Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Mitől fosnak a nácik?!

2015.08.25. 06:39 | Brendel Mátyás | 152 komment

hitlerwc.jpgNos, hát semmiképpen nem a bevándorlók által behurcolt ebola miatt, merthogy a bevándorlók a nácik minden fóbiája ellenére nem hoztak be ebolát, legalábbis ezek a bevándorlók, akik a szerb határon most jönnek át gyalog, ezek nem. És más olyan betegséget sem hoztak be, amely Magyarországon eddig ne fordult volna elő, és amiből valami olyan iszonyatos járvány keletkezett volna, ami miatt érdemes lett volna itt rettegni. Az országos tisztifőorvos kifejezetten cáfolta, hogy lenne Magyarországon járványveszély a menekültek miatt. Nem csoda, hogy nem történt ilyen, nem volt ennek reális veszélye, bárki átláthatta volna előre, aki tud gondolkodni, és tájékozódni. A nácik nem tudnak gondolkodni, és tájékozódni, ezért nácik, és ezért fóbiások.

Az emberek ugyanis két okból félhetnek:

1) Mert valami tényleg veszélyes, és ezt jól átlátják.

2) Mert valami nem veszélyes, de ezt nem látják át.

Na most persze értelmes ember tudta a menekültekről és a bevándorlókról, hogy nem különösebben veszélyesek már fél évvel ezelőtt is, amikor kb ez a náci pánik elkezdődött, de a nácik akkor még némi joggal mondhatták azt, hogy majd várjuk ki a végét, meglássuk (sic!) nekik lesz igazuk.

De hát nem lett. Mivel riogattak minket a nácik?

A) Hogy a menekültek járványokat fognak terjeszteni. Ezt már megbeszéltük, nem történt meg.

B) Hogy megerőszakolják az asszonyainkat. Ez sem történt meg. A nácik leginkább a kurucinfó által felfújt egyik esettel szoktak riogatni minket, amikor Svédországban tényleg történt egy nemi erőszak, és tényleg bevándorló származású egyén volt.  Ezzel az egy esettel akarnak minket riogatni. Eközben Magyarországon magyar férfiak erőszakolnak meg magyar nőket, gyerekeket, kb havonta lehet egy ilyen hírt olvasni az újságban.

C) Hogy lopni és gyilkolni fognak. Ilyen eset sem történt. Ehelyett kiderült, hogy inkább aljas magyarok csapják be, és lopják meg a menekülteket.

D) Hogy szemetelnek, piszkolnak, összevizelik és összeszarják az országot. Ebből az igaz, hogy persze, a menekültek között is vannak szemetelők, és persze van közöttük is olyan, aki a bokorba megy vizelni, és ha nagyon szükségben van, akkor bizony rondább dolgot is elvégezhet ott. No de ezt a problémát meg lehet oldani egy kis szervezéssel, és azóta a tranzitzónákkal sikerült is jelentősen javítani a helyzetet. Összehasonlításképpen gondoljuk meg, hogy a Szigeten mennyien szemetelnek, az ott kihelyezett vécék ellenére sokan bizony a bokorban vizelnek, sőt, még szarnak is. Voltam Szigeten, tudom, miről beszélek. Vagy emlékezzünk csak  Kossuth téri csőcselékre, amely televizelte a gyepet! A belvárosban is bármikor előfordul, hogy valamelyik részeg ember valamelyik kapualjban vizel. Ezek az esetek két dologtól függenek:

(i) Milyen emberről van szó.
(ii) Mennyire van kulturált választási lehetősége.

Általában, ha van kulturált vécé, ami elérhető, akkor nagyon kevés ember piszkítja össze a város utcáját, kevesen végzik a dolgukat nyilvánosság előtt. De van, aki még ilyenkor is. Magyar emberek között is akad ilyen. És semmi okunk azt gondolni, hogy a bevándorlók és menekültek között több ilyen van. Ha kihelyezett, működő, tiszta vécék ellenére tesznek tömegesen ilyet, akkor lehet ugrálni. Addig nem.

Felhoznám példának azt, hogy Párizsban például kb kilométerenként van egy automata vécé, amely ingyenes. Ez a világváros meg tudta azt csinálni, hogy a szórakozó, részeg embereknek és a turistáknak olyan megoldást adjanak, ami ingyenes, és így elvárható, hogy azt használják, és ne az utcán vizeljenek. Holott a turistáknak, és a szórakozó embereknek van pénze. A bevándorlónak nem biztos, hogy van. Vagy ha van is egy ötszáz eurósa, nem akarja felváltatni, hogy bemenjen egy kávézóba a vécére.

Szóval Párizs kulturáltabb, mint Budapest, de azért a magyar náci az, aki lebarbározza a menekülteket. Miközben a menekültek átlagban képzettebbek, mint a magyarok. A menekültek ugyanis a  szír társadalomnak eléggé a felső rétegét képezik. Ők azok, akik el tudtak jutni Magyarországra. A nagyon szegény, és nagyon tanulatlanok azok bizony kevés eséllyel tudtak eljutni Európáig. A menekült sors kemény dolog, de innen nézve az az előny megvan, hogy aki Magyarországig eljut, azok nem a legszegényebb, nem a leghülyébb, nem az idősebb, és nem a beteges emberek. Sőt, nem az iszlám vallási fanatikusok, hanem a moderáltabb hívők, és keresztények, akik az iszlám fanatikusok elől menekülnek. Tudom, van ebben embertelenség, de ismerjük már fel, hogy tényszerűen ez a helyzet, és ne fóbiázzunk már, mint a hülye nácik!

E) Elveszik a munkánkat. Nem veszik el, a legtöbb bevándorló és menekült megy tovább nyugatra, és még olyan is van, aki hisztérikusan menekül Magyarországról is. Ez sokat mond Orbán Magyarországáról. Egyébként a bevándorlók átlagban jobb képzettségűek, mint a magyarok, azaz hasznosak lennének, és akár még el is vehetnének munkát tőlünk. Csak ebben a náci kormány vezette országban nem sok bevándorló akar maradni. Magyarországon szakképzett munkaerőből hiány van, és a nagy munkanélküliség inkább a szakképzetlen tömegek alkotják. Az ő munkájukat nem lehet elvenni, mert nincs szakképzettségük, ezért nincs munkájuk.

F) Sokba kerülnek nekünk. A menekültek orvosi ellátást járványos betegségek és baleseti ellátás keretében kapnak. Ez nem sok, ne irigykedjünk már rájuk! Pénzbeli ellátást nem kapnak sokat, mert aki nem kap menekült státuszt, eleve nem kap pénzt, és egyébként is mennek tovább nyugatra. Ételt az államtól nem kapnak, a Migration Aid magánemberek felajánlásából, és önkéntesekkel segítenek nekik. Na most az a náci, aki arra is irigy, hogy valaki mások adnak a menekülteknek, az végtelenül  szánalmas és sajnálatraméltó ember. A menekültekre egyébként bőven kapunk az EU-tól pénzt. Ez elég kell, hogy legyen az adminisztrációra, a tranzitzónákra, az információra, a rendőri munkára, és az esetenkénti ingyenes utazásra. A bevándorlók és menekültek egyébként csak a táborokba utazhatnak ingyenesen, nem csinálhatnak egy országnéző körutat a mi pénzünkből. Amit egyébként a nyugdíjasok megtehetnek, rájuk senki nem irigykedik.

Összességében tehát az elmúlt hónapokban elég világosan bebizonyosodott, hogy ha itt senki nem pánikolna, viszont a kormány rendesen végezné a dolgát, akkor a bevándorlókból és menekültekből az országnak minimális kényelmetlensége volna. Egy bizonyos embertömeg - Magyarország lakosságához képest annyira nem is nagy - átutazik az országon. Ők nem akarnak bántani minket, nem rabolni, nem lopni, nem erőszakolni, és nem vizelni jöttek Magyarországra. Legtöbbjük csak szeretne minél gyorsabban átjutni az országon. Ha ebben nem akadályozzuk őket, akkor különösebb probléma nélkül át is mennének.

A nácik attól is fosnak, hogy Németország visszaküldi a bevándorlókat, akinek nem adnak menekült státust. Németországban a politikusok mondanak olyanokat, hogy a dublini egyezmény alapján erre volna lehetőségük. De Németország ezt mégsem teszi meg. Azért, mert Németország pontosan tudja, hogy ők egy szervezett, erős ország, aki el tud látni ennyi menekültet, a gazdasága be tud fogadni ennyi munkást, a gazdaság hasznára válik, ha ennyi új munkás jön az országba. A demográfiájuknak jót tesz, ha ennyi, főleg fiatal jön az országba. Ugyanez igaz volna Magyarországra is, igaz, valamennyivel rosszabb a gazdaságunk - Orbán miatt - de valamennyi menekültet igazából mi is nagyon jól tudnánk hasznosítani. A hülye kurmányunk ezt nem ismeri fel, nem vállalja, ezért tovább küldjük őket Németországba. A németek meg már megint jól járnak. Nem azért, mert ők szerencsések, hanem azért, mert a mi kormányunk hülye.

A nácik azért fosnak, mert hülyék. Nem tudják átlátni az idegen dolgokat. Sem eszük, sem tudásuk nincs róla. És a náciknak általában tapasztalatuk sincs, vagy csak igen egyoldalú. Az elmúlt hónapokban nagyon sok nácival vitatkoztam, elsősorban Facebookon. Általában szakmunkásképzőt végzett hülyékről volt szó, akik magyarul még helyesen írni sem tudnak, de annyi eszük sincs, hogy egy helyesírás-ellenőrzőt installáljanak.

Én nem fosok egy szíriaitól. Nem csak azért, mert okos, és művelt vagyok, hanem tapasztalat alapján is. Nekem van iraki, marokkói, algériai, pakisztáni munkatársam, és van egy csomó indiai. A cégünk kifejezetten interkulturális traininget szervezett nekünk, hogy a németek jobban értsék az ázsiaiakat, konkrétan az indiaiakat (őbelőlük van nagyon sok munkatársunk), továbbá, hogy az indiaiak is értsenek minket. Ezen a tréningen elhangoztak olyanok, hogy miben mások általában a németek (európaiak), és miben az indiaiak. Elhangzott, hogy ez csak átlagosan van így, minden ember más, és vannak kivételek. Tehát a training nem volt nagyon sztereotíp. Elhangzott, hogy például a németek pontosabbak, de az is elhangzott, hogy a németek ritkán dicsérik mások munkáját. A németek önállóbbak, de az indiaiak erős csapatjátékosok. Bár én pontos, önálló, individualista ember vagyok, és ezt szeretem, de szó sincs arról, hogy egy indiaival ne lehessen jól együttműködni, és ne lehetne hasznos munkatárs még egy olyan high-tech cégben sem, ami a miénk. Ezt egy cég fel tudja ismerni. A náci kormányunk nem tudja felismerni, a Jobbik, és a méginkább mélynáci embereknek ilyen meg túl van az eseményhorizontján.

Szóval én nagyon sok ázsiai és afrikai emberrel találkoztam már, van tapasztalatom, tudom, hogy ők is emberek, általában ugyanolyan szinten normális emberek, mint az európaiak, nem esznek embert, nem áldoznak kecskét, nem szarnak az asztalra, diszkréten viselkednek, ha különös szokásaik vannak. A kollégáim mind alkalmazkodó, beilleszkedő, nyitott, szociális emberek voltak. A nácik többsége meg még nem járt a falu végén túl, ezért is fosik.

Végül, miért nácizom a nácikat?! természetesen azért, mert nácik. Miből is áll a náci fajelmélet? Abból, hogy a németek, vagy általánosabban az árják felsőbbrendűek, genetikailag jobbak. A nem németek, illetve nem árják pedig genetikusan rosszabbak, következésképpen képességeik gyengébbek. A zsidók különösképpen ilyenek. A zsidók a nácik szerint csaltak, loptak, tönkretették Németországot a világválságban, és elszabotálták az I VH-t. A zsidók nem tudnak beilleszkedni a német társadalomba, barbárok. A zsidók nem valók Németországba, sőt, Európába. Mert Németország a németeké, Európa az árjáké. Ezen felül természetesen a németeknek további élettérre, Lebensraumra is szükségük van.

Na most mit mondanak a bevándorlásellenesek?! Pont ugyanezt, csak németek helyett itt az európai, fehér rasszról van szó (nagyjából az árjákról), zsidók helyett meg afrikaiakról, arabokról, kurdokról, pastukról, és másokról. Az állítások viszont ugyanazok: genetikailag felsőbbrendűek vagyunk, ők barbárok. Nem tudnak beilleszkedni, nem valók ide, védjük a Lebensraumunkat.

Teljesen nyilvánvaló, hogy Boross Péter náci, hiszen ő explicit beszélt arról, hogy a bevándorlók genetikailag alsóbbrendűek.

"Ma még senki nem meri kimondani, hogy a bevándorlás nem kulturális és civilizációs, hanem etnikai probléma. Ugyanis különböző nyelvű népek, az európaiaktól eltérő bőrszínű emberek érkeznek milliószámra Európába. Nagyon fontos, hogy nemcsak a kultúrájuk más, hanem az ösztönrendszerük, biológiai, genetikai adottságaik is."

Ez náci szöveg. Ennek az embernek nincs helye Európában.

