ezt pedig a kvótarendszer teszi lehetővé.

Egy gyakorlati ellenvetés, amelyre Gulyás is utal a "végrehajthatatlan" állításával az lehet, hogy a kvótarendszert azért nem lehet kivitelezni, mert a menekültek nem is akarnak Magyarországra jönni, és ha kényszerítenék őket, akkor úgyis visszamennének Németországba. Most azon csak egy mondat erejéig lovagolok, hogy ezek szerint Orbanisztán egy olyan szar hely, ahova a kutya sem akar jönni. És erről Orbán tehet.

De ezentúl ez nyilván egy megoldható technikai probléma. Olyan előnyöket kell felajánlani menekülteknek, hogy önként jöjjenek Magyarországra. Munkát és lakhatást kell nekik felajánlani. Aki azon akad ki, hogy ez igazságtalan, mert a magyaroknak meg nem ajánl fel ilyeneket a kormány. A helyzet az, hogy de, részben igen, mert támogatnak gyárakat, van közmunka, van munkanélküli segély, és hasonlók. Az, hogy az Orbán kormány többet nem költ ilyenekre, hanem inkább stadionokra, az inkább kormánykritika, nem érv a kvótarendszer ellen.

Fel kéne fogni, hülye Fideszes politikusok, hogy az Európai Unió, régi nevén Európai Közösség valóban egy közösség. Ebben a közösségben ha Magyarország antiszociális geciként viselkedik, akkor megszívja, mint mindenki bármely közösségben. Különösen, ha az a valaki nem erős. Orbán minden eddigi geciskedése hátrányt okozott Magyarországnak az Európai Közösségben. Ára van annak, ha a többi ország Magyarországot egy antiszociális baromnak látja, aki még egy pár menekültet sem akar befogadni. Persze lehet, hogy Orbanisztán annyira gyenge, hogy nem tud, mert a kormány reformjai annyira működnek, de akkor tessék bevallani, és segítséget kérni! Bizonyára lehet azokhoz a kvótákhoz támogatást is kapni.
És ha már a támogatásoknál vagyunk, fel kéne fogni, hogy az EU támogatások nélkül Magyarország gazdasága még mindig recesszióban lenne. Az EU, a német autógyárak, a támogatások nélkül sehol nem lennénk. Orbán úgy viselkedik, mint ahogy a szélsőjobber sztereotípia szerint a cigányok: a közösség törvényeire és elvárásaira szarik, de a kis segílyke, az kéne neki.

Hát nem Orbán ha te nem vállalod a kvótát, nem vállalod, hogy a közösség tagja leszel, ha antiszociális, geci fasz vagy, akkor a közösség kivet magából, nem segít. Akkor lehet, hogy ugrik a segílyke, meg kimaradunk a Schengenből. Fidesz-szavazók, tényleg ezt akarjátok?! Egy tönkrement országot az EU-n kívül?! Ahol egyébként nyugdíjatok sem lesz, mert demográfiailag össze is omlik az ország. Mert akkor csak így tovább!

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

http://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr668123192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

hívőlélek 2015.11.29. 07:50:40

A szerző túltolt jelzőit leszámítva teljes mértékben egyetértek vele. Orbán rezsimje a legkárosabb rezsimek egyike a magyarokra nézve. Valójában a nemzet szisztematikus kiirtását hajtja végre. A magyar ellenességének következménye ma már az ország lélekszámának alakulásában, az éhező gyermekek , nyugdíjasok tíz és százezreiben mérhető. A mindent elöntő korrupció, az oktatás és az egészségügy romba döntése olyan következményekkel jár hogy Magyarország területén megszünőben vannak az emberi társadalom fennmaradásának feltételei.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.11.29. 10:23:18

@hívőlélek: nem tudom, hogy lőttem volna túl a jelzőimmel, amit te mondasz, hasonlóan súlyos.

Csaba Svolik 2015.11.29. 13:59:45

Téged kéne kitíltani meg az összes húgyagyú barmot !
Tény az hogy a párizsi merénylet résztvevői mind bevándorlók voltak , közülük 4 fő a mostani migrációval érkezett európába a bombaszakértőjűkkel együtt !
Tény az ,hogy a migrációs hullámal óriási mértékben megnőtt a terrorveszély európában ! ( Párizs , Hannover, Brüsszel és ma már London is ! )
Tény ,hogy másod , harmad generációs muszlimok is radikalizálódnak , tehát az asszimilizációjuk téveszme ! ( lásd " NO GO zónák európa szerte )
És még sorolhatnám ....
Nem vagyok orbán fan , de ezt jól csinálja , amit itthol az egy más tészta és azis ,hogy nincs olyan ellenzéki politikai erő akire rá lehetne bízni az országot !

