Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Bőrfejűvel újul meg a Jobbik frakciója

2014.02.06. 01:55 | balközép | 122 komment

Címkék: lista képviselő jobbik politikusok jelöltek képviselő-jelölt

A Jobbik következő frakciójában kizárólag politikusok lesznek. A lista első 27 jelöltjéből mind a 27 képviselő. 26 most is országgyűlési képviselő, a 27. pedig megyei közgyűlési képviselő. Így egyetlen "civilt" se visznek a parlamentbe, hiszen 27-nél több képviselőjük biztosan nem fog bejutni. A legfrissebb közvélemény-kutatás (Medián) szerint 14 százalékon áll a szittya párt. Ez a 199 fősre csökkentő parlamentben a választásirendszer.hu mandátumkalkulátora szerint összesen 16 mandátumra lesz elég. (Ilyen alacsony támogatottsággal a párt nem nyer egyéni mandátumot.)

Ha csak 16 mandátumuk lesz, akkor csak eddigi parlamenti politikusok fognak a frakcióban ülni. Ha viszont feltornáznák a befutó listás helyeiket 20 mandátumig, akkor legalább egy megyei képviselővel frissülhetne a frakció. Azonban a frakció megújulását egyedül képviselő Ander Balázzsal van egy apró gond.

Az az apró gond, hogy Ander nagyon nem felel meg a Jobbik új reklámjainak "színespolós fiatalok aranyos kutyával" vonulatának...

...hanem a klasszikus jobbikos, fekete-bőrdzsedis bőrfejű vonulatot képviseli:

Ander_Balazs_Jobbik_Somogy_2_es_valasztokerulet_Barcs_kepviselojelolt_orszagos_lista_megujulas_fekete_bordzsekis_borfeju_skinhead_szkinhed_tuntet.pngA középen látható úriember képviselheti a Jobbik frakcióban a megújulást (Ander facebook-os profilképe)

Nem akartunk egyetlen kép alapján ítélni, ezért rákerestünk a Google-on hátha találunk róla színespolós vagy kutyás képet, de ott is csak bőrfejű képet találtunk róla.

Ander_Balazs_Jobbik_Somogy_2_es_valasztokerulet_Barcs_kepviselojelolt_orszagos_lista_megujulas_fekete_bordzsekis_borfeju_skinhead_szkinhed_Vona_Gabor_elnok_frakciovezeto.pngAnder Balázs Führerével Vezérével

Ander_Balazs_Jobbik_Somogy_2_es_valasztokerulet_Barcs_kepviselojelolt_orszagos_lista_megujulas_fekete_bordzsekis_borfeju_skinhead_szkinhed_tuntet_akasztas_akasztofa.pngItt épp akasztana a jobbikos képviselő

Az, hogy Ander lesz a Jobbik egyetlen új képviselője, erősen megkérdőjelezi a párt által sugallni kívánt mérsékelt imázst. Különösen, hogy a lista ötödik helyére Sneider Tamás korábbi szkinhed-vezért tették. A párt listáján a 2010-es 21. helyről a 7. helyre lépett elő a zsidók listázásáról beszélő Gyöngyösi Márton.

Ha tetszett a poszt lájkold a facebook-oldalunkat.

Ui.

Bár a párt kampányfilmben csinos lányokkal próbált hódítani, a parlamenti munkában már nem nagyon számítanak nőkre. Mindössze két nő van befutó helyen a párt listáján: Novák Elődné Dúró Dóra és Hegedűs Lórántné. A harmadik nő, Bertha Szilvia már a biztos kieső 25. helyen szerepel. Ez se segít leküzdeni a pártról kialakult agresszív-férfias képet.


Ui. 2.

A Jobbik listáján 31. helyen szerepel Samu Tamás Gergő a Jobbik bukott képviselője is. Samunak 2011-ben azért kellett lemondania parlamenti mandátumáról, mert a bíróság 10 hónap, két évre felfüggesztett, börtönre ítélte. A büntetés miatt Toroczkai László jobbikos képviselőtől "Magyar Ellenállás-díjat" kapott, hiszen a rendőrök üveggel dobálása hőstettnek számított (a Gyurcsány elleni utcai randalírozás forradalom keretében). A balhézását is mutató Híradó hír még az ítélet előtt készült:

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr125800987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laci0011 2014.02.06. 07:05:28

Kiművelt emberfők mintapéldányai ezek a lobotómiát elszenvedettek.Persze majd akkor visítanak mint a malac,ha a halálbüntetés visszaállítása után rájuk kerül a sor...

pedoatya 2014.02.06. 11:36:17

"Bőrfejűvel újul meg a Jobbik frakciója"

Van jelentősége???
Ez a párt,bőrfejűvel,vagy bőrfejű nélkül,ugyan azt az ideológiát képviseli.

baby joe 11 2014.02.06. 13:47:06

@laci0011: nálad kellene agyműtétet alkalmazni te ostoba ...hogy lehet embereket minősíteni az alapján ,hogy van,vagy nincs haja?!

nincs_nick 2014.02.06. 14:15:54

@baby joe 11: Faji/származási/viselkedési/kinézeti alapon a nácik (nemzetiSZOCIALISTÁK) ítélkeznek, tehát levonhatjuk a konzekvenciát, hogy bizony laci0011 náci.:)

Bafana 2014.02.06. 14:29:45

Elrontotta a Jobbik. Simon Gáborral, meg Cusslagg Janival kellett volna nekivágni. Azok aztán micsoda hiteles arcok.
Röhögni kell, mikor a Jobbikot nácizzák, közben meg a haj hiányán viccelődnek. Ők a szólásszabadság bajnokai, akik betiltanának mindent, ami nekik nem tetszik. Régen azt mondták erre, hogy "BÉKEHARC".

Baloldali érték 2014.02.06. 14:33:11

Ha nincs igénye a társadalomnak skinheadekre a parlamentben, akkor majd nem szavazzák be. Ha beszavazzák, akkor van rá társadalmi igény.

Kedves szocik, így működik a demokrácia.

Aztán remélem nem kinézet alapján ítéltek, meg nem a másként gondolkodók kirekesztésén fáradoztok, az csúnya rasszista dolog :O

Reggie 2014.02.06. 14:44:28

Mivel a nemzetiszocializmus is egyfajta szocializmus, igy nem csoda, hogy a kommancsok is neha belekostolnak.

_most_ 2014.02.06. 15:19:43

úrég, ki szavazna ilyen emberekre, értem én hogy náci valaki, de attól még lehetne normálisan kinézni, a kopaszság tök nem trendi.

pushup 2014.02.06. 15:33:50

óbazmeg! de kurvára rendben lenne minden, ha a jobbikkal az lenne a naj, hogy az egyik jelöltjük kopasz.
egyrészt a jobbikkal en bloc az a baj, hogy náci,
másrészt valakit a külső (még ha maga által is választott) megjelenése miatt pellengérre állítani bizony nem annak a liberális, demokrata irányzatnak a módszere, amelyik irányzat joggal pampoghatna a jobbik ellen.

♔batyu♔ 2014.02.06. 15:37:01

@_most_: Zsidónként is lehetne normálisabban kinézni, mint ahogy sokuk kinéz.

Vagy ez már nácizmus?

♔batyu♔ 2014.02.06. 15:37:58

@Baloldali érték: Itt 2 komancs van, de mindkettő kinézet alapján ítél.

DarthVader 2014.02.06. 15:39:44

@Baloldali érték:

"így működik a demokrácia."