Ma még senki nem meri kimondani, hogy a bevándorlás nem kulturális és civilizációs, hanem etnikai probléma. Ugyanis különböző nyelvű népek, az európaiaktól eltérő bőrszínű emberek érkeznek milliószámra Európába. Nagyon fontos, hogy nemcsak a kultúrájuk más, hanem az ösztönrendszerük, biológiai, genetikai adottságaik is. - See more at: http://archivum.magyarhirlap.hu/boross-peter-nem-kulturalis-hanem-etnikai-konfliktus-a-bevandorlas#sthash.7qWrdAhs.dpuf


De náci az is, aki csak közvetve beszél erről. Aki ugyanis azt mondja, hogy a bevándorlók képtelenek beilleszkedni, nem tudják betartani a törvényeinket, nem tudnak dolgozni. Így például Lázár János, aki azt nyilatkozta, hogy:

"a gazdasági bevándorlók súlyosan veszélyeztetik az európai emberek életminőségét, hiszen részesülni akarnak az itteni életszínvonalból anélkül, hogy ahhoz bármit is hozzá akarnának vagy tudnának tenni"

Lázár János is náci. Neki sincs helye Európában.

Aki ugyanis ezt mondja, az azt mondja, hogy erre a bevándorlók genetikailag képtelenek. Ugyanis más módon nem lehetnek képtelenek. A saját országuk törvényei már nem kötik őket. A vallásuk pedig köti őket, de az európai, szekuláris államokban a vallásukat értelmes módon tudják követni, és ez a legtöbb muszlimnak elég is. Egyébként a szírek és afrikaiak egy jelentős része keresztény. A bevándorlók közül meg valószínűleg még több. Továbbá a muszlimnak tekintett országokról ugyan azt gondoljuk, hogy ott mindenki muszlim, és esetleg hivatalos statisztikák is mondhatják ezt, de valójában nem tudhatjuk, hogy hányad részük ateista valójában. És Európában pedig tudjuk, hogy a legtöbbjük ateistává válik. A statisztikák szerint Európában a muszlim hívők aránya különösebben nem növekszik, a bevándorlás ellenére sem. Ez pedig csak úgy lehet, hogy Európában a muszlimokból is ateisták lesznek, csakúgy, mint a keresztényekből. Nem kell tehát attól félni, hogy Európa eliszlámosodik. Európa ateista lesz. Ha valamitól fosni akarnak a nácik, akkor tessék ettől rettegni! Mi ateisták el tudjuk viselni, és helyén tudjuk kezelni ezeket a fóbiákat.

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr287697094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.08.25. 07:01:42

Magyarul a megoldás az ország minden bajára: milliónyi iskolázatlan, integrálhatatlan bevándorló importja. Aki másképp látja, az pedig náci.

Doberdo 2015.08.25. 08:00:23

Mátyás, Mátyás, én nem szeretem a nácikat, de ez már egy kicsit sok volt a jóból....

viragildi 2015.08.25. 08:01:46

Miről ír egy gyakorló elmebeteg, természetesen nácikról. Miből gondolom, hogy gyakorló elmebeteg? Természetesen abból, hogy szerinte mindenki náci, aki azt gondolja, hogy több millió más kultúrájú, sok esetben ellenőrizhetetlen ember, kontroll nélküli befogadása társadalmi veszélyt jelent. Az is alátámasztja, hogy gyakorló elmebeteg, hogy szerinte a tífusz, a hepatitis teljes ABC-je, a malária azért nem jelenthet komoly problémát, mert már ismerjük. Vagy, hogy nem jelent igen komoly anyagi megterhelést a migránsok (nem menekültek kedves, azok csak akkor lesznek, ha egy viszonylag egyszerű eljárás után megkapják a menekült státuszt, sokat elmond a beözönlő áradatról az, hogy még ez a viszonylag egyszerű eljárás is kifog a meséjükön) akár csak ideiglenes ellátása is.

Valójában elég lenne annyit írni, olvasván ezt a bejegyzést, hogy :ez hülye....de nem vagyok náci, szóval megengedően feltételezem, hogy a szerző gyakorló elmebeteg.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 08:04:19

@maxval bircaman megbízott szerkesztő:

nemcsak náci, hülye is. a menekültek iskolázottsága átlagban nagyobb, mint a magyaroké. tény. namost ha te a tények ellenére jobban tudod, akkor hülye vagy, és náci. mert te ezek szerint zsigerből "tudod", hogy egy másik nép, az csak iskolázatlan lehet

viragildi 2015.08.25. 08:07:25

@Brendel Mátyás: aha...és az, hogy átlagban nagyobb az iskolázottságuk, úgy derült ki, hogy....ja, nem derült ki, bemondásra ment. Tényleg milyen meggyőző:-)))))))

mikimackó 2015.08.25. 08:09:13

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: nem, erre a megoldás millónyi iskolázatlan magyar, másra nem alkalmas rabszolga közmunkás kitermelése !

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 08:20:06

@viragildi:

"több millió más kultúrájú"

miben más kultúrájúak azok a szírek?! késsel és villával esznek, van náluk vécé, tudnak autót vezetni, van mobiltelefonjuk, laptopjuk, nem szarnak az asztal közepére.

miben más a kultúrájuk?! vannak más kajáik, és hasonlók. ettől fosol, hülye náci?!

"a malária azért nem jelenthet komoly problémát, mert már ismerjük."

nem azért, hülyegyerek, hanem

1) mert Szíriában nincs malária.

2) emberről emberre nem terjed, Tehát hiába tántorog be a határon egy maláriás, nem tudod tőle elkapni.
3) Egyébként 8-25 nap elteltével az illető ágynak esik, tehát nem jut el Magyarországra
4) És a halálozási aránya igen csekély. Magyarországon gyakorlatilag nulla lenne, mert vannak lázcsillapítók.

" Vagy, hogy nem jelent igen komoly anyagi megterhelést a migránsok"

milyen komoly anyagi megterhelést jelentenek, faszfejkém?!

" (nem menekültek kedves, azok csak akkor lesznek, ha egy viszonylag egyszerű eljárás után megkapják a menekült státuszt, sokat elmond a beözönlő áradatról az, hogy még ez a viszonylag egyszerű eljárás is kifog a meséjükön) akár csak ideiglenes ellátása is."

és ez nincs pontosan így leírva a blogban, hülye kis nácikám?!

szóval fiam, azért vagy náci, mert hülye vagy, és tudatlan. és ezért gondolod, hogy én vagyok a hülye, mert egy hülye tudatlan számára az tűnik tudatlannak, aki helyesen tudja a dolgokat.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 08:21:56

@viragildi: de úgy egyébként, hülye nácikám, ahogy már leírtam a hivatkozott cikkben: Franciaországba évtizedek óta mennek a bevándorlók, és azok tényleg Afrikából mennek.

mondd már meg nekem, hogy az hogy van, hogy a jó büdös kurva anyádban, de sehogy sem tört ki még soha egyetlen komoly járvány sem a bevándorlók miatt Franciaországban?!

szóval mitől fosol, nácikám?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 08:24:54

@viragildi: a KSH adatai alapján

index.hu/gazdasag/2015/06/19/menekult_bevandorlo/

ami persze bemondásra van, de a magyaroké is az alapján van, faszfejkém.

jajdehülyevagyok 2015.08.25. 08:39:18

@viragildi: A szerző hollywoodi C kategóriás mese és akciófilmeken nőtt fel, ahol a jó a GI Joe a gonosz német egyenruhára emlékeztető jelmezben lévő figura. Ezek után az egyszerű logikája eredményezte ezt a torz agyszüleményt.

ulpius66 2015.08.25. 08:42:10

Matyi!

Ugye te liberális vagy, és nem náci?

ulpius66 2015.08.25. 08:44:09

Matyi!

A főnáci - az Angela Merkel - pedig a következőképpen látja a bevándorlókat:

"A bevándorlók nagyobb porblémát jelentenek Európának, mint a görög válság"

jajdehülyevagyok 2015.08.25. 08:45:23

@Brendel Mátyás: Igen. Egy évek óta háború sújtotta, menekülésre kényszerítő országban a magyarnál magasabb iskolai végzettség, s természetesen minőségi oktatási intézményben abszolút reális és életszerű.

ulpius66 2015.08.25. 08:49:26

Matyi!

Már leírtam többször, de leírom neked is!

Amikor "nácizol" akkor tulajdonképpen a szocikat szidod!!!

Gyengébbek kedvéért: a NÁCI az a német szocialista munkáspárt neve volt!

Toadwart66 2015.08.25. 08:52:28

Pont arról van szó, Maxval, hogy nem iskolázatlanok. Már megint előkerülnek valahonnan furcsa mítoszok. Nemrég voltam a Keletinél, semmi probléma nem volt, pedig a hőség miatt türelmetlenek is lehettek volna. A sajtóban megjelent botrányokról sorban kiderülnek, hogy kamuk. Inkább az a jellemző, hogy mi nyúljuk le a menekülteket. A jobbikos csávó is járatta a száját, közben meg szépen keresett az üzleten.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 08:56:12

@ulpius66: az a baj, hülye náci, hogy én azért vagyok liberális, mert intelligens, és tájékozott vagyok.

Angela Merkel épp tegnap ítélte el a nácikat, és nyilatkozott arról, hogy a bevándorlóknak joguk van menekültstátuszért folyamodni, emberek, joguk van a méltósághoz.

"Deutschland sei ein Land, "das die Würde jedes einzelnen Menschen respektiert", führte Merkel aus. Jeder habe hier das Recht, sein Anliegen vorzutragen - gleich, ob am Ende ein Asylantrag genehmigt werde oder nicht. "

www.tagesschau.de/inland/heidenau-139.html

Verstehst du Deutsch, du Nazi Arschloch?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 08:57:23

@jajdehülyevagyok: a menekültek nem tegnap végeztek az egyetemen. egyébként Szíriában nem úgy van háború, hogy az egész második ukrán front elterpeszkedik az országon, te hülye náci!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 09:01:32

@ulpius66: nyuszókám, mondtam már, hogy ne gondold azt, hogy mindenki hülye, csak mert te az vagy?!

a Náci párt neve pontosan: Német Nemzetiszocialista Munkáspárt volt.

hangsúlyozom, NEMZETI. és munkáspárt, de ez nem jelenti azt, hogy tényleg a munkások érdekeit annyira képviselte volna, mert ez csak egy név.

ugyanis attól, hogy a Fidesz neve Fidesz, attól még a Fidesz se nem fiatal, se nem demokrata. a pártnevekben is vannak hazugságok. a hülye náci persze erre nem gondol, mert hülye

Toadwart66 2015.08.25. 09:15:43

@ulpius66: Nem így van. Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei azaz Nemzetiszocialista Német Munkáspárt, ez nem szocialista, nemzetiszocialista. Amúgy is a náci ideológia a lényeg. Ha fasisztát mondanánk, annak van egy csomó változata. Orbán a Francisco Franco-féle falangista párthoz áll közel. Ő is fasiszta volt, de nem náci. Az idegenellenes ideológia viszont határozottan nemzetiszocialista. Annyi különbség van, hogy Orbán fasizmusa a szegények ellen irányul. Sokan vannak, nem tud velük mit kezdeni. Kényszermunkára ítéli őket, vagy hagyja éhen dögleni. Az Orbáni fasizmus innen is onnan is csipeget, mikor melyik hasznos neki. Nem könnyű még bekategorizálni. Majd a bukása után pár évvel kielemzik. Most még csak van.

ulpius66 2015.08.25. 10:12:39

Matyi!

Te is büszkén, sőt kérkedve vállalod, hogy liberális vagy, én ugyanilyen büszkén vállalom, hogy náci vagyok! (főleg, ha te is így szólítasz...)

Én náci, mondhatnám szoci vagyok, sőt nemzeti szoci....

Éljenek a szocik!!!

viragildi 2015.08.25. 10:21:38

@Brendel Mátyás: Hát persze Mátyás, hiszen tudjuk, hogy a migránsok szírek. Csak. És persze fogorvosok, mérnökök meg atomfizikusok. Meg terhesek is. Csupa terhes atomfizikus....
És természetesen a befogadottakat lágerekbe fogják őrizni, hogy nehogy fizikai kontaktusba kerüljenek a befogadókkal, így aztán a betegségek karanténban maradnak, az utazásaik során meg minden fotón látszik, hogy rajtuk van a gumikesztyű, az arcmaszk, egyébként sem fognak meg semmit, amit meg mégis, azt fertőtlenítik maguk után....

Na idefigyelj te idióta, az amit csinálsz pont ugyanolyan előítéleteken alapszik, még akkor is, ha ez szerinted pozitív előítélet, mint a szerinted nácik negatív előítélete. Ugyanannak a botnak vagytok a két vége, csak te még hülye is vagy.

viragildi 2015.08.25. 10:27:25

@Brendel Mátyás: A jó kurva anyád biztos tudja, mert elmesélte neked, hogy az elmúlt évtizedek ellenőrzött bevándorlásánál Franciaországban átessetek orvosi vizsgálatokon, mert, figyelj kitüntetett faszfej, hivatalosan léptek be az országba, papírokkal felszerelkezve, és simán kivárták a karantén időt!

Ellentétben most, a franciák az angolok a németek és az olaszok mind felhívják a figyelmet a közegészségügyi veszélyre. Gondolom főfaszfej veled nem értekeztek erről, és nem tudják, hogy hülyék, csak egy ilyen Brendel Mátyást kell megkérdezni, mert az tudja....