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.11.29. 16:48:41

@Csaba Svolik:

"Tény az hogy a párizsi merénylet résztvevői mind bevándorlók voltak "

és férfiak.

" közülük 4 fő a mostani migrációval érkezett európába a bombaszakértőjűkkel együtt !"

hazudsz. ha mégegyszer hazudsz, kiváglak.

"Tény az ,hogy a migrációs hullámal óriási mértékben megnőtt a terrorveszély európában ! ( Párizs , Hannover, Brüsszel és ma már London is ! )"

ez nem tény

"Tény ,hogy másod , harmad generációs muszlimok is radikalizálódnak , tehát az asszimilizációjuk téveszme ! ( lásd " NO GO zónák európa szerte )"

a no-go zónák Vona Gábor faszábol szopott hazugság. te minden baromságot beveszel?!

piroslapok.blog.hu/2015/09/22/vannak-e_no-go_zonak_parizsban

az hogy lehet, te hülyegyerek, hogy ezek a terroristák Saint Denis-ben nyilvánvalóan nem no-go zónában laktak, és, hogy a rendőrség úgy füstölte ki őket onnan, ahogy csak akarta?! miféle no-go zónáról beszélsz, ahol a rendőrség szitává lövi a terroristákat?!

te hajdúborzasztóról, a fotelből miért irkálsz olyan baromságokat az internetre, amiről fogalmad nincs?! voltál te már Párizsban, te agyhalott, hülye náci paraszt?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.11.29. 16:51:23

@Csaba Svolik:

"Tény az hogy a párizsi merénylet résztvevői mind bevándorlók voltak"

tény, hogy a TEK a héten elfogott pár terroristát, akik NEM VOLTAK BEVÁNDORLÓK, és akik állítólag meg akarták ölni Orbánt. ezek a terroristák az idézett szövegek szerint pont olyan hülye nácik voltak, mint te.

Magyarországon eddig nulla muszlim terrorista volt, ellenben volt egy pár náci terrorista.

úgyhogy ne hazudozzál itt, és dugd fel magadnak a hülye, hazudozós Orbánodat is!

NemodaBuda 2016.04.12. 07:29:01

@Csaba Svolik: Marhaság, amit írsz ! Bármelyik ellenzéki erő jobban elkormányozná ezt az országot, mint orbánék ! Talán a Jobbik nem ! Másrészt, a húgyagyú barmok - ez meg mi ?

gmihaly621 2016.04.12. 07:43:52

Bródy János legújabb dalainak egyikében a "Magyarok közt európai"-ban elhangzik az a sor is: "Nem vagyunk jók Európának". Bizony, bizony. Erről szól az egész történelmünk a honfoglalás óta. Hát akkor miről is beszélünk? Amúgy pedig nem az összes férfit, hanem az iszlám-muszlim kultúrkörből érkezőket kellene fokozottabban ellenőrizni, de kulturált eszközökkel. Az az Európa, amely a 16. században az Európából kirekeszteni óhajtott "Balkánon" (fritz eredetű geopolitikai fogalom, akárcsak Bizánc) hagyta nyomulni a mohamedán (!!!) törököket, most szívja meg az eddigi - mondjuk így - habzsidőzsit. Gyászukkal ugyan együtt érzünk, de azért ezt se felejtsük el.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.04.12. 08:12:57

@gmihaly621: "nem az összes férfit, hanem az iszlám-muszlim kultúrkörből érkezőket kellene fokozottabban ellenőrizni" ami kulturális rasszizmus. nem hozhatsz olyan törvényeket, hogy az ilyen vagy olyan kultúrkört egy az egyben hátrányban részesíted. mi következik? a kínaiak, a finn-ugrok, a kommunisták, az ateisták, a keresztények fokozott ellenőrzése Európában? hülye vagy?!

gmihaly621 2016.04.12. 17:13:05

@Brendel Mátyás: Kevered Gizikét a gőzekével. A belépő külföldiek ellenőrzése minden állam szuverén joga, nem beszéltem én sem másról. Vagy te azt is ellenzed? Ha "helyzet" van, akkor bizony jó az óvatosság. Lehet bízni bizonyos értékekben, de az önvédelem nem tilos.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.04.12. 21:50:38

@gmihaly621: "A belépő külföldiek ellenőrzése minden állam szuverén joga" de előítéletesen nem.