Pontosan. De. Idéznél egyetlen szót is a posztból, ami "kirekeszt"?
Vagy esetleg vitatnál legalább egyetlen megállapitást, amit a poszt állit?
Hány befutó nő van? Mi a jobbik imázsa a kampányban? Megfelel-e ennek a képviselőjelölt? Elitélték-e a másik jelöltet? Akasztana-e a jobbikos képviselő?

Szóval? Melyik nem igaz?

Érdekes módon számotokra csak akkor fontos a demokrácia, amikor a jobboldal tagjait minősitik. De akkor nagyon. Egyébként meg

"engem nem az aggaszt, ha az Orbán-kormány meggyengíti a demokráciát, engem az aggaszt, hogy meggyengíti a magyarság életlehetőségeit. Nem az aggaszt, ha megszűnik a Klubrádió, hanem az, hogy ha üldözik a Magyar Gárdát".

De persze reménytelen.

lackó 2014.02.06. 15:40:51

Aki kopasz a bőrfejű? Csóri Rosenfeld Matyi...

DarthVader 2014.02.06. 15:43:25

@♔batyu♔: Nem. De ha látsz egy pajeszos kaftános kilincsorrút, arról tudod,
hogy ez egy zsidó. Ha meg látsz egy kopasz vastagnyakút fekete dzsekiben akasztófa alatt, tudod, hogy ez egy náci. Hát nem egyszerű?

DarthVader 2014.02.06. 15:48:11

@pushup: óbazmeg, de nem érted te a posztot! Senki nem állitotta pellengérre a képviselőt. A jobbik van teritéken, ember. A poszt "lényege" dióhéjban:

A kopasz náci (meg a bíróság által elitélt másik náci) nem felel meg annak a képnek, amelyiket a Jobbik magáról újabban festeni igyekszik. Slussz.
Hogy a kopasz nácinak szabad-e kopasz nácinak lenni, vagy jó-e nekünk ez vagy sem, arról nem esik szó.

Ati26 2014.02.06. 15:48:54

jháj jönnek a nácikok jháhj JHÁÁHj :D mekkora rasszista-kirekesztő-ésvélhetőenantiszemitaccigánymagyar blog ez!!!! szegény komcsik, süllyed a hajó

Peter__Blau 2014.02.06. 15:54:13

Ha valakinek nincs haja az már bőrfejű? Akkor tele van Pest bőrfejűekkel.

szvsz 2014.02.06. 15:55:46

"Az az apró gond, hogy Ander nagyon nem felel meg a Jobbik új reklámjainak"
Ez szerintem csak a kedves posztírónak gond, valamiért biztos az van a fejében, hogy a Jobbik innentől kezdve csak buzikat indít, rózsaszín masnival a farkukon, az ő kedvéért vagy azért mert van szines-csajos-kutyás-cicás plakátja is vagy mert épp az ilyen kendergőzös hülyéknek szeretne megfelelni.

Teccik érteni, nincs rajta hülyegyereksipka, kinyúlt oldaltáska, kopott bársonyzakó => náci! Még jó hogy a jobbikosok nácik és előítéletesek...

zobod 2014.02.06. 15:56:18

Áruld már el, mennyivel rosszabb, mint a nyolcvanas évek végén az állampárti apparátust a szerveződő fidesz tagság egzisztenciális tönkretételére uszító buzgómócsing kisz titkár Gyurcsány? Vagy a hatalmát átmentő, korábban a pártállam legfelső vezetői szintjein szereplő Horn, Kovács vagy a milliárdossá lett Kapolyi?

Meg kellene érteni, a két szélsőség, a jobbik és a mszp + toldalékai között a magyar társadalomban egyensúlyt és kompromisszumot csak a fidesz jelenthet.

felcsutisuttyo 2014.02.06. 16:00:47

A Jobbik maga a térre hugyozós, szarós, kapucnis, arcár eltakaró gyújtogató csürhe,...élessel kellett volna lőni őket nem gumival, akkor nem ülnének sokan közűlük a Parlamentben!!!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2014.02.06. 16:01:50

Abban a pillanatban elillan a Jobbik támogatottsága, ha a pirézbűnözésre megfelelő választ ad egy kormány. Eddig se a maszop se a fityisz nem tudott olyan választ adni erre a problémára, hogy azt az a bizonyos Jobbikra szavazó, 10 és 20 % közti választó elfogadja. Ez itt a baj, nem pedig az, hogy "nácik".

Az, hogy soviniszták, rasszisták, antiszemiták és homofóbok, még nem jelenti azt, hogy nácik. Ezt csak a liberálbolsevik gazemberek mondják rájuk, mert ehhez értenek. A nácik előtt is ilyen volt az ország lakossága, sőt, a maszop is ilyen tagokkal van tele, mindegyiküknek van valamilyen hasonló "betegsége"...

Hidd el te nyomorult vörös gazember, a jobbik abban a pillanatban kiesik a parlamentből, ha a lakosság biztonságban érzi magát....

Ami pedig a halálbüntetést illeti, vissza kell állítani! Amíg vannak Szita Bencék, Kardosné Krisztik, Bándy Katák.... addig a gyilkosaik vígan nyaralnak a börtönben esetleg bottal ütik a nyomukat, ahelyett, hogy fel lennének kötve, vagy karóba lennének húzva, vagy kerékbe lennének törve.... méltánytalanul kicsi a büntetés az ilyen tettekért az életfogytiglan.

Chatte de Phacappe 2014.02.06. 16:02:54

Fekete bőrdzsedi? Vader márkájú?

szvsz 2014.02.06. 16:04:43

@felcsutisuttyo: Neked meg nem a pöcsöddel kellett volna játszani nyelvtanórán. Esetleg nem a padtársadéval.

Sexual Harassment Panda 2014.02.06. 16:06:43

@zobod: persze.majd akkor is ezt mondod amikor a fidesz lefexik a jobbiknak a kormanyzasert?
lesz meg ez a halyfeju fasz miniszter, +latod!

Lesz még Magyar Köztársaság 2014.02.06. 16:17:40

Sajnos lesz 5% söpredék náci, aki újra beszavazza őket.

bigmac 2014.02.06. 16:24:23

Nem az a baj a bőrfejűekkel, hogy nem kifejezetten respektálják az ingyenélő rejtett erőforrás fajtát, hanem az, hogy ezeníivűl nem sok jót tudunk elmondani róluk....

laci0011 2014.02.06. 16:27:37

@baby joe 11: Akasztófa alatt álldogálva,törheted majd a buksidat,nem e kellett volna a helyreállító műtétet korábban megcsináltatni,vagy legalább a skizó gyógyszereidet rendesen bevenni.Fussál neki a cikknek még néhányszor és nézegesd a képeket.

zobod 2014.02.06. 16:31:20

@Sexual Harassment Panda: ennek a jobbiknak sosem, erre mérget vehetsz. Nekem egyébként az az "álmom", hogy idővel a jelenlegi pártstruktúra fellazul, és a jelenlegi fidesz-e2014-mszp-dk-jobbik-lmp körből az egymással kommunikációképes, és kompromisszumképes politikusegyedei felismerik, hogy nem csak az oszd meg és uralkodj irányt lehet járni, hanem a valós kooperáció mentén is simán össze lehetne trombitálni annyi _aktív_, dolgozó, akár itthon akár külföldön élő szavazót, akik adnának nekik egy esélyt hogy bizonyítsanak egy ésszerű kompromisszumok mentén középre tett pártnak. Ha józanul nézzük, akkor a fideszben van még egy-másfél ciklus, és nagyon jó lenne, ha utána nem a káosz jönne (ami az én olvasatomban 5-6 legfeljebb közép, de inkább kispárt parttalan marakodása és a demokratikus közélet totális kudarca) hanem az amit írtam.