Bazdmeg, te tanultad ezt a sok baromságot, ez tuti, mert ilyen hülyén mint te nem születik senki....

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 10:39:11

@viragildi:

" a migránsok szírek."

a Magyarországra érkező migránsok jelentős része szír. a másik része koszovói, de azokról meg nehezebb azt mondani, hogy genetikailag alsóbbrendűek, vagy nem európaiak.

" És persze fogorvosok, mérnökök meg atomfizikusok. Meg terhesek is. Csupa terhes atomfizikus...."

orvosok és mérnökök biztosan sokan vannak. atomfizikusok kevesen. azokból Magyarországon is kevés van, Szíriában meg nincs atomreaktor.

ha a mérnök vagy orvos nő, akkor lehet terhes, ha férfi, akkor valószínűleg a felesége terhes.

tudod nácikám, általános iskolában biológiára óráról nem kellett volna ám ellógni!

"És természetesen a befogadottakat lágerekbe fogják őrizni, hogy nehogy fizikai kontaktusba kerüljenek a befogadókkal, így aztán a betegségek karanténban maradnak, az utazásaik során meg minden fotón látszik, hogy rajtuk van a gumikesztyű, az arcmaszk, egyébként sem fognak meg semmit, amit meg mégis, azt fertőtlenítik maguk után...."

miért, te szkafanderben szoktál utazni?!

ha az utazóktól fosol, hülyegyerek, akkor a turistákat tiltsd be! de a magyar turizmust is külföldi országokban!

azért vagy náci, mert nagyon sötét vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 10:42:24

@viragildi: ja és hülye nácikám, fel ne szállj a buszra, vonatra gumikesztyű nélkül, mert elkapod az influenzát!

viragildi 2015.08.25. 10:46:25

@Brendel Mátyás: Most már biztos vagyok abban, hogy te nem liberális vagy, hanem a leghülyébb provokátor, aki csak születhetett, tényleg beégeted magad 2012-es, bevándorlói adatokkal annak bizonyítására, hogy a mostani népvándorlásban beözönlők magasabb iskolai végzettségűek?:-))))

Te szánalmas barom...az a bevándorlás, amiről az index írt, és amiről statisztikai adatok vannak nem a zöldhatáron át történt idén, ahogy egyébként ők maguk is leírták....

arpika23 2015.08.25. 10:46:26

@Brendel Mátyás: @viragildi:
Ember!

Attól hogy késsel villával eszik ( ha!, mert arábiában mások az étkezési szokások , úgy látszik nem csak nem jártál ott hanem ismeretterjesztő filmeket sem láttál), még muszlim. És ha neked ez nem elég kultúrális különbség akkar nem tudom minek nevezzelek.
A saria ismeretlen fogalom számodra mint ahogy a dzsihad és más egyéb érdekes dolog is abból a "kultúrából". Biztosan felvetetted már Teheránban, hogy katolikus templomot sőt zsinagógót létesítenél és ott messzemenőkig támogattak, ahogyan a rettentően toleráns , befogadó iszlamisták szokták.
Ha nem látnád ezek sehol a világon nemasszimilálódnak seheol nem illeszkednek be, mert számukra a befogadó népesség örökre HITETLEN ( gyaur ha olvastad az Egri csillagokat), tehát halálos ellenség. Ezek után azt állítani hogy nincs kutúrlis különbség szerintem elmebetegség. Kívánom neke hogy te ébredjél hajnalban a müezzin üvöltésére de fenntartom magamnak a jogot hogy a gyermekeim ezt ne érjék meg.
Különben is ott vannak a"menekültek" eredetéhez közel a kőgazdag muszlim országok a testvéreik, fogadják be azok.
Na ez nem fog menni mert azok ellentétben veled és a hozád hasonló "humánus"? idiótákkal szemben ismerik ezeket és eszük ágában sincs bajkeverőket beengedni.
Na erre válaszolj

arpika23 2015.08.25. 10:47:56

@viragildi: Bocsi viragildi rossz helyre írtam a választ én annak a nagyon okosnak szántam

viragildi 2015.08.25. 10:51:37

@Brendel Mátyás: meg afgán, bangladesi, eritreai meg a héten már két mauritániai biztos mind mérnök, meg orvos:-)))

Honnan a faszból szopod ezeket a baromságokat?:-))))))

viragildi 2015.08.25. 10:52:33

@arpika23: Elolvastam és rájöttem, semmi gond:)))))))

viragildi 2015.08.25. 10:53:49

@Brendel Mátyás: És igeeeeeeeeeeeeeen, leginkább ugyanis tényleg ott kapjuk el az influenzát vadbarom, akkora fasz vagy, hogy magad igazolod a fertőzésveszélyt:-))))))))))))))

mikimackó 2015.08.25. 10:56:13

@ulpius66: nemzetszocialiata........., mert nem mindegy, idézni csak pontosan, szépen........

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 11:09:19

@viragildi:

"elmesélte neked, hogy az elmúlt évtizedek ellenőrzött bevándorlásánál Franciaországban átessetek orvosi vizsgálatokon, mert, figyelj kitüntetett faszfej, hivatalosan léptek be az országba, papírokkal felszerelkezve, és simán kivárták a karantén időt!"

a te jó kurva anyád biztos elmesélte, hogy hogyan mászott át Melillában a kerítésen, és jutott el Franciaországba mindenféle karantén és ellenőrzés nélkül.

"Ellentétben most, a franciák az angolok a németek és az olaszok mind felhívják a figyelmet a közegészségügyi veszélyre."

link, faszfej nácikám?! hasból hiába mondasz baromságokat.

arpika23 2015.08.25. 11:14:30

@Brendel Mátyás:
Matyika te még nem utaztál semerre sem a budidon kívül mert egyébként tudhatnád hogy a legálisan (gyengébbeknek JOGSZERŰEN) belépni egy országba nem olyan egyszerű. Pláne ha valamilyen fertőzés miatt kicsit jobban ellenőriznek.
A nemzetiség szerinti osztályozásodra ezt tudnám megjegyezni :

1. szírek : nagy többségük palesztin akiknek már a nagyapjuk is "menekült" volt és töbször kezdeményzett polgárháborút a befogadó "hazájában" (ez TÖRTÉNEMI TÉNY amit tudnál a saját irásodon kívül már olvasnál valami mást is. Ezek "menekültként" ( magyarul eltartottként, csúnyán mondva ingyenélőkén) szocializálódtak nezedékeken kersztül így eléggé kétséges hogyan illeszkednének be a "munka világába" .
És újra visszatérek a vallási problémára hogy mi HITETLENEK vagyunk, dzsihad stb.
2. koszovói : Én úgy emlékszem hogy Big Sam és az Unió háborút viselt egy keresztény ország ellen hogy azoknak saját országot termtsen. Akkor meg mi a fenét akarnak eljönni onnan ha már megkapták? Mellékesen sikerült a nagy humanitáriusoknak megteremteni a világ ehyik legnagyobb kábítószerközpontját nem melléken társítva dzsihadista kiképzőtáborokkal

Ezek után mivel megpróbálom elérni a megértési szintedet egy hasonlatot mondanék
Egy tömeggyilkos kábszerkereskedő a pereputtyával ERŐSZAKKAL betör a lakásodba majd "menedéket" kér azaz fogadd be és tartsd el. Na erremit mondanál neki?
A nácizásodra. Ha én nem akarm hogy a lányomat a "menekültek" megtámadják mert bikiniben napozik vagy betiltsák a keresztek (mint keresztény jelkép) kifüggesztését ( akár iskolai osztálytermekben ) mert "Sérti" a "menekültek" érzéseit és ezért nem akarom ezeket ideengedni és ezért szerinted én náci vagyok akkor nagyon büszként vállalom a náci nevet. Mert szerinted mindenki náci aki nem akarja feladni azt a kultúrális örökséget amit szüleitől kapott és amiben szocializálódott.

viragildi 2015.08.25. 11:19:43

@Brendel Mátyás: Ha nem csak recskázásra használod a kezed, hanem beütöd e keresődbe, akkor megtalálod a hivatkozásokat. Nem vagyok a titkárnőd...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 11:20:01

@viragildi:

valójában már az 1990-es évektől is jelentősen megnövekedett a Földközi tengeren át illegálisan jövő afrikaiak száma. de 2000 óta egész biztosan.

"During the period of 2000-2005, an estimated 440,000 people per year emigrated from Africa, most of them to Europe."

en.wikipedia.org/wiki/African_immigration_to_Europe

egyébként ezen túl:

"the majority of irregular African migrants enter Europe legally and subsequently overstay their visas"

ez mondjuk egy 2008-as kijelentés volt.

namost a turistákat nem zárják karanténba, te fasz!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 11:22:02

@viragildi:

"2012-es, bevándorlói adatokkal annak bizonyítására, hogy a mostani népvándorlásban beözönlők magasabb iskolai végzettségűek?:-))))"

miért, szerinted azóta hirtelen meghülyültek?!

lehet kritizálni a hivatkozásomat, de neked kurvára semmi nincs ellenérvként, csak a náci előítéleteid.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 11:27:54

@arpika23:

"Attól hogy késsel villával eszik ( ha!, mert arábiában mások az étkezési szokások"

én ismertem és ismerek arabokat Algériából, Marokkóból, Irakból, Libanonból, és az a helyzet, hogy késsel és villával esznek, legalábbis itt Európában, az étkezdében. más meg nem nagyon számít. otthon te is nyugodtan az asztalra szarhatsz, és amilyen hülye vagy, biztos meg is teszed.

"A saria ismeretlen fogalom számodra mint ahogy a dzsihad és más egyéb érdekes dolog is abból a "kultúrából"."

egyetlen kollégám sem akart még dzsihadolni, és a shariából is csak két kolléga tartotta be a ramadánt, egy meg imádkozott a munkahelyen. ki lehet bírni. kisebb gond, mint a hülye nácik.

" Biztosan felvetetted már Teheránban, hogy katolikus templomot sőt zsinagógót létesítenél és ott messzemenőkig támogattak, ahogyan a rettentően toleráns , befogadó iszlamisták szokták."

nem ez a kérdés. az iráni menekültekkel kurvára semmi gond nincs Európában.

"Ha nem látnád ezek sehol a világon nemasszimilálódnak seheol nem illeszkednek be"

de látom, hogy igen. mint mondtam, van és volt vagy fél tucat, tucat ilyen kollégám.

"Különben is ott vannak a"menekültek" eredetéhez közel a kőgazdag muszlim országok a testvéreik, fogadják be azok."

valószínűleg azért menekülnek, mert nem akarnak a szomszéd országban holnap ugyanígy járni.

nagyobb kulturális bajom van nekem az olyan hülye nácikkal, mint te, mint sok normális arabbal.

viragildi 2015.08.25. 11:28:35

@Brendel Mátyás: Nem bazdmeg, nem hülyültek meg, csak kurvára más a bevándorlás, ami kérelem alapján, munkavállalási célból, minden papír és igazolás birtokában történik, mint a mostani zöldhatárokon, tengereken beözönlő migráns áradat.

Annyira még te sem lehetsz segghülye, hogy ne tudnád, szóval tudod, és tudatosan hazudozol.

István Tamasi 2015.08.25. 11:30:11

@maxval bircaman megbízott szerkesztő:
Te ocsmány bulesz birkaszar /leánykori néven ivanov/!
Te nácizol aki saját bevallásod szerint rendszeresen látogattad a zsinagógát?

viragildi 2015.08.25. 11:30:15

@viragildi: Bocs, lemaradt....mit is kellene nekem igazolnom? Te állítottad, hogy átlagosan magasabb az iskolai végzettségük a most beáramló tömegeknek, nem én.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 11:32:43

@viragildi: honnan a faszból szopod, hogy a bevándorlók között kevesebb a mérnök, mint a magyarok között?! te még nem láttál Hajdúborzasztói parasztot?! most akkor utasítsuk ki Magyarországról, csak mert nem mérnök?!

a bevándorlók között átlagban több a magasabb végzettségű, mint a magyarok között. erre adtam egy igazolást, az elérhető legjobb felmérést. újabb felmérés még nincs. neked semmi bizonyítékod nincs ellene, csak a fasz, náci előítéleted.

viragildi 2015.08.25. 11:35:10

@Brendel Mátyás: Hülye picsa, a turisták útlevéllel, személyi okmányokkal érkeznek, ami azt jelenti, hogy ha betegség tüneteit fedezik fel rajtuk, akkor az anyaországukból be tudják kérni az orvosi kartonjaikat. A turista nem indul el betegen, nem árkon-bokron át jön, nem tartózkodik hatvanad magával egy kisbuszban vagy hajófenéken.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 11:35:28

@viragildi: "leginkább ugyanis tényleg ott kapjuk el az influenzát vadbarom"

és mégsem járunk szkafanderben a buszon és vasúton, és mégsem utasítjuk ki az országból a buszokat és vasutat, te vadbarom!

fogd már fel, te nácibarom, hogy az életben bizonyos marginális veszélyeket felvállalunk az előnyök, a kényelem, és a szabadság miatt, és nem vagyunk fóbiás, vadbarom nácik, mint ti.

aki utasként a buszon vagy vasúton kesztyűben utazik, azt normálisan kinézik az emberek, mert fóbiás barom.

ti nácik pont ilyenek vagytok.

viragildi 2015.08.25. 11:40:42

@Brendel Mátyás: Nem adtál te az égvilágon semmire igazolást bazdmeg. De, rendben, tisztázzuk, mert láthatóan a fényt kapott agyadban kavarognak a dolgok, a mostani, 2015-ös népvándorlást te bevándorlóként hívod?

viragildi 2015.08.25. 11:44:12

@Brendel Mátyás:na jó, ez már tényleg komolytalan...nincsenek adatok te állat! Nem lehetnek adatok arról, hogy az idén beáramló tömegből mennyi a mérnök, mert még folyamatban vannak a kérvények, a beazonosítások és a visszautasítások.

viragildi 2015.08.25. 11:46:03

@Brendel Mátyás: ...és ha az influenzát elkapod, akkor minden cseppfertőzéssel terjedő betegséget elkaphatsz.
Látod, ezért vagy te egy vadbarom, mert képtelen vagy logikusan gondolkodni....

