Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Orbán Viktor nem aggódik az MTV-sekért csak húzzák ki a választásokig!

2011.07.07. 17:10 | balközép | 123 komment

Címkék: választás mtv mszp orbán fidesz orbán viktor

Azt hiszem senki nem lepődik meg már azon, hogy ha előkerül egy olyan Orbán riport, mely a 2010-es választások előtt készült és szöges ellentétéről beszél Orbán ellenzékben, mint amit most kormányzati pozícióban tesznek.

Orbán Viktor üzenete az MTV-seknek

2009. novemberében Orbán Viktor volt az MTV reggeli műsorának vendége. Ott a közmédiásokat nyugtatta, hogy nincs sok hátra jön a Fidesz és felszabadítja őket az MSZP-s elnyomó iga alól.

Hát ennek a felszabadításnak egy sajátságos módját választotta a hatalom, mint ahogy a napokban látjuk tucatjával vesztik állásaikat az MTV-sek. Sok esetben nem is a saját főnöke rúgja ki a népszerű műsorvezetőket, hanem pl. a vallási műsorok főszerkesztője.

De hát megnyugtató Orbán Viktor nem aggódik az MTV-esekért kihúzzák majd a választásokig... addig meg jöhet újra a szamizdat!

Egyre jobban úgy látszik számomra, a Fidesz hazudott reggel délben meg este... mindegy volt csak az MSZP-t megbuktassa. Megbuktatta, most meg tök az ellenkezőjét csinálja. De jő 2014!

· 6 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr463047801

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 2011.07.07. 23:31:16

Elbocsátanak a közmédiából egy csomó szerkesztőt-műsorvezetőt. A liberálisabbja nyilván örül neki, hiszen most már a mindenható piacra bízhatja tudását, szakértelmét. A konzervatívabbját pedig Daniel Cohn-Bendit szavaival tudnám nyugtatni: "kiegye...

Trackback: Itt az MTVA! 2011.07.07. 22:16:12

A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap, az MTVA 550 munkatársat rúgott ki. Olyanokat is, akik eltávolítására nehéz szakmai alapot találni. A maradók nyilván lojálisabbak lesznek majd, hisz láthatják, hogy semmilyen szakmai teljesítmény nem v...

Trackback: Közszolgaság 2011.07.07. 22:08:58

- Kedves kollégák! Most, hogy véget ért a megtisztítás, bocsánat ésszerű racionalizálás, értekezletet tartunk, ahol a tévé új arculatáról hallhattok. Azt azért a vezetőség nevében szeretném közölni veletek, hogy aki ma kimaradt, nem biztos, hogy holnap...

Trackback: Véleményevolúció 2011.07.07. 22:00:07

A hatalom és a pillanatnyi érdekek mindig megváltoztatják a nézőpontot, kinél jobban, kinél kevésbé. Néhány szemelvény, hogy kormányra kerülve hogyan hatott az evolúció a mi magyar narancsunkra.Fotó: Czáher  témákaz elmúlt 8 évbenhatalomra ke...

Trackback: Fehér Könyv vs. médiatisztogatás 2011.07.07. 21:43:48

A közmédiában a létszámleépítésnek nyilvánvalóan politikai éle van. A névsorokból látszik, hogy idősebb, nagy tapasztalatú kollégáktól válnak meg (többüktől nyugdíj előtt néhány hónappal). A fiatal, a pozíciójukat kevésbé biztosnak érző kollégák valósz...

Trackback: Orbán Viktor nem aggódik az MTV-sekért csak húzzák ki a választásokig! 2011.07.07. 21:36:25

Azt hiszem senki nem lepődik meg már azon, hogy ha előkerül egy olyan Orbán riport, mely a 2010-es választások előtt készült és szöges ellentétéről beszél Orbán ellenzékben, mint amit most kormányzati pozícióban tesznek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adflexum 2011.07.07. 22:00:26

@Bergeroth: Nem véletlenül zárják be az egyetemeket.Túl sok értelmiségi hamar megdöntheti a rendszert. Inkább kubikusokat ide, azok nem gondolkodnak annyit.

Bergeroth 2011.07.07. 22:09:23

@adflexum:
Így van.
Csak azt felejti el bolsevik kormányunk, hogy aki túl sok embert szívat meg ráadásul olyanokat akiktől a fizetésüket kapják), annak nagyon hamar rengeteg ellensége lesz. Akinek pedig sok ellensége van, az nem húzza sokáig.