gmihaly621 2016.04.13. 07:30:21

@Brendel Mátyás: Az iszlám nevében elkövetett "viselt dolgok" ismeretében szó sincs előítéletekről. A gyerekeket és a miattuk elmenekülőket "védőpajzsként" maguk elé tartva visszaélnek a nyugatos elvekkel és sajtóetikával, nem, mintha amazok ártatlan bégető barikák lennének.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.04.13. 08:00:33

@gmihaly621: az előítélet pont azt jelenti, hogy egy X népcsoportból származó pár x ember bizonyos A tevékenységét általánosítod az X csoportra, és ítéletet mondasz anélkül, hogy ezt az A tevlékenységet az Y csoportban megvisgálnád. ráadásul az A tevékenység választása is önkényes.

Például: Németország tele van magyar kurvákkal, tehát a magyarok mind kurvák.

gmihaly621 2016.04.13. 17:42:33

Ezt az érveléstechnikát már sokan vágták a sutba, mert megtévesztő, hamis. Nem általánosításról van szó, hanem negatív tapasztalatokról, amelyek ellenérzést tesznek szükségessé.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.04.13. 22:43:12

@gmihaly621: "Nem általánosításról van szó, hanem negatív tapasztalatokról, amelyek ellenérzést tesznek szükségessé. "

természetesen nagyon sokszor ilyen módon van szó általánosításról, és előítéletről. mint ahogy egy német részéről egy olyan állítás, hogy:

"Németország tele van magyar kurvákkal és stricikkel, tehát a magyarok mind kurvák és stricik. "

Szintén alapul tapasztalaton, és ha egy németnek ezzel kapcsolatban negatív tapasztalata van, akkor nagyon könnyen mondhat ilyen butaságokat.

Ettől ez még nem lesz igaz, nem lesz megalapozott, nem lesz helyes.

Ugyanez igaz a menekültekkel kapcsolatban is. Semmiféle szignifikáns, negatív statisztikát nem tudnak a nácik felmutatni.

gmihaly621 2016.04.15. 12:56:05

@Brendel Mátyás: Jó, a tatárjárás és a török nyomulás évszázadokkal korábban volt. Vagy azok a népvándorlások, amelyek a Heribert Illig-féle elkamuzott évszázadokban történtek és elfelejtődtek. De megtörténtek.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.04.15. 16:53:42

@gmihaly621: a germán törzsek, a magyarok és egyebek vándorlásai is megtörténtek. mi a faszt akarsz a népvándorlással mondani?!

gmihaly621 2016.04.16. 08:19:19

A honfoglaló és a hódító háborúskodás egyformán gyilkolászásokkal járt együtt. Mi a hódoltságból és a "gyarmati" státuszból kifolyólag bő tapasztalatokat szereztünk bizonyos migránsi-bevándorlói hátsó szándékokról. Ez a mostani "népvándorlás" bizony-bizony összevethető az egykoriakkal, azokkal is, amelyeket most a drágalátosok "ignorálnak". Pedig a görög-latin írásbeliség előtt is tettek-vettek egyet és mást, de írott szöveg híján agyonhallgathatják. A régészetre pedig aszerint van zseton, hogy az aktuális politikának mennyi hasznot hajt.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.04.16. 14:33:02

@gmihaly621: "Ez a mostani "népvándorlás" bizony-bizony összevethető az egykoriakkal"

Te beteg vagy. A mostani menekültprobléma a magyarok 1956-os, a lengyelek II VH-s menekülésével vethető össze, nem a tatárjárással és a törökökkel. Ez nem fegyveres hadsereg. A tatárokat és törököket nem állította meg, hogy "le van zárva a határ". A tatárjárás fő hatása az volt, hogy fegyveresen sokat pusztítottak. A törökök jelentős hatása az volt, hogy fegyverrel uralták az ország elfoglalt részét, adót szedtek. Ha a fegyveres hadsereget levonjuk belőlük, akkor a hatásuk szinte semmi. Nagyon kevés tatár és török keveredett a magyar népességbe.

gmihaly621 2016.04.16. 19:25:28

@Brendel Mátyás: Persze, mert a párizsi és a brüsszeli terroristák nem az ő meneteikkel együtt szivárogtak be. Az izraeliek már régóta mondják, hogy az iszlamista arabok már régóta baleknak nézik a nyugat-európaiakat, akiknek a hülyeségeihez csatlakozol, akárcsak a D 306-os és egyéb exelvtársak, politikai szélkakasok.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.04.17. 10:24:26