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2015.08.25. 12:20:17

@ulpius66: Német Nemzetiszocialista Munkáspárt. De nem baj.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2015.08.25. 12:21:25

@viragildi: Lekérni tudják, de nem kapják meg a kartonokat. És a sok nyelvet nem tudó meg el se tudná olvasni.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2015.08.25. 12:26:33

@ulpius66: Igen, probléma. De erre nem megoldás a majré meg a totálisan felesleges és drága (és csak a haverok lenyúlására való) intézkedéscsomag, amelyet jelenleg pártjaid csinálnak, illetve javasolnak.

viragildi 2015.08.25. 12:33:32

@Kuviklacz: Abban egyetértünk, hogy kicsit könnyebb, egy turistánál, akinek a személye leigazolható, egy betegség tünetei alapján meghatározni, hogy hol és mivel fertőződhetett meg az út során, mint egy mostani migránsnál, akinél bemondásra megy, hogy honnan jött, merre haladt közben és kikkel találkozott?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 13:10:39

@arpika23:

"te még nem utaztál semerre sem a budidon kívül mert egyébként tudhatnád hogy a legálisan (gyengébbeknek JOGSZERŰEN) belépni egy országba nem olyan egyszerű. Pláne ha valamilyen fertőzés miatt kicsit jobban ellenőriznek."

nagyon sokfele utaztam, és utoljára valamikor a 90-es években fertőtlenítettek Szerbián átmenve. száj és körömfájás miatt. de akkor egy már kitört járvány miatt.

ha még nem jártál a falu végén túl, ne reklámozd, hülye nácikám!

"1. szírek : nagy többségük palesztin"

faszt

en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Syria#Ethnic_groups

"És újra visszatérek a vallási problémára hogy mi HITETLENEK vagyunk, dzsihad stb."

számomra a keresztények is hülye hívők, keresztes háború, inkvizíció, stb.

" Akkor meg mi a fenét akarnak eljönni onnan ha már megkapták?"

ez olyan szempontból mindegy, hogy ha el akar jönni, és Németországba akar menni, akkor Magyarországnak ezzel olyan sok problémája nincsen, mint ahogy a büdös nácik ettől beszarnak.

"Egy tömeggyilkos kábszerkereskedő a pereputtyával ERŐSZAKKAL betör a lakásodba majd "menedéket" kér azaz fogadd be és tartsd el. Na erremit mondanál neki?"

azt akarod mondani, hogy a magyar drogdealera Sziget fesztiválról? nyilván nem fogadnám be. akkor most emiatt tiltsunk ki minden magyart Magyarországról?!

"A nácizásodra. Ha én nem akarm hogy a lányomat a "menekültek" megtámadják mert bikiniben napozik"

ilyen még nem fordult elő. a lányodat az eddigi tudásunk szerint a gárdisták hamarabb fogják megerőszakolni, mint a bevándorlók.

www.atv.hu/belfold/20120131_gyomorforgato_vad_sajat_lanyt_eroszakolta_a_gardista

"akarom ezeket ideengedni és ezért szerinted én náci vagyok"

igen, náci vagy, mert neked az a jó, ha magyar erőszakolja meg a lányodat. és hülye is vagy. és embertelen fasz is vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 13:11:28

@viragildi: ha nincs hivatkozásod, akkor nem érveltél. hasból hazudni bármelyik hülye náci tud, és szokott is.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 13:13:38

@viragildi: "kurvára más a bevándorlás, ami kérelem alapján, munkavállalási célból, minden papír és igazolás birtokában történik, mint a mostani zöldhatárokon, tengereken beözönlő migráns áradat."

fogalmad nincs, hogy más-e. csak a náci előítéleted mondatja veled, hogy más.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 13:14:44

@viragildi: 1956-ban a magyarok tömegesen emigráltak nyugatra. illegálisan, zöld határon át, papírok nélkül.

ezek szerinted gazemberek voltak?!

István Tamasi 2015.08.25. 13:15:27

@maxval bircaman megbízott szerkesztő:
Te ocsmány bulesz birkaszar /leánykori néven ivanov/!
Látszik a nulla IQ-d. Te voltál az első hozzászóló itt és rögtön nácizással indítottál. Zsivkov és Castro janicsárképzőiben nem tanítottak jobban hazudni?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 13:15:44

@viragildi: "mit is kellene nekem igazolnom? Te állítottad, hogy átlagosan magasabb az iskolai végzettségük"

és igazoltam is.

viragildi 2015.08.25. 13:21:29

@Brendel Mátyás: Hazudsz.

Nem igazoltad, mert nem tudod igazolni, hogy a 2015-ös népvándorlásban ideérők között átlagosan magasabb lenne a iskolázottság, mint nálunk.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 13:21:44

@viragildi: "a turisták útlevéllel, személyi okmányokkal érkeznek, ami azt jelenti, hogy ha betegség tüneteit fedezik fel rajtuk, akkor az anyaországukból be tudják kérni az orvosi kartonjaikat. A turista nem indul el betegen, nem árkon-bokron át jön, nem tartózkodik hatvanad magával egy kisbuszban vagy hajófenéken."

igen, és mondd már meg te anyabaszogató, fasz nácipöcs, ha egy turista bemegy olyan tünetekkel a budapesti orvoshoz, ami lehet ebola is, meg nem is, akkor mi a kurva faszod különbséget jelent az, hogy Burkina Fasoban, valahol ott vannak a papírjai, amin természetesen nem az van, hogy ebolás volt, az ebola nem egy krónikus betegség?!

AZÉRT VAGY NÁCI, MERT KURVA SÖTÉT BAROM HÜLYE FASZ VAGY. negatív az IQ-d te húgyagyú. akkora faszságokkal jössz itt kínodban, mint a gyomorgörcs. nálad hülyébb egyetlen bevándorló sem lehet.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 13:23:43

@viragildi: én voltam már orvosnál sok külföldi országban, az EU-ból nem kérik ki a magyar orvosi papírjaidat, hanem legfeljebb megkérdeznek, hogy volt-e már ilyen-olyan műtéted, van-e híd vagy korona a fogadban, és hasonlók. bemondásra.

egy ebolagyanús turistát úgy bevágnak az elkülönítőbe a kórházban, hogy csak úgy nyekken, kérik egy faszt be a papírjait Ugandából. hülye vagy, mint a főd, ezért vagy náci.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 13:29:27

@viragildi: "Nem adtál te az égvilágon semmire igazolást bazdmeg."

adtam. a következő hazugságnál kiváglak. annak nincs értelme, hogy én igazolást adok, te meg lehazudod.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 13:30:20

@viragildi: "Nem lehetnek adatok arról, hogy az idén beáramló tömegből mennyi a mérnök, mert még folyamatban vannak a kérvények, a beazonosítások és a visszautasítások."

de te náci fasz, mégis azt állítod, hogy képzetlen barbárok. helyben vagyunk. előítéletes, hülye faszbarom vagy, ezért vagy náci

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 13:31:50

@viragildi: "és ha az influenzát elkapod, akkor minden cseppfertőzéssel terjedő betegséget elkaphatsz. "

de ugye ettől még nem tiltjuk be a buszokat, vonatokat, és nem száműzünk minden influenzást a Szaharába?!

miért nem? mert nem vagyunk olyan hülye barom nácik, mint ti, és tudjuk helyén kezelni a dolgokat. nem rettegünk pitiáner dolgoktól, mint ti, hülye nácik.

viragildi 2015.08.25. 13:33:15

@Brendel Mátyás: Na most menj a kurvaanyádba bazdmeg, hát rajtad kívül senki nem ebolázik itt a blogodon, te idióta állat. Csak te beszélsz eboláról, mintha csak az az egy betegség létezne

Egy csökjött agyú vadparaszt vagy, tele sztereotípiákkal, előítélettel, egy ostoba állat vagy, egy belterjes köcsög, aki azzal akar trendi lenni, hogy léptem nyomon szánalmasan nácizik....!

Bááár, abba ne hagyd, mert remekül szórakozom rajtad:-)))))))
És tudom, hogy te is imádsz engem, mert végre valami mérhető aktivitás történt a szánalmas blogodon:-))))))

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 13:33:20

@viragildi: "kicsit könnyebb, egy turistánál, akinek a személye leigazolható, egy betegség tünetei alapján meghatározni, hogy hol és mivel fertőződhetett meg az út során, mint egy mostani migránsnál, akinél bemondásra megy, hogy honnan jött, merre haladt közben és kikkel találkozott?"

1) gyakorlatilag nem
2) kurvára semmi jelentősége

ettől fosni csak egy hülye náci fosik

viragildi 2015.08.25. 13:36:49

@Brendel Mátyás: Nem adtál.
Attól, hogy kimoderálsz, még te maradsz hazugságban.
Nem adtál, mert nem tudsz adni, ugyanis még NINCS ERRŐL ADAT, még be sem azonosították a többségét

viragildi 2015.08.25. 13:39:33

@Brendel Mátyás: Mátyássssss, most már szemrebbenés nélkül hazudsz:-)))) Hát hol állítottam én, hogy képzetlen barbárok?
Ellentétben veled, aki azt állítottad, hogy a most, 2015-ben beáramló tömeg iskolai végzettsége magasabb, mint a magyaroké átlagosan:-)))))
Ma te vagy a kedvenc idiótám:-))))))))))

viragildi 2015.08.25. 13:41:38

@Brendel Mátyás:
1.) De, gyakorlatilag sokkal könnyebb
2.) De, kurvára van jelentősége..

arpika23 2015.08.25. 14:06:09

@Brendel Mátyás:
"otthon te is nyugodtan az asztalra szarhatsz, és amilyen hülye vagy, biztos meg is teszed"
Amint látom a te szocializációddal a családodban ez a szokás . Meg kell mondanom a mi családunkban nem az asztalra szarunk. De most már értem az egész hozzáállásodat. Mert amit itt csinálsz az totál ekvivalens.
Visszatérve az édemi dolgokra. Kollégáidból ítélve tuti pénzváltó vagy esetleg gyroszos vagy. Így mivel köztük élsz jól ismered őket. Talán ismered is a véleményüket ezekkel a "menekültekkel" kapcsolatban. Én is ismerek néhányat. Közülük még egyiket sem láttam se a Keletinél se egyéb helyeken az önkéntesekkel segíteni.
Pedig a testvéreikről van szó és hitsorsosaikról. A Korán pedig egyértelmű tanításokat ad ilyen helyzetekre. Vszínűleg meg ven ennek az oka.
Te osztod az észt de érdemben nem adsz válaszokat csak mellébeszélsz. Összekevered a jobb megélhetés miatt itt LEGÁLISAN letelepedett elenyésző idegeneket a hazánkat nagy tömegben ERŐSZAKKAL MEGSZÁLLÓKKAL. Az általad említettek mivel kevesen voltak meghúzták magukat. Eddig. A bikiniverős kereszttiltós eseményeket pedig szerinted csak kitalálták igaz?
És a párizsi enklávék sajátos kultúráját is.
Márpedig ha ekkora tömegben érkeznek ide ezk akkor meg fogod ismerni mi az amikor már neked kell majd alkalmazkodnod hozzájuk. Mert a kultúrájuk a történelmük a szocializációjuk már csak ilyen. Erőszakosak mert otthon így éltek és mást nem ismernek. Azok akik most jönnek nem csak a ramadant és az imákat fogják majd tartani. Kíváncsi vagyok hogy vannak e női hozzátartozóid?
Ők is imádni fogják hogy nélküled nem mehetnek az utcára? Meg az egyéb megszorításokat mint azt hogy nem sportolhat a lányod mert káros a szüzességére? ÉN ITT születtem és kikérem magamnak hogy a kultúrám évszados hagyományait erőszakkal megváltoztassák. Átírják az életemet mert nekik nem tetszik.
Bár amiket írsz azt mutatják te már velük tartasz. Mondd meg őszintén ugye muszlim vagy ezért érzed velünk rosszul magad! Erre azért van egy megoldás: Húzz a francba hozzájuk ha annyira hiányzanak! És engedd meg nekünk a többségnek hogy megtartsuk az eddigi szokásainkat.
Mert mint európai toleráns vagyok egy határig, de ha egy erőszakos hittérítő engem semminek tekintő népség idetolakodik és ki akar túrni akkor fenntartom a jogot hogy minden eszközzel megvédjem ami az enyém. És kívánom neked hogy legalább három hétig fogadj be ezek közül vagy ötöt de találomra és nem válogatva. Mivel veled ellentétben sajnos szerencsém volt megismerni ezeket, biztos vagyok benne hogy ettől a jelenlegi írásodtól gyorsan el fogsz határolódni.
És még jól jártál ha utána csak a kurucinfón fogod a legközelebbei blogodat publikálni.
Ha pedig pénzért írod ezeket a faszságokat akkor meg nézz a tükörbe és gondold végig milyen dolog elárulni azokat akiknek az eddigi életedet köszönheted. Mert ha majd az iszlám papok fogják diktálni itt is a dolgokat akkor nem lesz lehetőséged ilyen baromságokra. Mert az iszlám egyház (és nem a vallás ) nem ismeri el a világi hatalmat, abszlót intoleráns erőszakos és kicsit sem megbocsájtó. És ha már nácizol, jó lenne ha észrevennéd Adolf és a jelenlegi iszlám közötti párhozamot. Az iszlamisták élnek vissza a libeláris demokrácia értékeive és próbálnak hatalomra jutni. Aztán pedig jön a nemulass. Lásd Irán de méginkább az IS. És azok akik most idejönnek ezeknek az utóbbiaknak a családjai. Miből gondolod hogy mások? Mert azt mondják?
"Elvesztik" a papírjaikat ha a szerv kéri de a Western Unionnál tudják igazolni magukat. Érdekes. Viztosan tudod hogy a felmérések szerint a muszlimok kb. 1 százaléka radikalizálódik. És a radikálisok kb 1 százalékából lesz tevőleges terrorista. Nem kell matematikosnak lenni hogy kiszámold csak idén hány aktív terrorista pofátlankodott be ide. És biztos lehetsz benne hogy nem nyaralni jönnek. Majd meglátod de akkor már egy kicsit késő lesz. De akkor ne csodálkozz el azon hogy akkor majd rajtad és a hozzád hasonló áruló idiótákon is számon fogják kérni az áldozatok hozzátartozói hogy : MIÉRT???? Miért kellet ezt hagyni idáig fajulni.
Nem baj a hurik a paradicsomban majd megvigasztalnak téged is......