Bergeroth 2011.07.07. 22:10:30

lemaradt egy ( a "ráadásul" szó elé.

adflexum 2011.07.07. 22:12:29

@Bergeroth: Ezért kellett annyira gyorsan az a testőrhadsereg. Lehet, hogy az utcán már nem lenne meg a 99,7%.

Bergeroth 2011.07.07. 22:17:28

@adflexum:
Egy hasonlattal élve, rosszabbul élünk mint 4 éve.
Szerintem a jelenleg kormánynak nem célja, hogy ez az ország végre egyenes pályára álljon. Ha ez lenne a céljuk, akkor elsősorban nem égetnék hazánkat a külföld előtt. Másodsorban meg ellehetetlenítésekre törekednének, hanem kompromisszumokra.
Aki már fiatalon élt 89' előtt, az láthatta és tapasztalhatta, hogy mit jelent a bolsevik módszer a hatalom megtartására.
Nem fogom leírni részletesen, csak körül kell nézni az országban, most ugyanaz történik. Dettó.

Bergeroth 2011.07.07. 22:18:13

"Másodsorban meg nem ellehetetlenítésekre törekednének, hanem kompromisszumokra."

fáradok...

MasterMason 2011.07.07. 22:21:17

Igazat mondott a viktor ki fogják húzni a választásokig, addig nem tovább.

Bergeroth 2011.07.07. 22:21:49

Amúgy meg miért aggódna, kibicnek semmi sem drága.

adflexum 2011.07.07. 22:25:20

@Bergeroth: Nem a külföld előtt éget minket, hanem csak a nyugat előtt.Kelet felé orientálódunk, Orbán szeme előtt, egy lukasenkói ország lebeg. Ahol senki nem diktálhat neki, senki sem kritizálhatja ahol minden úgy történik ahogy ő elképzeli.Szándékosan provokálja az úniót, azt szeretné ha kirúgnának, mert ez az egyetlen akadály, ami az útjában áll.

Bergeroth 2011.07.07. 22:26:28

@adflexum:
Utána meg ráfogná, hogy látjátok nincs ránk szükségük, pedig mi jót akartunk.
Ezt is megenné kb. mindegyik elvakult fideszhívő.

Amúgy most elültetted a bogarat a fülembe. Azt hiszem meggyorsítom a külföldi munkavállalásomat.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.07.07. 22:29:58

A két nagy kertvben összesen nem dolgozik 2.000 ember, és ezek produkálják a nézettség hetven százalékát.

adflexum 2011.07.07. 22:38:05

@Bergeroth: Hát igen, mert kilépni nem tud, ahhoz népszavazás kéne, de épp most hoztak egy elítélő nyilatkozatot.
Úniós zászlót az egész elnökség alatt sem igen lehetett látni, viszont kínai volt bőven.

Dig, Lazarus! 2011.07.07. 22:45:14

Pont ma gondoltam, hogy nincsen senki, aki közzétenné már, miket mondott a választások előtt? Tanároknak, rendvédelmiseknek, orvosoknak is mind ezt üzente: tartsanak ki!!! A tanárok övig beszartan sunnyognak, a rendvédelmisek csapdában ("dezertőrök", vazz!), az egészségügyiek külföldre menekülnek ... egy ócska szar szemétdomb épül (A domb), és sokan még mindig a nézettségről értekeznek (hol érdekli az a kormányt?), meg hogy majd a következő választások (már csak kirakatba lesz ilyesmi) ...
Tessék megnézni Esztergomot, pontosan megmutatja hogyan zajlik a játszma. Semmi sem drága!!! Ha valakinek az elmúlt nyolc évben nem tűnt volna fel (itt én is szükségesnek látom hangsúlyozni, hogy a másik ócska bagázst a hátam közepére se kívánom!!) ... de ez azért tragikus, hogy jó húsz éve azért omlott le a fal, hogy ma egy despota teljesen lezüllessze az országot - csak azért, hogy uralkodni tudjon benne évtizedekig (aztán jönnek a most még csak szárnybontogató utódok, ők sem kellenek külföldon senkinek) ...

Még mindig nem világos, hogy már megcsinálta?!

Jenyei 2011.07.07. 22:46:48

@S. Annyi: ha lenne időd elolvasni a posztot, az jó lenne. Orbán hazudott. Ennyi.

lanyi 2011.07.07. 22:54:12

Együttérzek a megélhetésüket elvesztő emberekkel!