Agr3ssor 2014.02.06. 16:32:44

Szerintem meg ítélkezni, megbélyegezni, valakit a kinézete miatt minősíteni kegyetlen kirekesztő dolog!!
De a cikk írója ezek szerint ezt az elvet vallja! Gyűlölködés, összemosás, kirekesztés.

laci0011 2014.02.06. 16:33:48

@Magánvéleményem: Vörösgazemberezni kicsit skizó dolog,ha az NKVD-s katyni gyilkosok utódaival kötsz hazaáruló üzletet,és még az is a pofádra fér:roszatomajóatom?!Beszopatott titeket rendesen moszkovitya az nkvd kreatúrája!

laci0011 2014.02.06. 16:36:15

@nincs_nick: Ilyen intellektussal hogy hogy lógsz a fekhőcskerajzolós közmunkáról?

Sexual Harassment Panda 2014.02.06. 16:36:26

@zobod: tudom hogy nem, de olyan jol hangzott!

Magyar s Hunor 2014.02.06. 16:38:17

@Republic Forever!: Nyugodj bele, hogy éppen annyian szavazzuk be a Jobbikot, hogy hazaáruló baloldali cionista csürhe újabb (legalább) 4 évig csak csorgathassa a nyálát a hatalomért ;)

Prognozuoti Blasio 2014.02.06. 16:43:01

Én ezt nem is értem! A magát értelmiséginek, meg toleránsnak tartó "balközép" nevezetű judeofasizsta bolsevik, szokás szerint hazugságokra építi a mondandóját, és gyűlöletet uszít! Te egy igazi liberálnáci vagy barátom!!

"elő a zsidók listázásáról beszélő Gyöngyösi Márton."
Gyöngyösi nem erről beszélt, de ezt pontosan tudod te hazug fasiszta!! Persze az átlagpolgárt át lehet verni, mert nem néz utána, hogy Gyöngyösi izraeli kettős állampolgárokról beszélt, és nemzetbiztonsági kockázatról. Ez a te szerencséd kishitler!!

"Ez se segít leküzdeni a pártról kialakult agresszív-férfias képet."
A pártról nincs ilyen kép! Csak a fasisztoid liberálnácik körében!!

"Sneider Tamás korábbi szkinhed-vezért tették"
Soha nem volt se skinhead, sem vezér! Cionista sátánblöff ez is, semmi más!

Amúgy is az írás tele van hazugságokkal, és ferdítésekkel!
Ebből is látszik, hogy a "Kötelet" fejrugdosó-fejezős baloldal maga a sátán, és ők az igazi fasiszta, judeonáci, magyargyűlölő gonoszok!

Sexual Harassment Panda 2014.02.06. 16:45:37

@Prognozuoti Blasio: perszepersze..
melyik jobbikis fasz volt aki egy gyonyoru felvonulason Hitlernek oltozve vonult vegig?
Antiszemita, zsido/ciganyellenes nacik vagytok.
Majd milyen kicsi lesz az arc amikor pitizni fogtok a fidesznek a koalicioert...

nincs_nick 2014.02.06. 16:48:58

@laci0011: Kérlek ne minősíts látatlanul, az ugyanis újabb tipikus náci vonás.:)

Magyar s Hunor 2014.02.06. 16:49:30

@Sexual Harassment Panda:

"Majd milyen kicsi lesz az arc amikor pitizni fogtok a fidesznek a koalicioert... "

Politikában otthon vagy, látom... :)

Magyar s Hunor 2014.02.06. 16:51:11

@Sexual Harassment Panda:

"Majd milyen kicsi lesz az arc amikor pitizni fogtok a fidesznek a koalicioert... "

Politikában nagyon otthon vagy, látom :D

Sexual Harassment Panda 2014.02.06. 16:53:50

@Magyar s Hunor: szoval te ugy gondolod hogy a jobbik egyedul fog kormanyt alakitani?

laci0011 2014.02.06. 16:56:15

@nincs_nick: Öngólt vétettél észlény."tehát levonhatjuk a konzekvenciát, hogy bizony laci0011 náci.:) "

Magyar s Hunor 2014.02.06. 16:59:54

@Sexual Harassment Panda: Nem. Én úgy gondolom, hogy a Fidesz a mandátumok kb. 40-45%-át, a balliberális társaság a 30-35%-át, míg a Jobbik 20-25%-át szerzi majd meg. Ebből adódóan nem a Jobbiknak lesz fontos a koalíció, hanem a Fidesznek (hacsak nem akar kisebbségben kormányozni)

Orván Biktor 2014.02.06. 17:03:04

Ti komcsik, nem azzal kellene inkább foglalkoznotok, hogy ti hogy kívántok megújulni?

Orván Biktor 2014.02.06. 17:04:17

@Sexual Harassment Panda: Úgy látom neked a fidesz-jobbik szexuális kapcsolata a kedvenc témád :D

Sexual Harassment Panda 2014.02.06. 17:07:09

@Magyar s Hunor: ugyan mar.a jobbik siman kivulrol fogja tamogatni.most is azt teszi

Sexual Harassment Panda 2014.02.06. 17:09:21

@Magyar s Hunor: am.elegge felulmered mind a zossszefogast mind a jobbikot.
fityisz 55
osszefog 30
jobbik 20
lmp 5

Prognozuoti Blasio 2014.02.06. 17:09:49

@Sexual Harassment Panda:

"melyik jobbikis fasz volt aki egy gyonyoru felvonulason Hitlernek oltozve vonult vegig?"

Na melyik?? Mert én Jobbikosként soha nem láttam ilyet, semmiféle felvonuláson.
Megint hazudsz judeonáci??

"Antiszemita, zsido/ciganyellenes nacik vagytok."
Ezt kérlek közöld az ortodox zsidókkal is, meg a tisztességes jobbikos cigányokkal is, mert ezek szerint nem tudnak róla...

2014.02.06. 17:10:01

Nem vagyok rasszista, nem szeretem a Jobbikot és nem is értek egyet a politikájukkal, de volt idő, amikor én is kopasz voltam. És aki ez alapján ítél meg akármik is, az egy hatalmas köcsög. Sőt, bármilyen külső jegy alapján. Ettől teljesen függetlenül én úgy gondolom, hogy ma Magyarországon egy olyan kibaszott politikai párt sincs, ami megoldás lenne a jelenlegi problémánkra. Nincs jó választás. Nincs olyan párt, akire lehetne szavazni. Akik eddig voltak, azok egytől-egyig bebizonyították, hogy alkalmatlanok az ország vezetésére. Az újak közt meg vagy nem újak vannak, vagy akik vannak, azok sem elég jók. Fel lehet készülni az újabb négy éves fostalicska Fideszes uralomra. Teljesen ki fogják csinálni az országot, de talán kell is egy ilyen ahhoz, hogy az eddigi politikusainkat el lehessen zavarni. el kell fogynia a türelemnek egyszer, hogy felébredjen ez a birka nép. Egymást kurvaanyázzuk (épp ezt akarják) ahelyett, hogy elzavarnánk őket a bús -büdös picsába. Amíg megosztottság van, addig eredmény nem lesz.

Sexual Harassment Panda 2014.02.06. 17:12:14

@Prognozuoti Blasio: sajnos mobilrol netezek nem tudok linket kuldeni.
de ha beirod a keresobe:"o nem naci oke?"
akkor majd csodat "lacc".