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2015.08.25. 14:14:14

@viragildi: diagnózist orvos nem szokoktt annak alapján felállítani, hogy valaki kivel találkozott.
Hogy ne legyen kétség, a Magyar Hírlapből teszem ide a linket, a cím természetesen olyan, amilyennek lennie kell egy kormánypárti rémhírlapnál, de utána jön a szöveg: "Magyarországon nincs komoly járványveszély a menekültek miatt"
magyarhirlap.hu/cikk/33654/Kotelezo_megis_kihagyjak_a_szurest
Csak a képzettséghez: hvg.hu/kkv/20150817_Jo_utemben_valunk_a_kepzetlen_rosszul_fiz

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 14:17:33

@viragildi: "Csak te beszélsz eboláról, mintha csak az az egy betegség létezne"

melyik betegségtől fosol akkor, te csökött náci?!

viragildi 2015.08.25. 14:18:42

@Kuviklacz: És én ezt mondtam volna? :-))))
Te nagyon hülye, tünetekről írtam:-))))))))

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 14:20:34

@viragildi: a 2012-es adatok 2015-höz képest igazolásnak tekinthetőek, nyilván lehetnek valakinek fenntartásai, de irreális, hogy 3 év alatt gyökeresen változott volna a helyzet.

ezekkel szemben te, hülye náci, nulla bizonyítékokkal ugrálsz itt a náci előítéleteiddel, és amiatt fosol.

a következő olyan állításnál, amelynél azt mondod, nem adtam igazolást, kitiltalak. ez explicit hazugság.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 14:21:29

@viragildi:

"hol állítottam én, hogy képzetlen barbárok?"

jó, haladunk. nem azért fosol, mert ebolások, és nem azért, mert képzetlenek.

mitől fosol akkor, nácikám?!

viragildi 2015.08.25. 14:21:39

@Brendel Mátyás: Hülye picsa, én nem fosok semmitől....egészséges vagyok. Valszeg azért, mert nem folytatok vándorló életmódot, nem zsúfolódom be bárkákba, kisbuszokba, közös sátrakba.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 14:22:19

@viragildi: faszt. nem fogod fel, mert hülye vagy, nácikám.

itt két egyszerű dolog felfogásáról lenne szó, ami neked nem megy. mert hülye vagy. ezért vagy náci. ennyi.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2015.08.25. 14:24:10

@viragildi: Azt írtad, szegénykém, hogy akiról tudjuk, hogy merre járt, könnyebb meghatározni, hogy mi a betegsége. Ez nettú baromság, mert a tünetekből határozzák meg, nem abból, hogy merre járt. Nem szoktad tudni, hogy mit írsz?
A hülyézés meg azok eszköze, akiknek nincsenek érveik.

arpika23 2015.08.25. 14:25:39

@Brendel Mátyás:
Te nagytudású!

Jó lenne ha tudnád hogy sehol a világon a jogellenesen tartózkodó egyénnek semmilyen jogai nincsenek. Csak az Unió puhafaszú pöcs bürokratái még az alpvető jogi tényeket se merik elismerni mert összeszarták magukat a nagy keresztyényi igyekezetükben. Menedékjogot csak a belépéskor lehet kérni LEGÁLISAN. Ha már beszöktél az illető ország tök jogosan vág ki a picsába és a jog szerint esélyed sincs semmilyen menedékre. És ha nics papírod akkor mereszted a segged az elkülönítőben és imádkozol hogy a befogadó ország valahogyan HIVATALOSAN kideríti ki a fasz is vagy valójában és majd utána eldöntheti mit is csináljon veled.
Tehát ez lenne az eljárás. De. Pld sokezer "menekült" erőszakkal a rendőrkordonon keresztül betör egy szuverén országba (Macedónia).
Mi is lenne a jogszerű? Ez egy ország elleni támadásnak minősül amire a JOGSZERŰ VÁLASZ a katonai beavatkozás az adott ország területi szuverinitásának megőrzésére. Ugyanis a rendőrkordon erőszakos áttörése már nem békés civilek által elkövetet illegális határátlépés, hanem az adott ország ellen elkövetet agresszió. Amire a jogos válasz az lenne ha FEGYVERREL védenék meg az országukat. De miattad és a többi egybites miatt a puhapöcsű bürokraták még ezt az alapvető nemzeti jogukat sem merik érvényesíteni.
Úgyhogy ne papolj "menekültekről" mert ez erőszakos agresszív csőcselék mint ahogy már többször is bebizonyították. Akiknek egyébként a NEMZETKÖZI JOG SZERINT IS SEMMI KERESNIVALÓJUK OTT AHOL VANNAK.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2015.08.25. 14:26:23

@arpika23: A merényletek végrehajtói általában második generációs bevándorlók vagy saját eredeti hazájukban jómódban élő családok gyerekei.
Ez a veszélyes benne.
Egy terrorista minden probléma nélkül beutazik legálisan, sokkal kisebb a kockázata, mint menekültként.

viragildi 2015.08.25. 14:28:47

@Kuviklacz: Igen, ez így is van. Ha tudjuk, hogy mondjuk a trópusokon járt nem régiben, akkor nem zárjuk ki a trópusi betegségeket, mondok neked példát: tünet, fejfájás, láz, hasmenés- És most nézd meg, hogy ez hány betegség tünete:-))))).

Szóval a hülyézés annak a jele, hogy nincsenek érveim, de a nácizás az nem, az korrekt, empirikus érv, hogy úgy mondjam evidencia:-))))

Te szánalmas hülye, te:-)))))))

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2015.08.25. 14:29:50

@arpika23: "sehol a világon a jogellenesen tartózkodó egyénnek semmilyen jogai nincsenek"
Ez nem igaz (még ha eltekintünk attól, hogy utána rögtön leírod, hogy az EU-ban vannak, mintha az EU nem lenne a világon).
Vannak alapvető emberi jogok, amelyek nem hogy egy jogszerűtlen határátlépőnek vagy jogellenesen valahol tartózkodónak, de még egy súlyos bűnözőnek is járnak.
De majd egyszer menj el egy olyan országba, amelybe vízum kell, és betegedj meg avagg késsen a repülőd és járjon le a vízumod. Aztán lehet beszélni arról, hogy mennyire semmi jogod nincsen, ha erre hivatkozva kivágnak a kórházcól, elveszik mindenedet és jól megvernek (megnyugtatlak, kulturált országban nem fogják).

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2015.08.25. 14:31:50

@viragildi: Én nem náciztalak. Nem is foglak minősíteni, nem érdemled meg.
A trópusi fertőző betegségeket meg csak akkor lehet kkizárni, ha senki olyasvalakivel nem találkozott, aki a trópuson járt.
Az orvosi diagnosztikához meg nyilván nagyon értesz, ha csak a fejfájást meg a lázat meg a hasmenést tudod. Ennél kissé tovább tart az orvosi diagnosztika.

viragildi 2015.08.25. 14:37:07

Jaj ne haragudj, nem figyeltem, és hozzászoktam, hogy a másik hülye válaszol....

Ez egy tünetegyüttes, a kérdés adott, ez a tünetegyüttes hány betegség jellemzője? Várom a válaszod, ami egy szám legyen 0-ameddig eljutsz.

arpika23 2015.08.25. 14:39:20

Mátyás!

Még arra szeretném felhívni a figyelmedet hogy a jelenlegi "bevándorlás" a láncreakcióhoz hasonlít leginkább. Egy beengedett legalább három másikat indít útra. Tisztában vagy azzal hogy tízmilliókat akarsz ide beengedni? Mert az út már bejártódott. És jönnek egyre többen. Ezeket el kéne helyezni. Hol? És el is kéne látni . Miből? Vagy te erre is tudod a megoldást?
Nem tudom láttad e a riportot a kb tízéves "menekülttel", akiazzal dicsekedett hogy sokféle fegyverrel tud bánni. Aztán a kérdésre hogy kire fog lőni a válasza: "hát a hitetlenekre!" És ezekből kívánsz ide tízmilliókat...
Hát cseszd meg én nem, mert én is gyaur vagyok és ha kell náci is a te szemedben.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 14:42:26

@arpika23:

" Kollégáidból ítélve tuti pénzváltó vagy esetleg gyroszos vagy."

nem. ne nagyon okoskodj náci, hülye vagy hozzá! egyébként könnyen kitalálhatnád, hogy mi a munkám, csak egy kicsit kéne hozzá intelligencia. ami neked nincs, ezért vagy náci.

" Közülük még egyiket sem láttam se a Keletinél se egyéb helyeken az önkéntesekkel segíteni. Pedig a testvéreikről van szó és hitsorsosaikról."

1) kicsit nézzél körül jobban! a Migration Aidben vannak arab származásúak.
2) ez már kurvára nem arról szól, hogy mi bajod a menekültekkel, hanem másról.

"bikiniverős kereszttiltós eseményeket pedig szerinted csak kitalálták igaz?"

1) bikiniverős esetről nem hallottam. magyart erőszakoló magyarról hetenként lehet hallani
2) a kereszt letiltásával nincs gondom, mivel ATEISTA VAGYOK. felfogtad?! ha te keresztény oldalról akarsz érvelni, akkor jó lesz eszedbe vésned, hogy Európában most már kisebbség vagytok. nem a muszlimok miatt, hanem a nem hívők miatt.

"És a párizsi enklávék sajátos kultúráját is."

Párizsban nincsenek enklávék, 3,5 évig életem ott. ne okoskodj, náci, aki még a falu végén túl sem járt!

"Márpedig ha ekkora tömegben érkeznek ide ezk akkor meg fogod ismerni mi az amikor már neked kell majd alkalmazkodnod hozzájuk."

olyan tömegekben érkeznek ide, hogy soha nincsenek egyszerre többségben, és mindig integrálódnak. ahogy eddig is mindig voltak bevándorlók, és integrálódtak.

" Kíváncsi vagyok hogy vannak e női hozzátartozóid?"

még mindig ismétlem, hogy egyelőre Magyarországon magyarok erőszakolnak meg nőket, nem bevándorlók. tőlük fossál, nácikám!

"ÉN ITT születtem és kikérem magamnak hogy a kultúrám évszados hagyományait erőszakkal megváltoztassák. "

nem jönnek egyszerre annyian, hogy megváltoztassák. annyian jönnek, hogy integrálódnak.

" Mondd meg őszintén ugye muszlim vagy"

muszlim a kurva anyád, hülye náci!

"erőszakos hittérítő engem semminek tekintő népség idetolakodik"

erőszakos hittérítőként eddig tapasztalatom szerint a keresztények a legveszélyesebbek Magyarországon.

"És kívánom neked hogy legalább három hétig fogadj be ezek közül vagy ötöt"

inkább belőlük, mint belőletek, köcsög nácik!

"Ha pedig pénzért írod ezeket"

a kurva anyád csinálja pénzért.

"az iszlám papok fogják diktálni itt is a dolgokat"

nem fogják. Európa szekuláris, és ateista lesz. nem engedjük sem a muszlimoknak, sem a keresztényeknek, hogy diktáljanak.

"Az iszlamisták élnek vissza a libeláris demokrácia értékeive és próbálnak hatalomra jutni."

ez ugyanígy igaz a keresztény egyházakra is. a szekuláris állam ezt nem engedi, a szekuláris államot kell erősíteni.

"Viztosan tudod hogy a felmérések szerint a muszlimok kb. 1 százaléka radikalizálódik. És a radikálisok kb 1 százalékából lesz tevőleges terrorista. Nem kell matematikosnak lenni hogy kiszámold csak idén hány aktív terrorista pofátlankodott be ide."

az autóbalesetek számához képest elenyésző. mégsem tiltjuk ki Európából az autókat.