Mondjuk szegények ezzel nem sokra mennek, mert én is csak egy szerencsétlen vagyok azok közül akiket Orbán az ellenségeinek tekint.

Mindenkinek azt javaslom nézzen körül a környezetében.A rokonai barátai körében és rá fog döbbenni, hogy milyen sok ember nyomorodott meg Orbán ámokfutásának következtében.
Közben a leggazdagabb réteg pénztárcájában többet hagy Orbán.Csak egy példa Kövér nettó fizetése havi 400.000 ft-al nőtt.

2014-ben senki se maradjon otthon.Én nem fogok, ha megérem.

Mindenkinek aki elvesztette az állását mielőbbi sikeres újrakezdést kívánok elkerülve Orbán munkatáborait.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.07.07. 22:54:58

@adflexum:

"Szándékosan provokálja az úniót, azt szeretné ha kirúgnának, mert ez az egyetlen akadály, ami az útjában áll"

Ezt egyre többen látják így. A Cohn-Bendit ügyek, a Brüsszel-Moszkva tengely felemlegetése, az IMF kiebrudalása, a szabadságharc és egyáltalán a harc állandó emlegetése, ezek a dolgok mind-mind abba az irányba mutatnak, hogy mikor Mózes (izé: orbán) kivezet minket Egyiptomból (EU), akkor legalább 50 olyan ember is tapsoljon mögötte, akinek ezért nem kell 1500 Ft-ot adni.

Onnantól nem lesznek EU-s pénzek se, nem lesz óvoda-iskola felujítás, támogatás vasútfelujításra, útépítésre, új villamosra, új buszokra.

Nem lesz vámunió, nem lesznek olcsók az EU-s termékek.

Nem lesznek turisták, nem lesz Forma-1, nem lesz uszó EB, nem lesz gazdaság, nem lesz fejlődés.

Lesz viszont 2/3, orbán, és elmútnyócév.

parttalan 2011.07.07. 22:55:09

@adflexum: "De lehet, jövőre lesz választás.Új sarkalatos választási törvénnyel, aminek az alapján csak egy párt lehet a befutó."

Akkor megyünk rendszert dönteni - én legalábbis biztos. Ott szakad meg egy hatalom, ha ezt megcselekszi.

samer 2011.07.07. 22:59:19

Szerintem meg az alig nézett csatornáknak (ezt hajtogatták mostanában...), meg alig hallgatott rádióknak nem kell ennyi ember, igen is menjenek a verseny szférába, más részt valóban most szabadul fel a rádió, meg a TV a liberál-bolsevik elnyomástól, és ennyi.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.07.07. 22:59:31

@Dig, Lazarus!:

"én is szükségesnek látom hangsúlyozni, hogy a másik ócska bagázst a hátam közepére se kívánom!"

És akkor? senki nincs, akiben látnék fantáziát.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.07.07. 23:00:15

@samer:

Induljunk ki abból, hogy a tévében valóban liberálbolsevik (majd mire 17 leszel, megérted ez a szó mekora baromság) elnyomásból.

És akkor egy másik elnyomó hatalmat kell bebetonozni, mert a mi elnyomásunk az jó elnyomás.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.07.07. 23:01:00

@parttalan:

Majd azt mndják, hogy a határon túliak szavazataival a zorbán nyert, osztjónapot.

Oscee 2011.07.07. 23:03:20

@S. Annyi: így is fizeti b+, de a lényeget ettől függetlenül sem sikerült felfognod

@BPBP: valószínűleg ez is célja a kirúgásoknak a médiatörvénnyel karöltve

mondatoló · http://3mondat.blog.hu 2011.07.07. 23:03:32

Annyira, de annyira szánalmas ez a vergődés, amikor egy MSZP-fan azt próbálja bebizonyítani, hogy a Fidesz hazudik. Magyarországon a HAZUGSÁG PÁRTJA az MSZP, ezt elintézte nektek H. Kovács a századforduló környékén, aztán meg a BOHÓC 2006-ban, szerintem bő évtizedre előre. Úgyhogy lehet álmodozni 2014-ről, akkor szerintem kapni fog az MSZP még egy akkora SALLERT, hogy ha addig nem kezd el az FKgP módjára szétszakadozni, akkor utána fog megsemmisülni, az arrogáns Házmestery meg mehet vissza a balettba ugrálni... Ti meg, muhaha, írogathattok blogposztokat valaha volt, szépemlékű komcsi tévésekről, akiket végre lapátra tettek és nem rontják tovább a levegőt KÖZPÉNZEN, PÁRTMUNKÁSKÉNT. Éljenek meg a piac kínálta lehetőségekből; tudjátok, az állam amúgy is rossz gazda, a piac pedig mindenható. Nosza, rajta, itt a lehetőség!