@gmihaly621: "mert a párizsi és a brüsszeli terroristák nem az ő meneteikkel együtt szivárogtak be. "

Nem. A párizsi és brüsszeli terroristák szinte kivétel nélkül francia és belga állampolgárok voltak, akiknek nem kellett beszivárogni, mert mindig is Belgiumban vagy Franciaországban éltek. Egy részük ugyan elutazott Szíriába kiképzésre, de ez nélkülözhető, illetve ezt saját útlevelükkel tehették meg. Salah Abdeslam saját útlevelével, saját bankkártyájával úgy furikázott keresztül-kasul az EU-ban, ahogy csak akart. Rendőrségi ellenőrzéseken ment keresztül Ausztriában, sőt, még a párizsi robbantások után közvetlenül is. Mert hiszen addig egy kutya közönséges EU állampolgár volt.

Ezt kéne felfognod, te hülyegyerek, az európai terroisták EU állampolgárok.

gmihaly621 2016.04.17. 21:01:32

@Brendel Mátyás: Ad 1: Toboroztak, te Észlény! Ad 2: És a kutya közönséges, de jellegzetes kinézetű EU-állampolgárok rasszista diszkriminálást sajnos pont az ilyen esetek indokolják - bár ne a próféta szóljon belőlem. Mit tennél ezen veszély ellen, te marha?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.04.18. 00:12:27

@gmihaly621:

1) Nem tudom, hogy toboroztak-e, de eredménye nem nagyon volt.

2) Én nem vagyok olyan hülye, mint te. Nem gondolom, hogy a cigánygyilkosságok után minden Jobbikosnál házkutatást kéne végezni.

Pontosan arról van szó, hogy az ilyen sztereotípiák, rasszista előítéletek olyan hülyéknél alakulnak ki, akik:

A) Egyedi esetek jelentőségét túlbecslik, és fosnak.

B) Az egyedi eseteket úgy általánosítják, hogy az hülyeség.

Ha te a terroristáktól fosol, akkor te nagyon hülye, buta ember vagy, mert annak az esélye, hogy te terrorista akcióban meghalsz töredéke annak, hogy elüt egy autó. Mégsem mondod azt, hogy az autókat ki kéne tiltani Európából. Egyszerűen hülye vagy, és totál félrebecsülöd a veszélyeket.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.04.19. 05:37:49

@gmihaly621: anáci kormány ezt csinálja valóban menekült, törvénytisztelő emberekkel:

index.hu/belfold/2016/04/11/tranzitzona_tompa_magyar_hatar_menekulthelyzet/

csak azért, mert Orbán, te és a hozzátok hasonló hülye fosik az egyáltalán nem fenyegető terrorveszélytől. mert idióták vagytok. ezért szenvednek ártatlan emberek.

gmihaly621 2016.04.19. 06:42:51

@Brendel Mátyás: A jövő majd eldönti, hogy fenyegető-e, vagy sem a terrorveszély. Mindenesetre a 15-16. században a szintén iszlamista (mohamedán) törökök és a cserben hagyó, sőt, a Török Portával boltoló Európa már ki lett próbálva. Az arabok és a többiek pedig rosszabbak. És a kultúrában, mentalitásban a lényeg tekintve 300 évvel le vannak maradva - állítólag. És az a rengeteg fegyver, amivel boltol, aki teheti, el is sülhet. Szóval ezt a pacifista elvtárisztikus dumát jegelhetnéd, te emmentáli marha.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.04.19. 09:46:02

@gmihaly621: Mindenesetre a 9-10. században a magyar kalandozókba boltló Európa már ki lett próbálva. Kultúrában, mentalitásban a lényeg tekintve 150 évvel le vannak maradva - állítólag. Az ilyen szürkemarhákon, mint te lehet is szépen látni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.04.20. 08:36:36

@gmihaly621: ha kicsit is követted a híreket a brüsszeli és párizsi terroristákról, akkor megfigyelhetted azt, hogy:

1) a terroristáknak integrálódniuk kell a helyi bűnözők közé
2) a terroristáknak szükségük van emberekre, akik autót bérelnek, lakást vesznek ki
3) a terroristáknak szükségük van robbanószerekre és fegyverekre.
4) a terroristák sokadik generációs belga és francia állampolgárok voltak

elképzelhetetlen az, hogy beesik Magyarországra egy szír menekültnek álcázott mondjuk iraki származású terrorista, és kapcsolatok, nyelvtudás nélkül kivesz egy lakást, bemegy a gyógyszertárba, vesz 200 liter acetont, elkészíti a robbanószerét, bérel egy kocsit, kiviszi a robbanószert Ferihegyre, és robbant egyet. csak azért, mert nagyon akarja, ez nem fog neki menni.