"Majd meglátod de akkor már egy kicsit késő lesz. "

eddig is ezt mondtátok, eddig is azt láttuk meg, hogy nem volt igazatok, csak fostatok, mert hülye nácik vagytok.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 14:47:57

@arpika23:

az egész "érvelésed" azon alapul, hogy "majd meglátod", mert fosol, mert tudatlan, tájékozatlan és hülye vagy, és nem tudod felmérni a helyzetet.

az egész olyan, mintha azt hajtogatnád, hogy "majd meglátod, elesel a snowboarddal, és összetöröd magad". miközben én vígan snowboardozok évek óta. azért vagy fosós, mert hülye vagy, és tájékozatlan, mint egy szenilis nagymama, aki nem tudja átlátni, hogy meg lehet tanulni snowboardozni, és a havas lejtő nem egy halálos dolog. a szenilis nagymama ezt azért nem látja át, mert tapasztalatlan, és mert már szegény hülye.

te ugyanezért nem látod át a dolgokat, és ezért vagy fosós náci.

egyetlen egy tényleg bekövetkezett faktuális érved nincs, amely szerint a bevándorlók, vagy menekültek ténylegesen és jelentős veszélyt jelentenének.

az, hogy 1 bevándorló valahol egyszer megerőszakolt valamit, az nem egy jelentős veszély ahhoz képest, hogy magyarok hetente erőszakolnak meg magyarokat Magyarországon. miért nem a magyar férfiakat akarod kitoloncolni az országból?!

arpika23 2015.08.25. 14:49:41

@Kuviklacz:
Amint te is írtad ha már egyszer JOGSZERŰEN beléptem egy országba akkor tényleg vannak jogaim. De ezek NEM jogszerűen lének be, hanem erőszakkal betörnek, mivel egy zárt helyre való behatolás a jog szerint már betörésnek minősül ami erőszakos cselekmény.
Ergo betörnek hozzám és még követelőznek is.
Visszatérve az érveidre. Ha már jogosan belépek egy országba (Vízum stb), akkor az ott tartózkodásnak van jogcíme, aminek esetleg lehet behatárolt ideje, aminek túllépéséről a jog szintén rendelkezik. Van vis maior (betegség, baleset lekésés stb) és van a szándékosság. Az előbbi magyarázható de tapasztalatom szerint az utóbbi esetben úgy basznak ki mint macskát és jön a persona non grata.
Az alapvető emberi jog pedig az hogy nem lőnek azonnal fejbe. (igaz nem mindenhol mert szerintem a "menekültek" eredete szerinti helyeken minket ilyenért kapásból kinyírnának a "menekültek" hozzátartozói.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 14:50:37

@arpika23:

kurvára sokkal több magyar erőszakol meg nőket Magyarországon, mint bevándorló (ezek közül eddig nulla). te, hülye náci mégis a bevándorlóktól félted a lányodat, és nem a magyar férfiaktól?!

kurvára hülye vagy

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 14:52:50

@viragildi: "én nem fosok semmitől."

tehát elismered, hogy a bevándorlók nem jelentenek reális járványveszélyt?!

vigyázz, mert ha oda-vissza hazudozol, akkor kidoblak. arra nincs szükségünk, hogy egy hülye náci szélkakast játsszon itt, azt ismerjük Orbántól.

arpika23 2015.08.25. 14:59:29

@Brendel Mátyás:
Ha én fosós náci vagyok OK.
Te meg egy nagypofájú tudatlan puhapöcs vagy aki az orra elé tolt írást el sem olvass a világban megtörtént dolgokat pedig nem ismeri.
te ugyanezért nem látod át a dolgokat, és ezért vagy fosós náci.

"egyetlen egy tényleg bekövetkezett faktuális érved nincs, amely szerint a bevándorlók, vagy menekültek ténylegesen és jelentős veszélyt jelentenének."

Tehát szerinted a párizsi lányt magyar csajok rakták meg a bikini miatt., a szuperexpresszen román vendégmunkást fegyvereztek le Párizsban német autószerelők lövöldöztek fegyvertelenkre aztán egy igazi belga fiú fejezte le a főnökét.
Mert a fenti mondatodból ez következik.
Szerintem pont te vagy az aki nem hogy nem ismeri a tényeket hanem szándékosan negligálja őket, hogy a saját álláspontját hangoztassa egyetlen igazságként. Esküszöm tényleg igazi modern muszlim vagy, mert a jelenlegi iszlám egyház metódusát használod. ÉSZÉRVEID A TÉNYEK ELLEN NINCSENEK, TEHÁT AZOK A TÉNYEK NEM IS LÉTEZNEK. Pedig két alkalommal is az orrod alá toltam őket. Küldjek esetleg linkeket hogy utánaolvashass? Vagy szerinted azok is a náci propaganda koholmányai?

viragildi 2015.08.25. 15:00:28

@Brendel Mátyás: Drágám, egyrészt ne fenyegetőzz, mert nevetséges leszel, másrészt nem tudok addig válaszolni neked, amíg el nem döntjük, hogy kit értesz bevándorló alatt. Azokat, akik évek óta, legálisan, beadott bevándorlásra jogosító okmányokkal itt élnek Európában, vagy azt a migráns tömeget, akik idén, tehát 2015-ben áramlanak befelé jellemzően a zöld határon?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 15:00:43

@arpika23:

" sehol a világon a jogellenesen tartózkodó egyénnek semmilyen jogai nincsenek."

de vannak. ha szerinted nincsenek, akkor takarodj ebből az országból, hülye náci!

"Menedékjogot csak a belépéskor lehet kérni LEGÁLISAN. Ha már beszöktél az illető ország tök jogosan vág ki a picsába és a jog szerint esélyed sincs semmilyen menedékre."

de van. bárki, aki jogellenesen eljut Németországba, folyamodhat menedékjoghoz. és meg is teszik, bevándorlók ezrei.

"Ez egy ország elleni támadásnak minősül amire a JOGSZERŰ VÁLASZ a katonai beavatkozás az adott ország területi szuverinitásának megőrzésére. "

lám-lám. és még te barbározod le a muszlimokat, amikor egy militáns, hülye náci vagy. ugyanolyan agresszív fasz, mint a legszélsőségesebb dzsihadista.

neked nincs helyed Európában, te nem tudsz beilleszkedni, te takarodj innen, hülye, militáns, náci fasz!

"Ugyanis a rendőrkordon erőszakos áttörése már nem békés civilek által elkövetet illegális határátlépés, hanem az adott ország ellen elkövetet agresszió. Amire a jogos válasz az lenne ha FEGYVERREL védenék meg az országukat. "

tehát akkor szerinted a 2006-os csőcseléket, akik áttörték a rendőrkordont, egyszerűen le kellett volna géppuskázni, ugye?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 15:03:43

@viragildi:

"Ha tudjuk, hogy mondjuk a trópusokon járt nem régiben, akkor nem zárjuk ki a trópusi betegségeket"

ezt általában megkérdezéssel szokták elintézni. turistánál is, és bevándorlónál is.

de ez egy annyira húszadlagos kérdés, hogy teljesen felesleges róla vitázni. nincsenek bevándorlók, akik trópusi betegségeket hoztak volna be az elmúlt fél évben Magyarországra. saját alaptalan rémálmaidról fosol, hülye náci!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 15:09:14

@arpika23: Szíriában limitált mennyiségű embernek van arra pénze, egészsége, hogy eljusson Európába. nem indít el láncreakciót. Jordániából viszont senki nem fog idemenekülni, ha ott elboldogul.

azért mindent eladni, mindent ott hagyni, és embercsempészekkel Európába jönni nem egy leányálom, ezt ne felejtsd el, bugyuta nácikám!

arpika23 2015.08.25. 15:09:53

@Brendel Mátyás:
Te komplett majom idióta!
Én meg sem említettem a megerőszakolást, hanem te példálózol vele.
Hamis érvelés hamis premisszából. Gratulálok . Látom Goebbelshez jártál.
Írok vmit amire nem válaszolsz hanem egy általad kreált állításomat cáfolod meg.
És én büszke vagyok hogy van gyermekem akinek a sorsáért jövőjéért aggódhatok. Úgy látszik neked nincsenek hozzátartozóid. Ha pedig vannak akkor (akármilyen gonosz dolog is) kívánom neked hogy az általam vizionált szörnyűségek elsőként velük történjenek meg hogy lásd a valóságot is.

viragildi 2015.08.25. 15:10:15

@Brendel Mátyás: Főleg akkor hatásos a megkérdezéses módszer, ha eszméletlen valaki a láztól, ugye?:-)))))))

Ezen tényleg nincs mit vitázni, mert egyszerűen igazam van. Az, hogy eddig nem tört ki járvány nem jelenti azt, hogy nincs közegészségügyi kockázata a migráns áradatnak. Pláne, mert meglépnek a szúróvizsgalatok elől, illetve megtagadhatják a vizsgálatokat.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 15:10:29

@arpika23: a határt illegálisan átlépőnek is sok joga megmarad, ahogy egy adót csalónak is. kb hasonló nagyságrendű bűn.

egy adócsalót sem lövünk agyon.

arpika23 2015.08.25. 15:12:37

@Brendel Mátyás:
Mi nálad a limitált?
Az a két millió aki már a törököknél van? Vagy az az egy milla aki már úton van?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 15:18:17

@arpika23:

"Te meg egy nagypofájú tudatlan puhapöcs vagy aki az orra elé tolt írást el sem olvass a világban megtörtént dolgokat pedig nem ismeri. "

nem toltál elém semmit. ha a hazugságodat megismétled, kiváglak innen.

"Tehát szerinted a párizsi lányt magyar csajok rakták meg a bikini miatt."

nem tudok semmiféle párizsi lányról, akit megraktak volna.

" a szuperexpresszen román vendégmunkást fegyvereztek le Párizsban"

ez egy eset. eközben Magyarországon 23 embert öltek meg magyarok, és Franciaországban 48-at franciák. egyébként a lefegyverzők amerikaiak voltak, köztük az egyik bevándorló származású.

a terrosita akciókról kár linkeket küldeni, jobban ismerem őket, mint te. két dolog van:

1) a terrosita akciókat elsősorban régebb óta bevándoroltak sokadik generációs leszármazottjai követik el.

2) a terroristák beszervezéséért a szélsőséges iszlám imámok felelősek

3) Franciaországban ezeket sokáig megtűrték. ez hiba volt. most felszámolják őket.

4) az iszlám vallással, és a keresztény vallással (ld Anders Breivik) van gond. de a megoldás nem a muszlimok és a keresztények kitoloncolása, hanem a szekuláris állam erősítése

5) az összes terrorista akció jelentősége eltörpül akár csak az összes magyar erőszakos bűnesethez képest. mégsem toloncoljuk ki a magyarokat az országból.

6) az összes terrorista bűneset eltörpül az összes autóbalesethez képest. mégsem toloncoljuk ki az autókat az országból.

még mindig igaz az, hogy azért fosol, mert nem tudod a dolgok reális veszélyességét felmérni. a terrorizmus veszélyessége valójában nem jelentős. az autóvezetés sokkal veszélyesebb dolog.

és azért vagy náci, mert hülye vagy, és fosol.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 15:19:05

@viragildi: "Azokat, akik évek óta, legálisan, beadott bevándorlásra jogosító okmányokkal itt élnek Európában, vagy azt a migráns tömeget, akik idén, tehát 2015-ben áramlanak befelé jellemzően a zöld határon?"

per definicionem mindkettő bevándorló.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 15:21:03

@arpika23: akkor mitől fosol, hülye nácikám?!

attól fosol, hogy muszlimok a lányoddal szóváltásba elegyednek, mert bikiniben napozik? miközben erre gyakorlatilag semmi esély nincs, és ha megtörténik, akkor sem akkora nagy gond, mint az, hogy magyarok megerőszakolják a lányodat, amire jóval nagyobb az esély, és jóval nagyobb gond.

bizony kiderült, irreálisan méred fel a dolgokat, és nem reális veszélyektől fosol. mert hülye vagy. ezért vagy náci.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 15:24:17

@viragildi:

"Főleg akkor hatásos a megkérdezéses módszer, ha eszméletlen valaki a láztól, ugye?:-)))))))"

tudnál nekem erre egyetlen esetet hivatkozni? és azt is, hogy lekérték az orovsi papírjait Ugandából. nem a Dr House-ban vagyunk, faszfejkém, hanem a valóságban!

de egyébként komolyan. emiatt a nyolczátizenötezredrangú kérdés miatt fosol a bevándorlóktól?! komolyan?! elmebeteg vagy. ezért vagy náci

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 15:27:37

@arpika23: Európának 2060-ig 20 millióval fog csökkenni a lakossága. ennyi bevándorlóra egyenesen szükségünk lenne.