samer 2011.07.07. 23:04:13

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Majd ha leporoltad az Szdsz tagkönyved rá döbbensz mi is volt itt, pontosabban mi nem volt itt, valamikor fizetni kell az elmúlt évekért, nincs mit már eladni, így racionalizálni kell, a kötő jel meg nem véletlenül volt ott kék- piros ha jobban tetszik...

samer 2011.07.07. 23:05:11

Hova lett a kommentem?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.07.07. 23:16:22

@mondatoló:

"Éljenek meg a piac kínálta lehetőségekből; tudjátok, az állam amúgy is rossz gazda, a piac pedig mindenható. Nosza, rajta, itt a lehetőség!"

Mekkora jelenleg az MTV nézettsége? gazdasági eredménye? A létszámleépítés után ezek mekkorák lesznek?

Dig, Lazarus! 2011.07.07. 23:24:46

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Pontosan erről van szó, ezért írtam, hogy már megcsinálta! Még pár hónapja is sokan gondolták, hogy jöhet a Bajnai ... nincsen talaja és lesz is annyi esze, hogy 14-ben még nem száll be. Agyonverik. 18-ra meg már ő sem itt él. Csak azok, akik hisznek ebben az embertelen bandában. Meg akik megtalálják a számításukat benne. A civil erő meg lehangolóan erőtlen. De mindegy is, mert ha (véletlenül) még egyszer veszítene, akkor háború lesz. Szerintem azért is tud haladni, mert attól még jobban félnek az emberek, minthogy rabszolgává váljanak ...
Esélytelenek vagyunk ...

egyittlakó (törölt) 2011.07.07. 23:31:42

Különösebben nem érdekel, hogy a diktátor most újabban 550 embert dob ki az utcára. Holnap majd kétezret fog... igaz, azt hazudta, hogy 1 millió munkahelyet fog teremteni, de ezt nem kéri számon a birkahad... nem is meri.
A magyar nép tökéletesen megérdemli azt, amire szavazott. Engem nem ez ragadott meg, hanem az Orbán-rezsim embertelensége, ahogy emberi sorsokat tesznek tönkre egyetlen tollvonással. Szívtelen és kegyetlen eljárás magyar embereket lehetetlen helyzetbe hozni, közben azt óbégatni, hogy mindenkinek dolgoznia kell.
Köszönöm Orbán Viktor kedves vezetőnek, Pártunk és Államunk legfelsőbb vezérének, az EU rémének, hogy megismerhettem a nemzeti együttműködés rendszerét.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.07.07. 23:32:41

@samer:

Sosem voltam az SZDSZ tagja, bár azt elismerem, az alapítók (és nem a később beszivárgott mesterháziernők) politikája nagyon szimpatikus volt, illetve lenne, ha valaki művelné. Tudod ezzel a politikával indult anno a KiSZ-reformszárnya, a fidesz.

mi is volt itt, pontosabban mi nem volt itt,
- Na mi volt?és mi nem volt?

valamikor fizetni kell az elmúlt évekért, nincs mit már eladni, így racionalizálni kell

noob.hu/2011/07/07/MTV_grafikon_1.jpg
noob.hu/2011/07/07/MTV_grafikon_2.jpg
noob.hu/2011/07/07/MTV_grafikon_3.jpg
Grafikonok forrása: adattar.nmhh.hu/
nem volt frissebb. Ez érdekes.

No de elnézve a grafikonokat, itt nem racionalizálni kell, hanem gyökeresen átalaktani. Az átalakítás nem egyenlő emberek elküldésével.

Olvasnivaló:
index.hu/kultur/media/2011/02/23/zuhan_az_mtv_nezettsege/

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.07.07. 23:34:39

@samer:

Ha összefüggéseiben nézed a 201-es grafikont, és a 2011-es hírt, hogy zuhan az MTV nézettsége: Nos még mindig van lejjebb, avagy gyenge kezdés után erős visszaesés.