Orván Biktor 2014.02.06. 17:19:36

@Sexual Harassment Panda: Az apartheid/náci eszméket felvonultató izraeles kitűzőt lehet viselni egy parlamenti képviselőnek, de Chaplin bajuszt egy átlagembernek már nem? Hogy is van ez?

Magyar s Hunor 2014.02.06. 17:20:22

@Sexual Harassment Panda: Szerinted viszont a 4 bejutott párt összesen 110%-ot fog elérni...

Prognozuoti Blasio 2014.02.06. 17:21:46

@Sexual Harassment Panda:

Belinklesz egy szimpatizánst, aki miatt semmiféle felelőssége a pártnak?? Ugyan már?!

Prognozuoti Blasio 2014.02.06. 17:25:11

@Orván Biktor: Vannak a jó nácik a balosoknak, és vannak a rossz nácik! Az dávid-csillagosok a jók, a többi a csúnya gonosz! Palesztint ölni szabad, mást a szádra venni szigorúan tilos!
Mikor szokod már meg a bal oldal szabályait?

Sexual Harassment Panda 2014.02.06. 17:25:24

@Orván Biktor: ja ertem bocs!
akkor chaplin , nem hitler!
nem is ertem!:)@Magyar s Hunor: igen!
a jobbik az mszpvel nem fog osszejatszani.jobban utaljak oket mint a fideszt.
lmp-t en fogom beszavazni a berlini kovetsegen!
fityisz 50
osszef. 25
lyobbik 20
lmp 5
igy akartam irni

Sexual Harassment Panda 2014.02.06. 17:26:44

@Prognozuoti Blasio: szoval a jobbik abszolut nem antiszemita, anticionista radikalis part?

istvankah 2014.02.06. 17:29:04

@Baloldali érték: A farkasok is kilőkik a "hordából"a deviáns,pedig ők nem ismerik a "demokráciát"!Jó lenne erre akkor hívatkoznál,mikor egy martens bakancs szétválassza a golyóidat!

Prognozuoti Blasio 2014.02.06. 17:29:41

@Sexual Harassment Panda: Anticionista, és radikális. Annak mi köze a náci eszmékhez, és az antiszemitizmushoz?

Orván Biktor 2014.02.06. 17:31:40

@Sexual Harassment Panda: Sikerült kiragadnod a nagy semmit a hozzászólásomból.
És nem antiszemita, csak anticionista, mint minden épeszű ember, akinek nem érdeke a száraztalpúak ánuszát polírozni. Még zsidók is vannak ilyenek www.youtube.com/watch?v=2SH8V16Y5E4

istvankah 2014.02.06. 17:31:42

@Orván Biktor: Na kérem szépen magát sem a szoknyája miatt fogják szentté tenni!Úgy há-turul!

kvadrillio 2014.02.06. 17:31:49

népsava.....

Emlékmű-vita: nem enged a kormány a '44-ből

A kabinet a nemzetközi botrány és a várható bojkott ellenére is ragaszkodik a szoborcsoporthoz.

...:))))))) LE VOLT EZ ZSÍROZVA A MAZSI HISZTIKKEL !!!! BEINDÍTANAK EGY KIS ODAFIGYELÉSES VITÁT, AZTÁN A SZABADSÁG TERÜNKET ÁTADJÁK A HOLOANGYALKÁKNAK !!! :) NU, AHOGY LÁZÁRKAPARJ ÖSSZEKACSINT A SZEMBENLÉVŐ MAZSIHIOSZTISSEL, AZ MINDEN MAZSIHISZTIS FONDORLATOT MEGMUTAT ! KELL NEKIK A 10 MILLIÁRD HOLOÜNNEPLÉSEKRE ? KELL !!! MÁR HOGYNE KELLENE ! :o)))))

.ÉS A BATTHYANY TÉREN TOVÁBB GYŰRŰZHET AZ ÉHEZŐK, NYOMORGÓK SORA KILÓMÉTERE HOSSZBAN.......
A MUNKANÉLKÜLIEK MEG MEHETNEK 2,5 MILLIÓAN HÁLÁT ADNI ANGYALKÁNAK A SAS ALATT A SZABACCSÁG TÉREN......MÁR AKIK MÉG ÉLNEK ÉS NEM LETTEK ÖNGYILKOSOK...

KÖSZI VIKTOR ! NAGY MACHINÁTOR VAGY !!! :))))).

Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz!!!!!!!!

ÓÓÓÓÓÓ! KÖSZÖNÖM ! AKÁRCSAK A ZSIDÓ TÉVÉK !!!!!!!
ÜGYES VAGY ! :)))))

Reggie 2014.02.06. 17:33:46

@felcsutisuttyo: Sot hivni kellett volna a szovjeteket, hogy segitsenek...
Latom nalad meg megvan a komcsi tempo.

istvankah 2014.02.06. 17:34:01

@Orván Biktor: amig ilyen "mély-magyar"felveszi a júdás pénzt nincs mitől félni!

Hevn 2014.02.06. 17:34:45

A hippi-korszakban az volt a baj, hogy túl hosszú volt a haj, most az a baj, hogy túl rövid.

Ejj, mindig van valami. Elvtársak, most akkor hosszú vagy rövid haj legyen? Döntsétek el, úgy lesz ahogy mondjátok, csak döntsétek el...

istvankah 2014.02.06. 17:37:12

@Ati26: hát ahogy elnézlek,érted nem kár!

Prognozuoti Blasio 2014.02.06. 17:39:30

Egyébként az itt gyűlölködő-nácizó, "Kötelet"-szobordöntő-fejrugdosó balos "értelmiségiekkel" az a baj, hogy még soha nem láttak nácit! Ezáltal nem is tudják mi az. Ezért a Jobbikra kiabálják azt állandóan.
Kívánom nektek, soha ne találkozzatok valódi nácikkal! Mert az fájni fog!!!

És aki sokszor kiabál farkast....

istvankah 2014.02.06. 17:42:36

@felcsutisuttyo: nézd meg mi lett a vége!Szétverték a várost a fideszes szaagyúak és még ök a kárpotóltak!Ezekért úgyanannyit kapnánk,mint egy Rendes Emberért!Az ilyenek miatt volt a magyar mindig lábtőrlő!Mindig rosszkor akartak a "medencébe pössenteni!

Magyar s Hunor 2014.02.06. 17:43:57

@Prognozuoti Blasio: Az a bajuk a Jobbikkal, hogy nem a megszokott gyáva, megalkuvó, a problémákat elhallgató politikát folytatnak. És az igazsággal szembenézni bizony fájdalmas dolog. Így aztán fájdalmukban fröcsögnek, okádnak, vagdalkoznak...

Prognozuoti Blasio 2014.02.06. 17:47:13

@istvankah:

A várost baloldali érdekek által finanszírozott fizetett provokátorok verték szét!! Nyilvánvalóan azért, hogy a tüntetőkre rá lehessen sütni a csőcselék jelzőt. És onnantól az összes tüntetőt összemosni velük!!
Te mindent beszposz, amit meg akarnak veled etetni?

istvankah 2014.02.06. 17:48:21

@Brandon Frazer: Olvastad Sinclairt,na az előbb megvalosul,mint a magyar összefogás!

_most_ 2014.02.06. 17:54:44

@Prognozuoti Blasio: de miért lenne bárki is kopasz, ha nem náci, hisz kopaszon még hajszelét se lehet használni, márpedig ez különbözteti meg az embert az állattól, az állatok nem használnak hajzselét.

Hevn 2014.02.06. 18:09:05

@istvankah: olyan ez mint a Bácsfi Diána esete.