arpika23 2015.08.25. 15:29:47

@Brendel Mátyás:
1. Te ostoba. Az hogy az idióta Merkel a jogrendet meghágva menedékjogat ad mindenféle csőcseléknek az nem azt jelenti hogy a törvény így rendelkezik. Jó lenne ha ismernéd egy kicsit a jogot mielőtt osztod az észt.
2. Én nem barbároztam le a muszlimokat hanem te teszed. Én azt mondtam intoleráns erőszakos a jelenlegi iszlá EGYHÁZ. Ez pedig tény. Egyébként a történelmi emlékek vallási műemlékek szándékos lerombolása szerintem is barbarizmus, így utólagosan bevallom igenis használható az iszlám hívőkre a fenti jelző. És ha attól militáns vagyok hogy meg szeretném védeni magamat akkor hajrá.
3."neked nincs helyed Európában, te nem tudsz beilleszkedni, te takarodj innen, hülye, militáns, náci fasz!"
Úgy látom nem veszed észre hol élsz. UI itt nekem nem kell beilleszkednem mert itt születtem nőttem fel szocializálódtam. Itthon vagyok. Ergo pont a te liblingjeidnek kellene beilleszkedni (amit nem fognak). Én nem idegen vagyok hanem magyar.
4.""Ugyanis a rendőrkordon erőszakos áttörése már nem békés civilek által elkövetet illegális határátlépés, hanem az adott ország ellen elkövetet agresszió. Amire a jogos válasz az lenne ha FEGYVERREL védenék meg az országukat. "

tehát akkor szerinted a 2006-os csőcseléket, akik áttörték a rendőrkordont, egyszerűen le kellett volna géppuskázni, ugye?! "
Úgy látszik a göbbelsi gondolkodásodat nem tudod felülírni. Mert egy dolog hogy a gyújtogató csőcseléket meg kell fékezni (ha a te autódat akarnák felgyújtani te is egyetértenél), de más dolog ha egy szuverén ország határát őrző hivatalos személyeket megtámadnak és erőszakkal behatolnak. Az pedig hogy fegyveres tömegnek lehet e nevezni őket (mivel a szurkálásos sztorikból egyértelmű hogy kés van náluk) nem lehet kérdéses. Persze be kell tartani a játékszabályokat. Nem hiszem hogy ha egy késes csapat a lakásodat őrző rendőrt legyűrve betörne hozzád akkor is dumálnál

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 15:37:10

@arpika23:

"1. Te ostoba. Az hogy az idióta Merkel a jogrendet meghágva menedékjogat ad mindenféle csőcseléknek az nem azt jelenti hogy a törvény így rendelkezik. "

de. "Angela Merkel" nem szeg törvényt. (egyébként nem ő ad menedékjogot)

" Én nem barbároztam le a muszlimokat hanem te teszed. Én azt mondtam intoleráns erőszakos a jelenlegi iszlá EGYHÁZ. Ez pedig tény."

1) az iszlám egyház egy jelentős része lehet, hogy intoleráns, de az nem ugyanaz, mint a bevándorlók. pláne nem ugyanaz Szaudi Arábiában intoleránsnak lenni, és más Németországban. ott azért nem ugrálnak még az imámok sem annyira. ha igen, elviszi őket a rendőrség.

2) azt viszont megmutattad, hogy te kb ugyanolyan erőszakos vagy, mint egy dzsighadista

"Úgy látom nem veszed észre hol élsz. UI itt nekem nem kell beilleszkednem mert itt születtem nőttem fel szocializálódtam."

a törvényekben semmi olyan nincs, hogy "aki itt X helyen született, annak más jogai vannak, mint aki Y helyen született"-

"Mert egy dolog hogy a gyújtogató csőcseléket meg kell fékezni (ha a te autódat akarnák felgyújtani te is egyetértenél), de más dolog ha egy szuverén ország határát őrző hivatalos személyeket megtámadnak és erőszakkal behatolnak."

mindkét esetben rendőrkordont törtek át. a két dolog kb hasonló bűncselekmény.

csak te hülye náci vagy, és neked más az, ha a náci csőcselék töri át a rendőrkordont, és más az, ha arabok.

viragildi 2015.08.25. 15:51:09

@Brendel Mátyás: Tudod mi a különbség a járványveszély és a járvány között?:-)))))))

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 15:53:01

@viragildi: tudom. de az, hogy hülye náci vagy, és fosol, hogy rád esik a meteor, nem egy említésre méltó, reális meteorveszély.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 15:54:17

@viragildi: a tisztifőorvos csak tudja, hogy mi a járványveszély, és azt mondta, nincs

viragildi 2015.08.25. 15:54:18

@Brendel Mátyás: Valóban, ezért tettem fel a kérdést, amire már másodszorra nem sikerült válaszolnod......vajon miért?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 15:55:34

@viragildi: válaszoltam. mivel már megint arról hazudtál, hogy én itt mit csinálta, kidobtalak. ez nem vita, amit csinálsz, hogy a pofámba hazudsz, hogy nem válaszoltam, és, hogy nem adtam igazolást, amikor itt történt a szemünk előtt mindkettő.

arpika23 2015.08.25. 15:58:18

@Brendel Mátyás:
" a terrorizmus veszélyessége valójában nem jelentős. az autóvezetés sokkal veszélyesebb dolog."
"muszlim a kurva anyád, hülye náci!"
"Európának 2060-ig 20 millióval fog csökkenni a lakossága. ennyi bevándorlóra egyenesen szükségünk lenne."
Egy öreg barátom azt modta hogy a hülyékkel nem szabad vitatkozni mert ahhoz le kell süllyedned a szintjükre és hazai pályán verhetetlenek.
Hát megint igaza lett.
Az hogy te egy állítólagos ateista vagy OK. De szerintem igazából egy gerinctelen senki aki csak a neten billentyűzve sértegeti a mások anyját mert attól már kurvára fosik hogy bele a pacekba mert tisztában vele hatalmas pofost szed be vele. Te egy gyáva féreg vagy aki fossa a hazug szót és ebben éli ki magát. Te pattanásos reiszoló gyáva féreg. Mivel azt kívánod hogy 20 milla metszettfaszú másik féreg terrorista jöjjön ide , ezért biztos lehetsz benne hogy ezek a tevekúró vadállatok a te vazelines seggedet fogják legelőször televágni mert azok szerinted abszolút nem veszélyesek. Legyen az hogy a beavatásod után téged fullasztgassanak a rózsadombi medencédbe ketrecbe zárva, de csak miután mint gyaurt megfelelően kezeltek. És akkor majd a fosós nácik mint én akik nem máltók hozzád sajna nem téged fognak védeni hanem magukat és a családjukat. ( Ez a szösszenet csak egy korrekt válasz az anyázásodra) Ennyit az érzelmes búcsúról, mivel úgy látom hogy igazi náci módszer szerint a tényeket nem ismered és aki nem szajkózza a te eszementségeidet az csak szemét lehet ezért veled valódi vitát folytatni nem lehet. Dumálj te csak magaddal.
(Ui: Biztos lehetsz benne hogy nálad sokkal többet utaztam a világban és a muszlimokat nem a párizsi általad nem is tudott közösségükből ismerem.)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 16:07:15

@arpika23: nincs érved.

az, hogy azzal fenyegetsz, hogy rám fog esni a meteor, ha nem mosok fogat, nem érv, nem alapul tényeken.

a tény az, hogy magyar nőket egyelőre magyar férfiak erőszakolnak meg, majd minden héten.

arpika23 2015.08.25. 16:10:21

@Brendel Mátyás:
"Úgy látom nem veszed észre hol élsz. UI itt nekem nem kell beilleszkednem mert itt születtem nőttem fel szocializálódtam."

a törvényekben semmi olyan nincs, hogy "aki itt X helyen született, annak más jogai vannak, mint aki Y helyen született"-

Ha nem csak írnál hanem olvasnál is ( ha tudsz magyarul) értetted volna mit írtam én., ami nem az amire válaszoltál

"az iszlám egyház egy jelentős része lehet, hogy intoleráns"

Matekból gyenge lehetsz (ebben egyébként biztos voltam) mert a 90 százaléknál több az nem jelentős rész hanem túlnyomó többség

"mindkét esetben rendőrkordont törtek át. a két dolog kb hasonló bűncselekmény."

Hát nem. Mert a macedóniai eset egy ország szuverinitását sértette meg erőszakosan ami a jog szerint háborús cselekedet. Ezért nem bűncselekmény hanem egészen más tészta. Sajna ezt sem tudod.

Az hogy mit ismersz a világból az elég kevés . Láthatóan a tudásod zéró a pofád nagy. De arról leszokhatnál hogy a szezont a faszoddal keverd mert az nem ua.
de elég volt belőled de tényleg.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 16:14:06

@arpika23:

"Matekból gyenge lehetsz (ebben egyébként biztos voltam) mert a 90 százaléknál több az nem jelentős rész hanem túlnyomó többség"

ez Európába bevándorló muszlimok Európában viszont 99 százalékban alkalmazkodnak.

"Hát nem. Mert a macedóniai eset egy ország szuverinitását sértette meg erőszakosan ami a jog szerint háborús cselekedet. "

faszodat háborús cselekedet. nem volt náluk fegyver. röhejes szalonnáci fasz vagy, aki fegyvertelen embereket háborús cselekedetnek minősít.

arpika23 2015.08.25. 16:29:25

@Brendel Mátyás:
"ez Európába bevándorló muszlimok Európában viszont 99 százalékban alkalmazkodnak."
Olyannyira te majom hogy el akrják bitorolni Németországban a "kihasználatlan " keresztény templomokat saját célra.
Olyannyira te majom hogy be akarták vezettetni a fejkendőt iskolai viseletként.
Olyannyira te majom hogy Svédországban levetették a keresztet az iskolai termekből. (ami téged igaz inkább lelekesít)
Olyannyira te majom hogy Ugyanott egy imám megtiltotta az iskolai testnevelést a muszlim lányoknak.
Olyannyira te majom hogy párizsban összevertek egy lányt mert bikiniben napozott és ez sértette a vallásukat (öt csadoros kurva volt az elkövető mert mint látjuk ha túlerőben vannak milyen békések).
Olyannyira te majom hogy az elmúlt években százakat gyilkoltak meg vallási buzgalomból a kicsit sem veszélyes terroristák

"faszodat háborús cselekedet. nem volt náluk fegyver. röhejes szalonnáci fasz vagy, aki fegyvertelen embereket háborús cselekedetnek minősít. "
Te tudatlan tanulatlan fogalmatlan ostoba bunkó! A kés a bot nem fegyver?
Kipróbájuk rajtad?
Olvass egy kis nemzetközi és háborús jogot. Volt már példa a történelemben hogy ilyen eset casus beli lett.
Ami pedig a szalonozást illeti. Te bújsz a monitorod mögé és sértegetsz (anyázol) mert annyi tököd nincsen hogy face to face sértegess te rinyáló nyuszi
A nácizásról : Göbbels leglelkesebb tanítványaként te csak tudhatod mi az

arpika23 2015.08.25. 16:52:10

Matyika ittt van neked a toleráns budapesti békés muszlim
www.youtube.com/watch?v=D8XleiNIDQw

arpika23 2015.08.25. 16:53:02

És neked az a kívánságod hogy ezekből ezerszer több jöjjön?

ulpius66 2015.08.25. 20:23:36

Matyi!

Végigolvasva a kommenteket, kibaszottul egyedül maradtál.

Ami nem nagy baj, attól még neked lehet igazad.

Ami viszont kibaszott nagy baj, hogy minden egyes komentelőnek egy-egy szavazata van.

Meg hát ugye neked is egy van.

Kibaszott szar érzés lehet, hogy bár neked van igazad, ez a sok náci a főnácit szavazza meg miniszterelnöknek....a hozzád hasonlókat meg lehúzzák a vécén.....

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 23:34:59

@arpika23:
"el akrják bitorolni Németországban a "kihasználatlan " keresztény templomokat saját célra."

ó,hát ez szörnyű. és vannak európaiak, akik templomokból lakást, kocsmát, könyvtárat, edzőtermet csinálnak. ezek szörnyű, szélsőséges barbárok!

hülye vagy, ezért vagy náci.

"Olyannyira te majom hogy be akarták vezettetni a fejkendőt iskolai viseletként."

akarni sokmindent lehet.

"Olyannyira te majom hogy Svédországban levetették a keresztet az iskolai termekből. (ami téged igaz inkább lelekesít)"

így van, ez így helyes.

"Olyannyira te majom hogy Ugyanott egy imám megtiltotta az iskolai testnevelést a muszlim lányoknak."

beszélni sok mindent lehet.

"Olyannyira te majom hogy párizsban összevertek egy lányt mert bikiniben napozott és ez sértette a vallásukat (öt csadoros kurva volt az elkövető mert mint látjuk ha túlerőben vannak milyen békések)."

nem történt ilyen párizsban, hazudsz. hülye vagy, ezért vagy náci.

"Olyannyira te majom hogy az elmúlt években százakat gyilkoltak meg vallási buzgalomból a kicsit sem veszélyes terroristák"

százakat nem. ellenben az Anders Breivik nevű keresztény terrorista egymaga többet ölt meg, mint az összes muszlim terrorista.
hülye vagy, ezért vagy náci.

"Te tudatlan tanulatlan fogalmatlan ostoba bunkó! A kés a bot nem fegyver?"

késsel és bottal "megtámadni" egy országot, az nem hadi cselekmény.

röhejesen hülye vagy, nácikám.

