Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Demszky Gábor két metróvonalat újított fel

2012.05.20. 13:00 | balközép | 16 komment

Címkék: metró tarlós vitézy

Megy a budapesti városvezetés sunnyogása ezerrel a 3-as metró ügyben. Egész konkrétan hülyének nézik a főváros népét. Tarlós és Vitézy urak bőszen elmúlttökmindegy hány éveznek, ahelyett hogy tennék a dolgukat. Ami most éppen a 3-as metró felújítása volna. Demszky örökség, meg szoclib városvezetés bla-bla… oszt el van fedve ezzel a valóság.

Mert a valóság az az, hogy a szocialista-liberális városvezetés kettő metróvonalat a csapszegtől a kijárattábláig felhajított... no és nem volt semmi felhajtás...:) Szépen időrendi sorrendbe kezdődött a munka az egyes metró, azaz a Kisföldalatti 100 éves vonalának rekonstrukciójával. Vitézy erre biztos azért nem emlékszik mert, akkor még általános iskolás kis fiú lehetett… Persze a kor nem bűn és nem erény, de a tudatlanság nem áll jól főként egy olyan „szakembernek”, aki a főváros közlekedésért felel.

Utána a második legidősebb vonal felújítása kezdődött meg, nyilván a kettes metróé. Ezt anno több szakaszon csinálták meg. Ez nem is volt olyan régen, metrópótlóbuszok csodái árasztották el a várost és közben szakaszosan újult meg a kettes vonal.

No, most pedig a hármas metró ideje járt le. Semmi sem örök, mindent fel kell újítani meg kell újra meg újra csinálni. Azt, most mi van? Ahelyett, hogy tenné a városvezetés a dolgát neki láttak szépen sirmákolni. De a Demszky hagyta itt… Jelzem, ha a Tarlós-városvezetés alatt épülne valami- de nem épül szinte semmi sem- akkor 30-40 év elteltével azt is fel kellene újítani… Mint, ahogy meg kellet csinálni a szociknak meg a libeknek az egyes és kettes vonalat…

És külön komikus, hogy a nagy szakértő Vitézy Dávid kiáll és közli: hát, el kell akkor kezdeni a tervezést… az legalább két év… nos eddig ez lett volna a dolgotok…, hiszen a hármas metró felújítása 2012-re volt beütemezve… lehet senki nem szólt a szakértő úrnak… de hát ő olyan okos, hogy mindent tud, nem??

Szóval csak annyit akarok mondani, hogy nem mutogatni kell és ezzel elfedni az impotensséget, hanem meg kell csinálni azt, ami a városvezetés dolga, jelen esetben a hármas metró felújítását… a többi csak porhintés.
 

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr844527292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bryan élete 2012.05.20. 15:06:11

Mégis, mikor lesz már végleg tele a tökünk ezzel a hazug, impotens, állandóan visszamutogató és harácsoló bandával?

Buchbinder 2012.05.20. 18:52:22

@Spániel: Ennek a népnek, amely egyre nagyobb sötétségben él, már a kérdés feltevése is sértő! A legnagyobb baj, hogy nyomát sem látni annak a politikai erőnek, aki feltehetné a fenn meghatározott kérdést!

pirimogyoró 2012.05.20. 21:53:32

Ezek a tetvek most is hátrafelé mutogatnak és akkor is ezt fogják csinálni, amikor a lepusztult metróban kigyullad egy szerelvény és emberek százai fognak szörnyethalni az alagútban. Ugyanis két állomás között menthetetlenek az égő kocsiból.
Oebán koppanásig megy.
Aki még nem tudja, az nézze meg ennek a videónak az utolsó 10 percét!

atv.hu/videotar/20120430_mihalyi_peter_2_resz

foton öv 2012.05.21. 10:51:57

Ezek a sunyik ebből élnek, és ebből is fognak (mármint a visszamutogatásból) ha ilyen hülye marad a magyar nép!

darvaskristof 2012.05.21. 18:18:16

Ebben a borzasztó narancssárga kurzusban miért pont annak az egyetlen embernek kell neki menni, aki dolgozik és nem csak felveszi a vezérigazgatói fizetését? Felháborítóbbnál felháborítóbb dolgok történnek az országban, Vitézy Dávidot békén lehetne hagyni. A BKK az egyik legnormálisabb intézmény, ahol sok kiváló közlekedési szakember sokat dolgozik.

Én sokáig kedveltem a Demszky-féle Fővárost, de a közlekedésben elég sok hibát követtek el. Valóban felújították 1 metróvonalat (M2), 1 metróvonalnak nevezett villamosvonalat (M1) és többek között a 4-6-ost. Viszont új villamost a 40 Combinón kivül nem vásároltak, a buszok állapota köztudott és ha a 4-es metrót időben befejezik, akkor lehet, hogy most már nem járna villamos a Kiskörúton és a Szabadság hídon.

Én nem nagyon kedvelem a Tarlós-féle városházát, de a közlekedés az egyetlen terület, amit jobban csinál (egyelőre), mint az elődje, azzal, hogy létrehozta a Budapesti Közlekedési Központot és élére kinevezte Vitézy Dávidot, aki egy kiváló közlekedési szakember.

schwung 2012.05.21. 18:57:58

Na jó, de mi minden történt eddig a kinevezése óta?

Ami meg az előző városvezetést illeti: azért más munkák is voltak ám, nemcsak ezek a nagy látványosak. Nemcsak metró meg négyeshatos van...