Esetleg az MTV-nek még vannak kudarcai, de az eredményei is lesújtóak.

samer 2011.07.08. 00:00:41

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Erről beszélek, itt egyetlen racionalizáslás van mint ninden cégnél a leépítés...

mondatoló · http://3mondat.blog.hu 2011.07.08. 00:02:56

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: talán nem itt kéne belemennünk egy médiavitába, de azért annyit hadd mondjak el, hogy a közszolgálati tévének NEM elsősorban a magas nézettség elérése kell hogy célja legyen. Elsődleges célja a közszolgálatiság, a társadalom minél szélesebb rétegei igényének a kielégítése. Ha az RTL Klub magas nézettségű az X-Faktor, a Fókusz, a Barátok közt vagy a Fábry-show miatt, az nem jelenti azt automatikusan hogy az MTV szar és rossz műsorokat csinál, és hogy ezekkel kellene versenyezni, vagy ilyen jellegű műsorokat kellene készítenie. Kicsit olyan, mintha egy F1 autót és egy helyijáratos autóbuszt hasonlítanánk össze, és azt a következtetést vonnánk le, hogy az autóbuszt meg kell reformálni, mert sebességben jóval elmarad az F1-estől.

Jó példa ugye a Petőfi is ("emerkettő"); magas hallgatottsága van, abszolút hiányt pótol, na de kérem, mitől is közszolgálati?!

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.07.08. 00:04:43

A MOL orosz részvényeket IMF hitelből visszavette, nagy arccal, hű micsoda "nemzeti tett." Bár az ország energiaellátásához semmi köze. A horvátok is ezt szeretnék, visszaszerezni a MOL részvényeket. A kis görény persze nem adja.
Nem sok köze van hozzá, de azért kijelenti, hogy nem.
Amit ő csinál az nemzeti tett, ha más csinálná az beavatkozás!

Európa fellélegzett hogy vége Orbánnak, mi is dobjuk!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.07.08. 00:32:36

@samer: önmagában a leépítés sosem vezet eredményre. Miért?

Ha van egy cég, és tételezzük fel, hogy az a cég optimális létszámmal működik, mely létszám a pozitív gazdasági eredményhez lett megállapítva, a létszámon belül pedig minden fajta munkásból annyi van, amennyi kell. Azaz annyi szerkesztő, annyi vágó, és annyi bemondó, amennyi kell.
Ezek ellenére, illetve ettől függetlenül a cég nem eredményes. az eredménytelenség okát nem ismerjük.

Ha ilyenkor elküldenek embereket, akkor az eredménytelenség okának a megszűnésekor az elküldöttek (racionalizáltak) hiányozni fognak a cég állományából, és ezért a cég nem fogja tudni kihasználni a megváltozott körülményeket, és ugyanolyan eredménytelen marad.
A csökkentett létszám, amennyiben racionalizálás útján jön létre, magával von egy pár más dolgot is. végkielégítések, népszerűségvesztés, valamint a racionalizáltak a későbbiekben, mikor lehetne a cégnél eredményt termelni, már a konkurenciát fogják erősíteni.

Én hajlandó lennék elfogadni azt is, hogy ezekre az elbocsájtásokra gazdasági okok miatt van szükség, ám a gazdasági sikertelenség okának a felderítését nem látom.

És legyünk őszinték: Egy televizió nézettségét, ezáltal az eredményét, nem a dolgozók létszáma határozza meg.

Innentől már azt is lehet mondani, hogy itt politikai tisztogatás zajlik.

samer 2011.07.08. 00:36:20

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Tévedsz, ha annyira jó szakemberek lettek volna akkor a nézettség is jobb lett volna, ha meg politikai, nem érdekel, legalább itt elkezdődik a rendszerváltás, liberális, és szoci mehet

Studiosus 2011.07.08. 00:44:16

jön 2014, és akkor mi lesz, hülyegyerek? nem vetted még észre, hogy minden pártnak csak az a fontos, hogy a másikat megbuktassa? és ehhez az ilyen hülyéket használják fel, aki még elmegy szavazni, mert beszopta, hogy ez az egész érte van, és bármibe is beleszólhat. ébredj már fel, zárd be ezt a hülye blogodat, és menj, csinálj magaddal valami értelmeset! a "magyar demokráciát" meg úgy kerüld el, ahogy van, csak elveszi a drága idődet az élettől!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.07.08. 00:52:18

@mondatoló:

"a közszolgálati tévének NEM elsősorban a magas nézettség elérése kell hogy célja legyen."
- Ebben egyetértünk, ugyanakkor nem szabad, hogy rétegadóvá degradálódjon, amit a Lila görkorcsolyások, valamint a sárga sapkások és a zöld tornacipőben piros jégkrémet evők egyesületének tagjain kívül más is néz.