"Olvass egy kis nemzetközi és háborús jogot. Volt már példa a történelemben hogy ilyen eset casus beli lett."

casus belli akármi is lehet. az nem az ország megtámadása. a történelem során sok ország teljesen röhejes casus belliket talált ki, mert háborúzni akartak. ez nem jelenti azt, hogy ez követendő példa.

a nácik például Lengyelország megtámadásához casus belliként megtámadták saját adótornyukat. aztán lebombázott német városok, és öngyilkos náci vezetők, meg kivégzett náci vezetők lett a vége.

a casus bellit egyébként így írják, hülye nácikám!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 23:36:13

@arpika23: jajj, szörnyű. bezzeg ilyen magyart nem látunk tömegével az utcán. tiltsuk ki őket Magyarországról?!

jajdehülyevagyok 2015.08.25. 23:40:35

@Brendel Mátyás: akkor operáljon meg egy afgán orvos

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 23:40:38

@ulpius66:

"Végigolvasva a kommenteket, kibaszottul egyedül maradtál."

teljesen természetes, hogy egy ilyen írásra a nácicsorda ideözönlik. ezt nyilván tudtam előre.

"Ami viszont kibaszott nagy baj, hogy minden egyes komentelőnek egy-egy szavazata van.
Meg hát ugye neked is egy van."

volt itt ugyebár talán egy tucat náci kommentelő.

felhívnám a figyelmedet a 158 like-ra, hülye kis nácikám. már megint az orrodig nem látsz. azért vagy hülye, mert náci vagy.

arról is tájékoztatlak, hogy a blogpostot természetesen nem a náciknak írtam, nem ez a fő funkciója. csak ezt persze egy hülye náci nem éri fel ésszel.

a hülye náci kis eseményhorizontján túl azért zajlik az élet.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.25. 23:41:27

@jajdehülyevagyok: bármikor megtörténhet.

téged viszont ne operáljon meg, és dögöljél meg!

megamedve 2015.08.26. 06:51:41

Kedves posztoló!

Te ugyanolyan hülye vagy, mint akik ellen írsz. Ugyanúgy acsarkodsz valami ellen, ami más mint a te véleményed, és azonnal miősítesz, és pont.

Igaza van egy korábbi kommentelőnek: a bot másik vége vagy.

Linket még nem tudok erről csatolni, de mindjárt nyitok egy témát rólad a wikin, és linkelem.

megamedve 2015.08.26. 07:01:32

Ja, és még valami:
Gondolom pillanatok alatt én is náci
leszek
Légyszi hozz már ide párszáz hozzád hasonló hihetetlenül felvilágosult, végtelenül tájékozott és tapasztalt, a világ dolgaiban tévedhetetlenül eligazodó, stb. , stb. kommentelőt, mert nagyon úgy tűnik, hogy (tetszik - nem tetszik) de szembemész a forgalommal.

arpika23 2015.08.26. 07:56:42

@Brendel Mátyás:
Te egy agyament köcsög metszettfasszopó fizetett bértollnok vagy aki a csillagot is lehazudja az égről. Ha valami nem illik a képbe azt simán letagadod.
Aki nem ért egyet veled az náci. Láthatóan útálod ezt az országot ezt a népet. Akkor mi a rohadt kurva okod van arra hogy itt maradj? Húzz a retkes picsába a fartúró arab liblingeddel együtt! Hagyd meg nekünk a a túlnyomó többségnek ezt az általad szarnak tartott helyet hogy mi nácik ne zavarjunk többé.

arpika23 2015.08.26. 08:02:46

@Brendel Mátyás:
Még annyit fűznék hozzá hogy hazugnad nevezned valakit aki a tényeket sorolja (és nem letagadja mint te), roppant furcsán hangzik. Jó lenne ha elővennéd az értelmező szótárt mert úgy tűniik anyukád nyelve nem a magyar volt így nem vagy tisztában a szavak pontos jelentésével. Tehát te (mint feltételezhetően idegen) ne akard nekem megmondani mit gondoljak hogyan éljek hanem fogd be a pofád vagy illeszkedj be. Ha ez nem megy akkor HÚZZ INNEN HAZA!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.26. 08:50:57

@megamedve: te igen hülye vagy. a nácikkal nem az a gond, hogy pusztán acsarkodnak. a rasszizmus egy olyan dolog, ami tettlegességbe szokott fordulni. ezt nem fogod fel, te húgyagyú?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.26. 08:52:47

@megamedve: felhívnám a figyelmedet a 171 like-ra kisbugyuta. nemcsak kommentelők léteznek a világon. persze hogy a sértődött náci hülyegyerekek azok, akik kommentben reagálnak.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.26. 08:57:01

@arpika23: én csak a nácikat utálom. nem a magyar népet. a Migration Aid önkéntesei között ugyanúgy vannak magyarok. az a néni, aki minden nap kimegy a keletibe, és visz valamit a menekülteknek, hogy a menekültek között a magyaroknakjó híre legyen, ugyanúgy magyar. és nagyobb hazafi, mint az összes náci, Lázár Jánostól, Boross Péteren, Toroczkayn, Vona Gáboron, Morvai Krisztinán át a náci kommentelőkig.

ti a magyar társadalom söpredéke vagytok. titeket utállak.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.26. 08:58:05

@arpika23: ha nem tudsz érvelni, akkor húzz innen a fenébe, vagy én doblak ki!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.26. 09:18:22

@arpika23:

a harci cselekményre visszatérve. tudod mi harci cselekmény?+ az, hogy a náci csőcselék 2006 őszén a kiskörúton egy tankkal belehajtott a tömegbe, és neki akart menni a rendőrségnek (csak a tank szerencsére előbb leállt). ez harci cselekmény. a rendőrség erre gumilövedékkel lőtt. a nácik erre sírnak.

ezzel szemben a mezőn átfutó ártatlan nőket és gyerekeket le akarnád lőni, te embertelen, fasz náci.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.26. 09:19:24

@arpika23: te takarodj Magyarországról, embertelen, fasz nácikám, rád nincs szükségünk Európában! te nem tudsz beilleszkedni, te vagy a kulturálatlan barbár.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.26. 09:20:23

@megamedve: árpika és tsai tudod nemcsak acsarkodnak, hanem simán lelőnék a menekülteket, mások meg gázkamrába küldenék őket. facebookon voltak ilyen kommentek... ezt akarod te egy éles kritikához hasonlítani, baromarcúkám?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.26. 11:38:54

@megamedve: te egy blogon írt éles kritikát egy lapon akarsz említeni az erőszakoskodó, náci csőcselékkel?! te gyengeelméjű!

www.atv.hu/belfold/20150826-index-ego-faklyat-dobott-egy-rendor-autojara-a-hvim-vezeto

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.26. 11:39:57

@arpika23: te attól félsz, hogy az muszlimok megszólják a bikiniben napozó lányodat?!

de a ténylegesen Európába integrálódni nem akaró náci csőcseléktől nem félsz?! azoktól, akik tényleg károkat okoznak?!

www.atv.hu/belfold/20150826-index-ego-faklyat-dobott-egy-rendor-autojara-a-hvim-vezeto

megamedve 2015.08.26. 18:36:29

@Brendel Mátyás: Kedves Mátyás!

Ezt fogd fel spontán acsarkodásnak, szívesen találkozom veled, s kíváncsi lennék ki adná az első pofont:

A büdös retkes tetves kurva anyád a húgyagyú!

Szeretettel: Medve

megamedve 2015.08.26. 18:39:21

@Brendel Mátyás:
Kedves Mátyás!

Továbbra is csak spontán acsarkodás:
Hogy a rák egye ki a beledet!

Szeretettel: Medve

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.26. 19:23:00

@megamedve: nem tudom, hogy neked mi a kurva anyád bajod van az "acsarkodással". én egyetlen nácit sem fenyegettem pofonnal. te viszont igen, és ezzel átlél egy fontos határt. ha nem fogod fel ezt a különbséget, akkor nagyon hülye vagy. a BTK-ban mindenesetre rögzítve van, és van következménye.

ilyenek vagytok, ti nácik. ha egy bevándorló szemetel, lelőnétek. ha valaki lenácizik titeket, verekedtek.

de tudod, a végén ti végzitek börtönben, vagy a szemétdombon, benzinnel leöntve, és elégetve, mint Hitler.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2015.08.26. 19:56:36

@arpika23: Alakul ez. Eddig azt mondtad, hogy a "jogellenesen tartózkodó egyénnek" nincsenek jogai.
Akkor most megtárgyalhatod magaddal, hogy ha valaki bemegy egy nyitott ajtón vagy átmászik a kerítésen, azt le lehet-e lőni (még Amerikában sem).
És ez bibliai elv: szemet szemért, fogat fogért (és nem életet fogért). Tényleg ez volt az adott időszakban ennek az előírásnak az értelme.

megamedve 2015.08.27. 00:21:16

Te istentagadó szkeptikus barom!

Annyira felállt a farkad attól, hogy kiokádhattad magadból ezt a nácizós hablaty agyrémde, hogy elvonódott az agyadnak nevezett áztatott zoknitól az a maradék kis vér, amit nem adtál gyorsan a migránsaidnak, így nem vetted észre kedves barom, hogy te kezdted irányomba a sértegetést, illetve a vérhiány miatt azt sem, hogy pont azt mondtam, NEM én adnám az első pofont. El tudlak képzelni, ahogy ülsz a lakodban, és az asszony (vagy bármi-ki) másnak üvöltöd transzban égve, hogy A MENEKÜLTEK A KURVA ÉLETBE MIND DIPLOMÁS ARANYEMBEREK, ÉS A KURVA ÉLETBE BRÜHÜHÜHÜ.,

Mátyás! Te meg az összes kis löttyedt majom húzzon el oda, ahová akar, és jajongjanak egymás segglyukának.

Fajgyűlölő vagyok, ezt vállalom, és okkal vagyok az. De nem vagyok náci. Te viszont egy durva barom vagy, visszatérve az elejére: pont olyan barom, mint akiket lenácizol.
A bot másik vége.

És jobb, ha kinyitod a csipád, mert ami ezután fog Európában migránsügyben történni, attól harakit fogsz elkövetni, és utolsó lehelleted az lesz: ezek nácik bazdmeg...

Kisköcsög, főzessél anyáddal!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.08.27. 07:38:21

@megamedve: "Fajgyűlölő vagyok, ezt vállalom, és okkal vagyok az. De nem vagyok náci."

FAJGYŰLÖLŐ=NÁCI

te faszfej. a kurva anyád mi a fasznak szült egy ekkora húgyagyú barmot a világra?!

és köztem, és a nácik között az a különbség, hogy én nem lövetek le senkit, meg nem verek meg senkit, mint te és a többi náci. ha ezt nem tudod felfogni, akkor majd mész a sittre, te faszfej, ahol majd szétbasszák a segged.

Lajos Lepel 2015.08.27. 09:14:57

@Brendel Mátyás: Te nagyon utálod a magyarokat-ugye?

arpika23 2015.08.31. 15:58:08

@Kuviklacz:
Agyatlan barom!
1. Amerika egyes államaiban igenis törvényesen lelőheted a jogtalan behatolót, ha tetszik neked ha nem.
2. Én senkit nem akarok lelőni, csak rohadtul meg szeretném válogatni kikkel akarok itt élni ha már a törvény szerint legalábbis erre kicsiny országunknak lehetősége van. Hiszen vannak országhatárok vízum tartózkodási engedély stb. Akinek meg ez nem tetszik ne jöjjön ide. Mert mit várjak attól aki eleve TÖRVÉNYSZEGŐEN jön? Há? Te mit vársz attól aki éjszaka bemegy a kecódba (mert nem zártad be az ajtót)?
És megjegyzem itt azokról van szó akik a legkisebb elégedetlenség esetén is rögtön egyhangúlag ALAH AKBAR-t üvöltöznek (amint azt már láthattad is párszor itt is). Amivel azonnal elhelyeznek engem és téged is (kivéve ha muszlim vagy) az ellenséges oldalon. Mert mi köze van ennek a valláshoz ami miatt lázonganak? Mégis azonnal ott tartanak. Hát ezek a muszlimok. Ezért tartok ezektől.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.09.01. 08:32:24

@arpika23:

"1. Amerika egyes államaiban igenis törvényesen lelőheted a jogtalan behatolót, ha tetszik neked ha nem."

a magánbirtokon, faszfejkém, nem a határon! ne keverd a szezlonyt a faszommal, mert megszívod!

"2. Én senkit nem akarok lelőni, csak rohadtul meg szeretném válogatni kikkel akarok itt élni"

én is roppantul meg szeretném, például az olyan hülye nácival, mint te, nem szeretnék egy országban élni. tehát akkor kitoloncolunk, jó?!

" Hiszen vannak országhatárok vízum tartózkodási engedély stb."

az a helyzet, hogy ezeket már a kormány sem tartja be. belátták, hogy nem tartható a helyzet

"mit várjak attól aki eleve TÖRVÉNYSZEGŐEN jön?"

mit várjak a magyaroktól, akiknek többsége adót csal?!

"És megjegyzem itt azokról van szó akik a legkisebb elégedetlenség esetén is rögtön egyhangúlag ALAH AKBAR-t üvöltöznek (amint azt már láthattad is párszor itt is). Amivel azonnal elhelyeznek engem és téged is (kivéve ha muszlim vagy) az ellenséges oldalon."

a helyzet az, hogy Orbán és Semjén majd minden röffenésükkör isteneznek, amivel elhelyeznek engem, és az ország több, mint felét az ellenséges oldalon

" Mert mi köze van ennek a valláshoz ami miatt lázonganak?"

mert mi köze a vallásnak a magyar köztársasághoz?!

"Mégis azonnal ott tartanak. "

Mégis azonnal keresztényeznek.

"Hát ezek a muszlimok. Ezért tartok ezektől. "

Hát ezek a keresztények, ezért tartok ezektől.
süti beállítások módosítása