nem véletlen, hogy ezek sokadik generációs francia és belga állampolgárok, és nem véletlen, hogy francia nyelvterületen akcióztak.

ezért totál hülyeség attól fosnod, hogy ezek Magyarországon így veszélyt jelentenek.

gmihaly621 2016.04.20. 09:49:33

@Brendel Mátyás: Toborzásról beszéltem, te észlény! Akkor ezt a már régebb idő óta ott élő, úgy-ahogy beilleszkedő toborzó oldja meg. Az állampolgárságot pedig túl hamar kapták meg és elnézték nekik, hogy nem hajlandók integrálódni. A "baj" akkortájt kezdődött, amikor Trianon kapcsán jól kioktattak minket, hogy mit is kellett volna tenni. Valamicskét ímmel-ámmal megtettek egy újabb háború után a kioktatók, hogy ne csináljanak segget a pofájukból, de hát a langyosat az Isten is kiköpi.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.04.20. 11:15:53

@gmihaly621: "Toborzásról beszéltem, te észlény!"

Ha toborzásról beszélsz, te észlény, akkor ezzel már elismered, hogy a problémának legfeljebb kisebb részéről beszélsz. De még itt is nagyon sok minden hibázik.

1) A toborzáshoz kell az adott országban toborzó.
2) Toborozni régen a mecsetekben szoktak volt, ma rájöttek, hogy az interneten is lehet. Tehát nem nagyon kell ehhez menekült.
3) A menekült most jött el Szíriából, jelentős részük pont az ISI elől. Nem valószínű, hogy pont az ISIS-hez csatlakoznának.
4) Ha mégis sikerül kifogni egy Assad elől menekült, ISIS szimpatizáns menekültet, nem valószínű, hogy hajlandó meghalni a szent cél érdekében. Ha olyan lelkületű lett volna, akkor valószínűleg nem meneküle el Szíriából, mert ott aztán nagyon jól meg lehet halni mindenféle szent cél érdekében. Aki Európába menekült az inkább pont nem hajlandó erre.
5) Ha hajlandó erre, akkor képzetlen. Európában nem lehet jól kiképezni. Akkor most mi legyen?! A friss menekültet, aki most vágta át magát 8 országon, küldjük vissza illegálisan Szíriába kiképezni, és aztán megint vissza?! Hülye vagy?!

Nem véletlenül nem nagyon volt ilyen a terrorakciók során. Legfeljebb valami béna hülyét sikerülhetett betoborozni, aki nem is robbantott fel senkit magán kívül. A Stade de France-*nál lehet, hogy volt 1 vagy 2 ilyen robbantó. Nem ők ölték meg a 130-nál is több embert, ők maximum egyet öltek meg.

6) Magyarországon nem nagyon vannak toborzók.

Azért fosol, mert hülye vagy. Vegyél be imodiumot! A hülye Orbánoddal együtt!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.04.20. 11:20:41

@gmihaly621: Brüsszelben 3 ember követte el a robbantásokat:

1) Ibrahim Bakraoui, belga állampolgár
2) Khalid El Bakraoui, belga állampolgár
3) Najim Laachraoui, belga állampolgár

0 szíriai vagy más keleti menekült.

gmihaly621 2016.04.21. 07:06:06

@Brendel Mátyás: Mondtam már, hogy az állampolgárság nem számít, te eszement, mert kutyából nem lett szalonna. A fiatalság tapasztalatlansága sem mentség ilyen súlyos bűnök elkövetésénél. Már az imámokat sem kellett volna beengedni, csak akkreditációval. És az uszításaik felplankolása után őket kellett volna elsőként kitoloncolni. És a beszivárgó iszlamista-szalafista agitátorokat, toborzókat, akik meghülyítették ezeket a takonypócokat.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.04.21. 14:52:57

@gmihaly621:

" Mondtam már, hogy az állampolgárság nem számít, te eszement"

figyusz, húgyagyúkám:

belga állampolgár = NEM MENEKÜLT, francia állampolgár = NEM MENEKÜLT

érted, te hülye, baromarcú, faszfej?!

nem tudsz menekültből toborzott terroristát mutatni, aki megölt volna sok embert. tehát nincs példa arra, amitől fosol, te agyirokkant!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2016.04.21. 15:09:06

@gmihaly621: "kutyából nem lett szalonna"

belőled nem lett értelmes ember.