" Elsődleges célja a közszolgálatiság,"
-Ez mi is pontosan?
hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6zszolg%C3%A1lati_m%C5%B1sor
Egy párat kiemelek a linkben felsoroltak közül.

- művészeti alkotás bemutatása
Ez OK, bár arról, mi a művészet, mindenkinek más a véleménye.

- az egyetemes kultúrát, a magyar kultúrát, a magyarországi nemzeti és etnikai kisebbségek kultúráját bemutató műsor
Lásd az előzőt.

- a magyarországi nemzeti és etnikai kisebbségek életét, a kisebbségi álláspontokat bemutató műsor
Itt hol a határ? Mert ha én vizigótnak vallom magam a szomszédommal, akkor onnantól nekünk is lesz műsorunk, vagy csak a Pistinek és a bátyjának, akik hegyigótnak vallják magukat?

- oktatási, képzési célú ismeretek közzététele
Egy matematika OK. És egy politikatudományba mi minden vihető be, ami a saját álláspont hangoztatását teszi lehetővé?

- egyházi, hitéleti tevékenységet bemutató műsorok
Vallásszabadság? Illetve lásd a hegyigót egyházközség műsorát.

- jogi és közéleti tájékozódást szolgáló műsorok
Ez hogy valósul meg akkor, mikor egy nézet képviselői nem mennek el, nem hívják őket, illetve vállalhatatlan nézeteket vallanak, amelyek esetleg ütköznek más közszolgálati szempontokkal.

- hírszolgáltatás
Mi a hír? Amit a Nemzeti Hírgyár kiad? Ha általam fontosnak vélt dolgokat elhallgat a hírszolgáltató (És itt nem csak a médiások kirúgására gondolok) akkor az már nem közszolgálati?
Melyik az a hír, amit elhallgatnak? Ki dönti el, hogy az nem hír? Milyen szempontok alapján?

" a társadalom minél szélesebb rétegei igényének a kielégítése."
- Ki határozza meg, mi a társadalmi igény?Mert engem eddig nem kérdeztek meg róla, de volt egy jó műsor amit szerettem, az kb 1 éve megszűnt.

Jó példa ugye a Petőfi is ("emerkettő"); magas hallgatottsága van, abszolút hiányt pótol, na de kérem, mitől is közszolgálati?!
- művészeti alkotás bemutatása
- az egyetemes kultúrát, a magyar kultúrát, a magyarországi nemzeti és etnikai kisebbségek kultúráját bemutató műsor
- (gyermek- és) ifjúsági műsorok

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.07.08. 00:54:37

@samer:
És szerinted a nézettség most jobb lesz?

Mellesleg, ez egy beismerő vallomás:
"ha meg politikai, nem érdekel, legalább itt elkezdődik a rendszerváltás, liberális, és szoci mehet"

Ha jön a következő kormány, és ugyanígy elkezd tisztogatni, te majd akkor maradj csendben, és nézegesd a választási eredményeket. Köszönöm.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2011.07.08. 00:56:20

Ti se aggódtok a címbeli helyesírásért.

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Hír az, amit el akarnak hallgatni, minden más hirdetés. (Nem tudom, ki mondta ezt először.)

nyesta 2011.07.08. 01:34:49

Na, és mi lesz 2014-ben lüke gyerek? Újra nyer a Fidesz és a Jobbikkal fog kormányozni!

egy maréknyi dollár 2011.07.08. 01:52:42

@egyittlakó: Nem, nem érdemli meg a magyar nép.
A többivel egyetértek.

Link Elek 2011.07.08. 04:51:22

az a kormany legalis de illegitim, csak hogy orbant idezzem

prof.cartouche 2011.07.08. 05:54:17

mondatoló ! Soha ne láss mást életedben , mint ezt a Neked való, M1 -et

31/48 2011.07.08. 05:55:52

@nyesta: a már egy fokkal jobb. Jobb lenne ha a Jobbik egyedül alakítana kormányt a Fidesz nélkül.