Érdekes, hogy a tarifarendszer átalakításával úgy tünik, nem nagyon foglalkoznak...

darvaskristof 2012.05.21. 19:38:02

Sok előremutató munka folyik, pár éven belül látható eredményük lesz.
Ma már normálisan lehet biciklizni az Andrássy úton, egy éven belül az egész belvárost megcsinálják és jövőre indul a közbringarendszer.
3 éven belül átmegy a villamos a lágymányosi hídon, átszállás nélkül lehet villamossal utazni Óbudáról Budafokra. Komoly tervek vannak a vízi közlekedés fejlesztésére, és a tarifarendszeren is ezerrel dolgoznak, 2014-től a tervek szerint jön az elektronikus jegyrendszer.
Ezeket mind korábban meg lehetett volna csinálni és valami miatt nem sikerült, a széttartó érdekek miatt minden nagyon lassan ment, az újító kezdeményezések gyakran elhaltak.

erom? 2012.05.21. 21:36:36

@darvaskristof: érdekes, hogy egy szót sem szólnak arról, hogy ezeknek a projekteknek előélete is volt. úgy tesznek, mintha 0-ról kezdenék a beruházásokat. így viszont hogy lehetne tényszerűen eldönteni, hogy mit csinál pontosan a bkk, és mi az, amit saját munkaként lengetnek be, de közel sem fektettek bele annyi energiát. jó példa a bkv. ami gáz, azt a bkk a nyilatkozataiban a bkv nyakába varrja, mi sikerszagú, azt egyszerűen lenyúlják...

darvaskristof 2012.05.21. 22:09:33

A projekteknek van előéletük, ezt nem is tagadták soha, viszont az tény, hogy a BKK (amely amúgy a jobb közlekedési szakembereket átvette a Fővárostól és a BKV-tól) még sokat hozzájuk tett. A BuBi tetszhalott állapotban volt, általában a dolgok végtelenségig való halogatása, gyakori jelenség állami intézményeknél, a BKK-ra nem jellemző, és azért nem, mert nem egy hivatalnok áll az élén, hanem egy megszállott, aki hajtja előre. Jó közlekedési szakemberek a BKV-nál és a Fővárosi Közlekedési Ügyosztályon is voltak (ők ma már jórészt BKK-sok), mégis olyan volt az irányítási struktúra, amely inkább lassította a dolgokat és az újító javaslatokat könnyen elfojtotta.

Budapest HBF 2012.05.22. 09:28:32

No azért nem kis keveredés van ám a cikkben.
Egyrészt a nyitás már eleve sántít, mert a kettes metró meg a kisföldalatti felújítása együtt is kisebb projekt, mint a hármas metró felújítása. Különösen a MillFAV lóg ki erősen a sorból, hiszen az lényegében egy mínusz egybe rakott villamos, ahol pl. gépészet a klasszik metrókhoz képest alig van.
A hármassal kapcsolatos balhé most nem azért alakult ki, mert 40 év után már amortizálódott az egész, és fel kéne újítani, hanem néhány év alatt üzembiztonságot komolyan veszélyeztető helyzet állt elő a karbantartási mulasztások miatt.
A fő gond a sínekkel van. Ahhoz ugyanis, hogy a megfelelő sín-kerék kapcsolat létrejöjjön, a kerekek és a sínek profiljainak is megfelelő formájúnak kell lenni. Mivel az idő múltával mind2 kopik, deformálódik, ezért esztergálással/csiszolással helyre kell őket állítani. Namost az a helyzet, hogy ez az elmúlt években elmaradt, s így nem csak a 30-40 éves, hanem a 8-10 éves sínekkel is gond van már, ezért a havária. S ez még csak a kezdet, mert lehet, hogy a kettesnél is ugyanezek a problémák jönnek elő néhány éven belül...

erom? 2012.05.22. 20:59:28

@darvaskristof: ne haragudj Kristóf: én úgy érzem, elfogult vagy. a "nem tagadják" és a tényszerű, korrekt beszámoló között nem csak néhány árnyalat van...megszállottakat szakértőnek szoktak alkalmazni, és az a baj velük, hogy hamar kiégnek

darvaskristof 2012.05.23. 14:38:14

Ha elfogult nem is vagyok, de egyfajta lojalitást valóban érzek a BKK felé, mert meggyőződésem, hogy a tevékenysége jó a városnak. Ennyi az oka, semmilyen személyes vagy pláne politikai elfogultság nincs mögötte.

erom? 2012.05.24. 21:29:48

@darvaskristof: nálam nem jönnek ilyen könnyen a "meggyőződések", és a meggyőződés és lojalitás között sem érzek közvetlen kapcsolatot.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2012.06.13. 16:21:54

@darvaskristof: Leallitottak a Budapest szive programot... Nem hiszem, hogy ebbopl a sok igeretbol sok minden megvalosulna. A BKV teljes lerohadasat es a dugodijat kiveve. Ja, hogy azt nem igertek?

darvaskristof 2012.06.14. 03:54:05

Miért vagy ilyen pesszimista? Az 1-3-as villamos felújítása, a budai fonódó és más projektek megitélt uniós támogatással rendelkeznek. Ha csak pártunk és kormányunk el nem intézi, hogy kidobjanak minket az EU-ból (amit azért nem hiszek), akkor ezek a programok jó eséllyel megvalósulnak - ha csak valaki keresztbe nem tesz kishazánkban sajnos annyira megszokott bosszúvágyból
süti beállítások módosítása