Reggie 2014.02.06. 18:10:04

@_most_: De lehet hasznalni. Peldaul ha az iroasztal fiokjaban tartja a hajat, ami be van zselezve.

norbert79 2014.02.06. 18:23:59

Na de hát legalább elismerik végre, hogy nácik, ilyen egyszerű. Legalább kimondják, hogy mik, mi ebben a szégyellnivaló? Csak ne akarjuk másnak nevezni, akik és amik.

Prognozuoti Blasio 2014.02.06. 18:33:38

@norbert79:

Kérlek mindig tedd hozzá a "szerintem" jelzőt. Például "szerintem beismerik", "szerintem nácik"...
Mert ha nem teszed hozzá, akkor még a végén úgy néz ki, mintha valami nagy igazságot mondanál, nem pedig egy félretájékozott demagóg hülye szubjektív véleménye lenne!!

pushup 2014.02.06. 19:19:17

@DarthVader: hát, ezzel nem segítettél ki.
a jobbik öltöny-nyakkedős, színespólós, mittoménmilyen tagjai is cigányoznak, zsidóznak, stb. ha tehát a tetteket, megnyilatkozásokat nézzük, akkor semmi nem változott.
ha ettől elvonatkoztatunk és csak a külsőt nézzük, akkor meg (eltekintve attól, hogy ez faszság) ott tartunk, hogy aki kopasz, az mind ilyen izé?
értem én, hogy igaz, de semmi értelme. tisztára, mint a csubakka védelem

pushup 2014.02.06. 19:21:27

@Magánvéleményem: "Az, hogy soviniszták, rasszisták, antiszemiták és homofóbok, még nem jelenti azt, hogy nácik."
akurvaéletbe, akkor eddig tévedésben éltem. mit kell még ezekhez hozzátenniük, hogy végre nácik lehessenek?

pushup 2014.02.06. 19:22:56

@Magánvéleményem: ja, abban tökre egyetértünk, hogy a jobbik egy (szar) válasz egy régóta feltett jogos kérdésre, amire eddig senki nem akart válaszolni.
a halálbüntetés viszont semmire nem megoldás

inebhedj - szerintem 2014.02.06. 19:30:29

Csak zárójelben és csak egyetlen apróságra kitérve, a hajónapló kedvéért jegyezném meg, hogy a képen látható akasztott bábún a "GYEREKGYILKOS" felirat olvasható.

inebhedj - szerintem 2014.02.06. 19:37:42

@pushup:

Nem is tudom...

Talán fel kéne rajzolni mondjuk a náci gazdaság- és foglalkoztatáspolitika összefüggéseit, majd összevetni a soviniszta, antiszemita homofóbok gazdaság- és foglalkoztatáspolitikai felfogásával. Ha a kettő találkozik, akkor már nő annak az esélye, hogy a soviniszta, antiszemita homofóbok egyben nácik is. (Persze kérdés, hogy mi van azokkal, akiknek mondjuk a gazdaság- és foglalkoztatáspolitikai felfogása megegyezik a nácikéval, viszont nem antiszemiták és / vagy homofóbok, sőt akár nem is soviniszták, ellenben nacionalisták.)

béla a görög (törölt) 2014.02.06. 19:43:33

Biztosra mennek. Garantáltan nem értelmiségi, garantáltan nem zsidó.
Hogy követ lehet vele törni, olyan egyszerű?! Senki sem tökéletes.
Ilyenkor azért mindig elgondolkzom, hogy végül is mi a Jobbiknak mint pártnak a célja? Nem a tömegek megnyerése az biztos. (Gyere, játszunk egy kis szittyásat, még mindig jobb buli mint valahol robotolni! Jól van játszunk.)

Prognozuoti Blasio 2014.02.06. 19:51:50

@pushup: Biztos ezt mondanád akkor is, ha a te barátnődet erőszakolná meg egy Péntek Laci féle cigánybűnöző.
Vagy a te nyugdíjas szüleidet vernék agyon a saját ágyukban pár száz forintért!!

pushup 2014.02.06. 19:55:21

@inebhedj - szerintem: aham ... ezt mondjuk értem, de a gazdaság- és foglalkoztatás politikát tekintve a történelem nácijai nem különböznek _annyira_markánsan_ a történelem nemnácijaitól. szerintem tehát (és azt gondolom, a civilizált társadalom nagy része szerint is - ebben tévedhetek), ha valaki antiszemita, rasszista, soviniszta, tetlegességig homofób, retorikájában offenzív, erőszakos, akkor az náci.
függetlenül attól, hogyan képzeli a gazdaság felvirágoztatását például

pushup 2014.02.06. 20:04:18

@Prognozuoti Blasio: nyilván, ha személyesen érintett lennék az ügyben, rögtön fognék egy vízpumpa fogót és meg akarnék valakit ölni ...
aztán, ha megöltem, valakit, rájönnék, hogy ettől nekem nem lett jobb ... lehet, hogy arra gondolnék, hogy inkább a családját kellett volna megölnöm, hogy ő is úgy szenvedjen, mint én, de itt megakadnék, mert a családja az adott kérdésben nem volt eddig szereplő ...
aztán baziszar lenne, ha kiderülne X év után, hogy nem is ő volt (tudom, tudom, ebben az országban olyan még soha nem volt, hogy valakit az eredmény orientált ügyészség-rendőrség sittre vágott ... nem is értem, hogy jutott eszembe).
a másik ilyen liberális faszság meg az, hogy nem az rettenti el a bűnözőt, ha benne van az akasztás is a pakliban, hanem az, ha tudja: 10-ből 9 bűnözőt elkapnak ... na, az nem ez az ország, nem ez a rendőrség.
de nyitott vagyok: ha megvan a 90%-os (egyebassza, legyen 75%) felderítési ráta* és még mindig sokaknak hiányzik egy jó kis akasztás, vegyük napirendre!

* ezt a felderítési rátát úgy értem, hogy szépen leszállítjuk a szabálysértési értékhatárt 10e forintra és azt a rendőrt, amelyik a bejelentést tevőt megpróbálja lebeszélni ("úgysem lesz meg, csak a baj, meg a papírmunka lesz a feljelentéssel, hát akar maga bíróságra járkálni?") meg perbefogják bűnpártolással, meg mindenféle hivatalos személy által elkövetett randa dolgokkal ... és megbasszák érte.

őrkutya2 2014.02.06. 20:04:48

@Brandon Frazer:

"Fel lehet készülni az újabb négy éves fostalicska Fideszes uralomra. Teljesen ki fogják csinálni az országot, de talán kell is egy ilyen ahhoz, hogy az eddigi politikusainkat el lehessen zavarni. el kell fogynia a türelemnek egyszer, hogy felébredjen ez a birka nép. Egymást kurvaanyázzuk (épp ezt akarják) ahelyett, hogy elzavarnánk őket a bús -büdös picsába. Amíg megosztottság van, addig eredmény nem lesz."

Elzavarod őket, és? Utána kimegyünk a spájzba egy új politikus-gárdáért? Ne álmodozzál, ha lenne ilyen, akkor itt lenne az orrunk előtt.

Elzavarással nem tudsz politikai kultúrát meg igényességet teremteni, ami hiányzik ebben az országban. Ahhoz meg nem így kéne a sok gyökérnek hozzáállni, hanem tudást / információt szerezni, meg képességet arra, hogy témákat logikusan és tárgyilagosan tudjon másokkal megvitatni.

De ez az ország már nem ilyen planétán él. Kb. a 2000-es évek elejétől harapódzott el az, hogy aki ellentétes nézetet vagy véleményt képvisel, annak az emberi vagy morális integritását támadják. Erre megy el az energia, a tényeket meg nem rakják össze. Ameddig ezen a nagyközönség nem változtat, a politikusok és a politika sem változik.

