Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Fogatlan prókátor

2014.10.30. 07:21 | Brendel Mátyás | 3 komment

Címkék: korrupció norvég alap kehi

kehi.jpg

Az Origo híre szerint: "Norvégia független auditor véleményében bízik, és nem fogadja el a Kehi-vizsgálat megállapításait" a norvég alap, és az azt kezelő Ökotárs Alapítvány ügyében. 

Akkor játsszuk ezt le!

Én adok neked pénzt, hogy oszd szét a faludban a szegények között, mivel a falud segítségre szorul, én viszont nem vagyok falud béli. Kialakítunk egy rendszert a rászorulók kiválasztására. Én elégedett vagyok ezzel a rendszerrel, te is. De egyszer csak jön valami Kehi János, aki egyébként a Viktor, a polgármester barátja, és elkezd vizsgálódni, nem csaltál-e, és nagy diadalmasan bejelenti, hogy csaltál. De én nem hiszek Kehi Jánosnak, hanem továbbra sem látok különösebb gondot az ügyben.

No de mi a halálnak ugatott bele a Kehi János?! Miért játszik fogadatlan prókátort (igen, tudom, hogy így szól a kifejezés)?!

Ok, értem, van az a dolog, hogy Norvégia nem EU tag, de egy bizonyos egyezmény miatt pénzt ajánl fel, és ez olyan, mintha EU-s pénz lenne, és a KEHI állítólag ezért vizsgálódhat, no de ez gyakorlatilag azért mégiscsak nevetséges, nem?! Pár csomag garnélarákot vizsgálnak, miközben valakik lopják szét az országot.

Nem értem, miért azt vizsgálja a KEHI, hogy a norvég adófizetők pénzéből jogosan vett-e egy magyar szervezet garnélát, és miért nem azt, hogy a CÖF nem magyar adófizetők pénzéből buszoztatta-e a külföldieket a Békemenetre?! Mer úgy konkrétan a magyar adófizetők csőrét szerintem ez sokkal jobban bassza.

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr16845807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feketefenyő és fehér ló 2014.10.30. 08:44:21

Drága, jó - és így tovább - Mátyás!
Ne csinálj mást, csak vegyél elő néhány jogszabályt, tanulmányozd három percig és írj egy új cikket.
A KEHI jogértelmezése megfelel a régenvolt Kádár-rendszer téesz jogászának szemrebbenés nélküli alázatával.
Tsz elnök: mondja jogtudor, hogyan értelmezi ezt a jogszabályt?
Jogtanácsos: ahogyan parancsolja elnök elvtárs...

A baj az, hogy manapság ehhez kellemes partner némely ügyész, bíró is.
Norvégia nem.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2014.10.30. 09:05:11

@feketefenyő és fehér ló:

drága, jó, édes fehér ló fia!:)

nem mondasz ellet nekem, tehát nem értem, miért vitázol?!

rumpundli 2014.10.30. 19:23:03

@Brendel Mátyás: VIllogni akar, és közben szidni azt amit nem ismer, de valahol már hallot róla (esetleg olvasni is kellene).
süti beállítások módosítása