2014.02.06. 20:11:35

Azért az látjuk ugye, hogy Zagyva-féle karakterekkel nem lehet hosszútávon pártot üzemeltetni a XXI. században, Európa közepén.

pedoatya 2014.02.06. 20:18:14

"Bőrfejűvel újul meg a Jobbik frakciója"

Nem a "frizurán" múlik!!
Ott van novák elődke,tele van a feje hajjal,oszt mégis mekkora egy f.........:((

♔batyu♔ 2014.02.06. 20:21:38

A Jobbik igen fontos ellensúly, társadalmi válasz. Erősödése azt jelenti hogy baj van.

♔batyu♔ 2014.02.06. 20:24:13

@inebhedj - szerintem: A fénykép nyilvánvalóan nem véletlenül olyan kicsi, hátha zsidónak/cigánynak nézik a kedves olvasók.

♔batyu♔ 2014.02.06. 20:25:17

@Övönaluli Lali: Gondolod, hogy pld. Szekeressel, Hillerrel lehet?

Prognozuoti Blasio 2014.02.06. 20:26:15

@pushup:

Nem tűnsz egy ostoba fejrugdosó-köteles balosnak. Ezért igyekszem tisztelettel megnyilvánulni!

Jók azok szerintem, amiket írsz, csak ordít róla, hogy fogalmad sincs a Jobbikról, annak elveiről, és mondandójáról! És addig nem is lesz, amíg judeofasiszta-cionista Index-ATV-RTL-TV2-Origo, és hasonló valósághamisító hírforrások alapján ítéled meg őket!
Ha kicsit a dolgok mögé nézel, akkor rájöhetsz te is, hogy sem ördögtől való nincs a Jobbik mögött! De ehhez ismerni kell őket.

Én azt gondolom, ha valaki bizonyítottan többszörös visszaeső, erőszaktevő, nőket erőszakol, azt nyugodtan végezzék csak ki!!
Lehet most megint az 1000-ből egy esettel jönni, hogy mi van, ha valakit ártatlanul ítélnek el. De ez egy részletkérdés, amire megvannak a helyes válaszok adott esetben. De most, hogy még csak beszélni sem lehet a témáról, ezekre nyilván nem lesz válasz egyenlőre!
Vannak problémák, amikkel igenis foglalkoznia kell a társadalomnak. Nem pedig elnyomni őket!! Kívülállóként persze mindenki nagyon szolidáris, de ki tudja meddig áll fent ez a szerencsés helyzet!

Krisz11 2014.02.06. 20:34:57

A jobbik hatalmas hibát követ el, ha a langyosakat is meg akarja magának nyerni. Szánalmasak a legutóbbi toborzó videói, sehol egy nemzeti ruha, benetton reklámnak is elmenne. Nagyon gáz ez az új irány, remélem letesznek róla. De nehogy már az ilyen metroszexuális hülyegyerekeknek kelljen magyarázkodni, mint a blogíró is, hogy mikor kit neveznek ki. Akinek nem tettszik szavazhat Fodor Gáborra. Ennyi.
Mellesleg a jobbik abban példát vehetne az szdszről, hogy az sosem adta fel az elveit, akármi volt mindíg képviselte a homokos/drogos/magzatgyilkos/pedofil/magyarellenes/privatizálós réteget. Még amikor már nem volt 200.000 szavazója akkor is

Krisz11 2014.02.06. 20:38:37

@Övönaluli Lali: "Azért az látjuk ugye, hogy Zagyva-féle karakterekkel nem lehet hosszútávon pártot üzemeltetni a XXI. században, Európa közepén."
Európa közepén lehet. Az unió hatalmi/érdek szférájában nehéz, de az unió még széthullhat, széthullott a szovjet is.

pushup 2014.02.06. 20:41:05

@Prognozuoti Blasio: minden bizonnyal vannak dolgok a jobbikban, amik nem tiszták előttem, de ...
aki emberek a származásuk alapján ítél meg/el, az nálam mind bekaphatja. ha ez a valaki ráadásul mindehhez még radikális is és hatalmat akar, az belőlem a legkeményebb ellenállást váltja ki
mondom ezt úgy, hogy liberálisként állítom: van cigánybűnözés ... ami nem azt jelenti, hogy aki cigány, az bűnözik, hanem vannak bizonyos elkövetői minták, bizonyos bűncselekmények, amiket jellemzően cigányok követnek el. a gond az ezzel, hogy ez nem egy kriminológiai fogalomként jött elő, hanem politikai érvként. az országnak ugyanis nem a cigánybűnözéssel van baja, hanem a bűnözéssel. a részegbűnözéssel, a politikusbűnözéssel, az autósbűnözéssel, a fiatalbűnözéssel, stb
szóval szerintem a jobbik pont annyira fos, mint a többi. amennyit hozzájuk ad, hogy még nem égették meg magukat kormányon, annyit levesz belőlük a sokkal nagyobb távlatokat nyitó radikalizmusuk

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.06. 20:44:36

Vane egy olyan érzésem, hogy a Jobbik lenyomja majd az összefogást simán.

Ezért megy a rinyaparti ballibeknél.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.06. 20:46:03

@pushup:

A Jobbiknak közsönheted, hogy ki mered mondani miszerint van cigánybűnözés.

12 évvel ezelött ezt az egyszerű igazságot minden ballib szavazó kézzel-lábbal tagadta.

Orván Biktor 2014.02.06. 20:46:17

@pushup: Nézd meg Vona évértékelő videóját.

pushup 2014.02.06. 20:54:16

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: nem nekik köszönöm/köszönhetem. jópár éve van ez velem, hogy önállóan gondolkodom (nem tudom, valaminek a szövődménye lehetett, aztán úgymaradtam), ezért mindig tudom, hogy ha azt írja az újság, hogy valahova kimentek a rendőrök előállítani valakit és a terhelt családja rátámadt a rendőrökre, akkor ott nem izlandi rákhalászok voltak. ezzel együtt persze könnyen lehet, hogy ezt a szókapcsolatot így korábban nem használtam ... ma már ez kideríthetetlen

Krisz11 2014.02.06. 20:54:38

@pushup: "@Magánvéleményem: "Az, hogy soviniszták, rasszisták, antiszemiták és homofóbok, még nem jelenti azt, hogy nácik."
akurvaéletbe, akkor eddig tévedésben éltem. mit kell még ezekhez hozzátenniük, hogy végre nácik lehessenek?"
A nácik a német faj felsőbbrendűségét hírdették. Magyarországon ilyen nemnagyon van, aki a Magyar/Német felsőbbrendűséget hírdetne.
Nálunk a nemzetiekre a Hungarista eszme jellemző, ami a magyar érdekek elsődlegességét és feltétlen képviseletét jelenti. Ez alapvetően szerintem egy tiszteletre méltó eszme.

pushup 2014.02.06. 20:54:53

@Orván Biktor: nézze a rosseb! ha gondolod, foglald össze dióhéjban

pushup 2014.02.06. 20:57:02

@Krisz11: tehát a náci eszmékből kivonjuk a német (germán) faj felsőbbrendűségét és a helyére tesszük a magyar nép felsőbbrendűségét? ennyi lenne? ez akkor máris nem nácizmus, hanem hungarizmus? és ha a magyar helyett olaszt teszünk be, akkor fasizmus? és ez mind nemmindegy?
hát, én kurvára máshogy látom.

Orván Biktor 2014.02.06. 21:04:53

Csak arra akartam rávilágítani, hogy a jobbik nem a származása alapján ítéli meg az embereket. Nem a cigányokkal, vagy a zsidókkal van gondjuk, hanem a bűnözőkkel.

Krisz11 2014.02.06. 21:05:37

@pushup: Nem, a magyar nemzeti eszme nem hírdeti senkinek a felsőbbrendűségét. Ezért nem náci. Ha korrektül akarnád megnevezni a nemzeti érzelműeket (vagy szélsőségeseket- ahogy neked tettszik) akkor hungaristának kellene nevezned.

Orván Biktor 2014.02.06. 21:06:11

@pushup: Amúgy a képedet látva kedvem támadt lenyomni pár fekvőtámaszt :)

pushup 2014.02.06. 21:07:36

@Orván Biktor: mégis zsidóznak, buziznak, cigányoznak

pushup 2014.02.06. 21:16:34

@Krisz11: hát az én koordináta rendszeremben az, aki egy 9,5 milliós országról azt hallucinálja, hogy az egész világ összeesküdött ellene (mégsem bírja legyőzni vagy ezer éve), az bizony kőkeményen hisz a magyar felsőbbrendűségben.
az ilyen hitekkel meg az a baj, hogy aki ilyen fasza, az ugyan hova is fejlődne tovább ... talán ezért van, hogy az összes (no, nem sok) ismerősöm, aki ilyen-olyan kapcsolatban van a gárdával, jobbikkal, mind kihívásokkal küszködik, amikor a középiskolai tanulmányait az életre kéne vetítenie ;)

Krisz11 2014.02.06. 21:16:52

@pushup: "mégis zsidóznak, buziznak, cigányoznak "
Ez igaz, de szerinted ez bűn? Nem lehet azt mondani, hogy zsidó vagy cigány?
A másik oldal meg mindíg mondja, hogy a magyar egy mucsai, bőgatyás nép, egy bűnös nemzet. Idén éppen olyan év van, hogy egész évben a mi örökös bűnösségünket/felelősségünket fogják nyomatni.
Mindenesetre én magyarként választottam, hogy melyik oldalra álljak.

Krisz11 2014.02.06. 21:24:06

@pushup: "aki ... azt hallucinálja, hogy az egész világ összeesküdött ellene ..., az bizony kőkeményen hisz a magyar felsőbbrendűségben"
Elég felidézni csak a himnuszt, nem éppen a magyar felsőbbrendűség süt belőle...
A magyar szélsőjobb sosem mondta, hogy pl: a svédeknél, angoloknál, japánoknál felsőbbrendűek lennénk, meg hogy ária nép lennénk.

pushup 2014.02.06. 21:37:11

@Krisz11: te most hülyéskedsz? itt nem arról van szó, hogy a jobbik megállapítja valakiről, hogy cigány, lengyel, zsidó, református, ateista, frigid, meleg, délolasz, román, vagy katalán. ezek (cigány, zsidó, buzi) a jobbiknál értékítéletek.
soha nem hallok egy svábról, egy reformátusról. mindig csak a cigányok, a buzik, meg a zsidók, akik mindig rosszak ... meg a székelyek, csángók, akiknek a seggéből süt a nap. meg van húzva az a számegyenes bizony régóta, amelyiken az első 3 csoport erősen a mínuszban van, mindenki más a nulla körül kalimpál, a magyarok meg elindultak a plusz végtelenbe (de csak követik édeserdélyt)
mondjuk a himnusz pont nem tudom, hogy jön ide

Orván Biktor 2014.02.06. 21:46:32

@pushup: Az még nem fordult meg a fejedben, hogy talán ezekkel a népcsoportokkal van a legtöbb baj?

Krisz11 2014.02.06. 21:59:06

@pushup: Egy biztos. Ha rám hallgatsz, akkor arra szavazol akire akarsz.

pushup 2014.02.06. 22:02:40

@Orván Biktor: gondolkodtam rajta. ha érdekel, mire jutottam:
- a cigányok. hát igen ... nyilván bennem is van előítélet, de azt is gondolom, itt a szegénység is egy ok. és ne felejtsük el, hogy aki úgy él, mint a sztereotipizált cigányok, azokra rámondjuk, hogy cigányok. ezzel szépen rátoltuk őket a cigánybűnözésre. az általam személyesen ismert cigányok többfélék. a négyből, akinek nevét is tudom, beszéltem is velük, hosszabb-rövidebb ideig valami kapcsolatom volt velük, csak egy volt problémás (hetente háromszor is el bírt késni a munkából). akiket nem ismerek, csak így, vagy úgy interakcióba kerülünk, azok között is túlnyomórészt vannak a semlegesek, vagy pozitívok. a negatív tapasztalat java része is olyan, hogy hangosan hallgatnak valami szar zenét a buszon egy telefonból (cigányhifi), vagy hangosan élik meg a családi konfliktusaikat az utcán. a negatív élményeim velük kapcsolatban főleg gyerekkoriak
félni egyszer féltem így embertől felnőtt koromban: egy kopasz, nagydarab (pocakban erős) fradistától és haverjaitól, akik a héven fontosnak érezték, hogy verbálisan és pszichikailag rátelepedjenek az egész kocsira és azt sem felejtették el egyértelművé tenni, hogy birtokon belül vannak, mert munkaidőben ugyanitt biztonsági emberek. nem látszottak se cigánynak, se buzinak, se zsidónak.
ezzel együtt nem akarom azt mondani, hogy a cigányok által elkövetett bármilyen bűncselekmények nem léteznek. engem még nem találtak meg.
a zsidók? ismerek zsidót nem egyet. ahányan vannak, annyifélék. aki közülük szar alak, az nem azért az, mert zsidó.
a buzik? hát ezt látod nem tudom. eddigi életem során két olyan ember volt, akiről biztosan tudom, hogy meleg. egyik sem startolt rá a púzómra. innentől kezdve hol érdekel engem, hogy kivel kefél és milyen pózban?

pushup 2014.02.06. 22:03:24

@Krisz11: sajnos az nem lesz rajta a szavazólapon.

Michael Knight · http://michaelknight.blog.hu 2014.02.06. 22:07:14

Höhö... Ez a kedves fiatalember a haverom volt boldogult úrfikoromban, egy lépcsőházzal odébb laktak, Zeusz volt a beceneve, és mindenféle metálzenéket hallgattunk. A tetkóiból ítélve ma sem szükséges megkérdezni tőle, hogy "metált bírod?"

♔batyu♔ 2014.02.06. 22:35:46

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Ez pontosan így van. Egy jobbikos egy hét alatt többet tett a szólásszabadságért mint az összes libsi 20 év alatt.

Prognozuoti Blasio 2014.02.07. 06:05:10

@pushup: Erről beszélek arany barátom!!

Közhelyeket tudsz csak felhozni!! A Jobbik soha nem a származás alapján ítélkezik, csupán megnevez problémákat, bármely népcsoporthoz is köthető! De ez ne az ő hibájuk legyen. A tilalomfák ledöntése önmagában nem rasszizmus.
De csak hogy ki a "megkülönböztető"!!??!? A húgom érettségi után jelentkezett egy csomó egyetemre. Bekerült volna a legjobbra, államilag finanszírozott képzésre. Ha cigány lett volna... Mert sokan nem tudják, de azért plusz pontok járnak, vagy jártak 2009-ben. Ez egyébként mi, ha nem származás alapján történő megkülönböztetés??
De nézd csak meg miket csinálnak az önkormányzatok a romákkal országszerte! Kapnak olyan lakásokat, amikért én 25 évet dolgozom, aztán 2 év alatt putrit csinálnak belőle, és lelakják. Lopják az áramot, a vizet, amiért az átlag polgár tízezreket csenget ki havonta. Ha pedig elcsúszik, jelzáloggal ajándékozzák meg. Ahol megjelennek, romlik a közbiztonság, szemétteleppé válik a környék. Abba már bele se mennék, hogy a "roma habitus és dialektus" következtében ordibálás és hangoskodás teszi élhetetlenné a környéket. De még ez a legkevesebb, mert nem bűncselekmény!
A cigánybűnözés azért lett politikai fogalom, mert a végrehajtó szervek nem vesznek tudomást a problémáról, feltételezhetően felső nyomásra. Márpedig a politika feladata lenne, hogy az ország problémáira megoldást találjon. Ezért lett ez politikai ügy. És ha hiszed, ha nem, vannak az országnak olyan régiói, ahol ez az életet keseríti meg napi szinten. Tudom, Budapestről ez hihetetlen, de sokan fekszenek le úgy aludni éjjel, hogy nem tudják ki/mi ébreszti fel őket álmukból, illetve meglesz e reggelre a termés, amiért egész évben dolgoztak. Ezek azok a dolgok, amik valamiért soha nem verik ki az úgynevezett "liberálisok" biztosítékát. Ők milliók életét feláldozzák néhány ezer ember érzékenysége miatt! De hidd el nekem! Élj le fél évet Miskolc rosszabb részein, vagy Tarnabodon, vagy Becskén, és megtudod miről beszélek. Most csak gyorsan hoztam fel 3 példát!!
Hatalmat akarnak, olyan fos, mint a többi... Ez megint egy olyan közhely, amit a jelenlegi is regnáló politikai elit hozott be a köztudatba! Elhitették az emberekkel, hogy nem dönthetnek a sorsukról, felesleges bárkire is szavazni, úgysem lesz változás. És sajnos ezt sokan be is cumizzák. Míg az MSZP-FIDESZ-SZDSZ-LMP-E2014 ugyanannak a "gengszterváltó" politikai elitnek a tagjaiból/érdekköreiből áll össze 24 éve, a Jobbik egy új erő. Már az életkoruk miatt sem tartozhatnak hozzá ehhez a slepphez. Úgyhogy hidd el, nagyon nem ugyanaz a két oldal! Ez csak az ő érdekeiket szolgálja. Vagy közülük szavazz valakire, vagy senkire. Így az újak esélytelenek. Ki van ez találva.

"liberálisként állítom": Régebben utáltam a liberálisokat, és magát az egész eszmét. Konkrétan a sátánt, meg a romást láttam benne. Aztán az évek alatt megvilágosodtam, és rájöttem, nem önmagában a liberalizmussal van probléma, hanem azzal, ahogy nálunk értelmezik.
Mert sajnos a politikában nincs, és nem is volt soha liberális értékrend! Nálunk nincsenek liberálisok, csak demagóg, félreértelmező emberek.
A liberalizmus ugyanis nem demagóg fajvédelem, önmagában nem közösségellenes, nem lehet nemzetgyalázó, és nem lehet gyűlölködő, kirekesztő.
És mivel nincs betiltva a hamis öndefiníció hazánkban, ezért egy ilyen judeofasiszta Fodor Gábor nyugodtan nevezheti magát liberálisnak. Az a Fodor, aki homoszexualitást ráerőltetné a heterókra, aki családellenes, demagóg fajvédő, a többség érdekeit a kisebbség mögé helyezi, nemzeti jélpeket gyaláz, nemzeti identitást rombol, és másokat a elvei/véleménye alapján kirekeszt.
Ezek szerintem nem liberális jellemvonások.
Az ATV-n is jókat mulatok néha. Szónokolnak a toleranciáról, az demokráciáról, de nácikkal (mármint akiket ők annak állítanak) nincs párbeszéd. Márpedig liberó felfogás szerint joga van valakinek nácinak lenni, ahogy cionistának is van, meg kommunistának. Márpedig a komcsik miatt 10milliók haltak meg a világon, a cionisták miatt napjainkban is gyermekeket ölnek. Akkor hogy is van ez?

Prognozuoti Blasio 2014.02.07. 06:14:36

"mégis zsidóznak, buziznak, cigányoznak"

A Cionizmus alatt nem értendő az összes zsidó...
A buzi buzoljon otthon, ne az utcán reklámozza!!
A cigány pedig, ha tisztességes, akkor megbecsült tagja a társadalomnak, ha pedig nem, akkor ugyanúgy büntetni kell, mint másokat.

Ez a Jobbik álláspontja.

Orván Biktor 2014.02.07. 08:43:14

@pushup: A szegénység nem ok a bűnözésre. Rengeteg szegény ember él magyarországon, nagy részük mégsem bűnöző (nemcigányok). A zsidók közül sem a hétköznapi zsidóval van a baj, hanem a gyermekrákos balog meg martonyi félékkel.
A buziknak nem az utcán a helyük(mármint a buzulásnak), az ultrákat meg én sem bírom.

szabiszabi 2014.02.07. 09:23:50

Hogy ti mennyire egy sötét emberek vagytok!
Csak azért mert kopasz máris bőrfejőnek meg ki tudja még minek tituláljátok ,ezzel a lehető leg negatívabb képet kialakítva róla úgy, hogy nem is ismeritek. Ez az oldal nívón alatti, nem is értem mit keresek itt! Szánalmas és most már egyértelmű, hogy bal oldali begyepesedett agyhalott gyűlölködő mocskok vagytok!
Ha ismernétek személyesen ezt az embert akkor talán lenne rá jogotok, hogy véleményt formáljatok! Talán! De még csak az ismeretség sincs meg csak tipizáltok, hogy Jobbikos, kopasz és máris megvan az ok a gyűlölködésre. Na ezek vagytok ti. Egy aljas mocskos tények és konkrétumok nélküli senkiháziak aki mindenféle baromságot hordanak össze, puszta gyűlöletből. Gratulálok hozzá jól behatárolhatók lettetek! Színvonal alatti szélső balos gyűlölködő propaganda!
Javaslom talán a programmal kellene foglalkozni és azzal mit tett ez az ember a közösségére a hazáért. Ja, hogy az nem megy? Igaz ahhoz és is kellene és nem a végletekig elmenő rosszindulat az emberek irányába!
Szégyelljétek magatokat!

pushup 2014.02.07. 12:41:46

@Orván Biktor: "A szegénység nem ok a bűnözésre"
tök igaz. ezzel együtt nem ilyen egyszerű. de - mivel nem ilyen egyszerű, a tököm meg tele van már mára a gépeléssel - ezt nem fejtem itt most ki.
"hanem a gyermekrákos balog meg martonyi félékkel." azokkal mi a baj? amit csinálnak az abból fakad, hogy zsidók? ha így lenne, nyilván minden zsidó csinálná és senki nem csinálná, aki nem zsidó. ez nyilván nincs így.
buzik? én még nem láttam buzikat az utcán dugni ... igazából smárolni sem, de ha a heteróknak szabad, akkor a buziknak is

2014.12.07. 20:11:14

@Republic Forever!: És még 20% söpredék, mocsok, komcsi, ávós, libsi is akadt, akik beszavazták a baloldali összefosásban összeborult pártokat, amelyik pártoknak már rég a történelem szemétdombján lenne a helye! :D :D :D :D És olyan levitézlet, korábban megbukott hulladékokat is bevittek a parlamentbe mint Fodor Gábor vagy Csótány Fegyenc!
süti beállítások módosítása