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: vagy akár az is lehet, hogy egyáltalán nincs szükség közszolgálati adóra. Akit érdekel a kultúra, elég könnyen eléri. Akit pedig nem, az úgy sem fogja nézni. A nagyobb kereskedelmi csatornákat is lehet jogszabállyal kötelezni bizonyos tematikájú műsorok (hírműsor, ismeretterjesztés... stb.) leadására. Ez pedig teljesen ingyen van.

A kereskedelmi csatorna pedig majd mindent megtesz, hogy a műsor ne csak kipipálja hogy leadtak egy hírműsort, hanem széles tömegek figyelmét felkeltse vele, minél többen nézzék, minél több emberhez jusson el.

Így pedig még sokkal hatékonyabb is, mint a birodalmi tévék.

Félreértés ne essék, nem lesz minőségi műsor, kommersz lesz, populista és hatásvadász, mint a reklámanyagok többsége általában. De annyira pont elegendő, hogy felkeltse az érdeklődést. Akit pedig érdekel és módjában áll, utánanéz, tájékozódik. Ha pedig valótlanságot állítanának, destruktívak lennének és úgy általában elszaladna velük a ló. Szépen, keményen meg lehet őket bírságolni a megfelelő jogszabályok és rendeletek alapján. Így a médiafelügyelet kitermelné a saját, lehetőleg minél minimálisabb működési költségeit.

különvélemény 2011.07.08. 06:20:01

@BPBP:
Naponta rúgtak ki 500 embereket az elmúlt években, mi ebben a hír?
Vagy a tévések azok különb emberek?
Ez nem a 60-as évek, hogy "jön a tévé" és összeszalad a falu.

"Komolyan, én ezen voltam ledöbbenve"

Én meg azon, hogy ilyen tehetségtelen rózsagyurik meg dévényitibik még mindig ott vannak a tévében.
Meg azon is, hogy a tévé létszáma duplája a két kereskedelminek összesen.
Meg azon is, hogy a tévészékházat eladták és beköltöztek a wallis művek félkész épületébe. Közvetítőkocsival kell beállni a stúdióba, mert nincs benne semmi, csak egy betonkocka.

kvadrillio 2011.07.08. 06:21:07

ezek tényleg VALLÁSI ADÓK. m1, M2 ÉS DUNA TV.
ENGEM KIFEJEZETTEN IDEGESÍT /ATEISTA VOK/, AMIKOR EGÉSZ DÉLELŐTTÖKET, FÉL DÉLUTÁNOKAT KÁNTÁLNAK VÉGIG.
Mindig felteszem a kérdést magamnak: MIT KERESNEK EZEK A SZOKNYÁS ÁLSZENTEK AZ ÉN TÉVÉMBEN ???!

kborzy 2011.07.08. 06:40:57

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
13 vagy 14 nemzeti kisebbség van Magyarországon törvényben szabályozva...

a mostani tisztogatás egyértelműen politikai. Az eredmény persze költséghatékony működés lesz mert akik maradni fognak azok olyan szinten félteni fogják a munkájukat, hogy bármit megcsinálnak majd csak ne rúgják seggbe őket.
van olyan MTV-s haverom aki azt mondja egyébként, hogy rendesen túl van volt méretezve a közszolgálati... de ez egy másik vélemény.
2014-ről meg annyit ha lesz egyáltalán választás én a kétfarkúra teszem....
Ők legalább humoristák és nem idióták!
(nem mindegy hogy miért röhögök...)

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.07.08. 06:45:19

NEM LESZ 2014 es választás, hamarább elzavarja a Népe ezt a Nemzeti Szar bandát ( örüljön ha élve megússza).!!!!!!
..persze a Fidesz is el lesz számoltatva de nagyon fog fájni nekik!!!!
Az összes Fidesz intézkedés egyszerűen el lesz törölve NÉP akarattal!!!!!!

dr. Aullah 2011.07.08. 06:55:14

A közmédiát LE KELL ÉPÍTENI... nagyon sok pénzt elköltenek felesleges emberekre.
vastagbor.blog.hu/2010/05/05/ezeknek_egy_allami_forintot_se_tobbet
DE
Abban 100%-ig biztos lehet mindenki, hogy a mostani leépítés egy politikai tisztogatás. Nem azokat a főnöket, beültetett rokonokat küldik el, akik haszontalanok.

jozicsenko 2011.07.08. 07:34:08

a wallis-szal szerződést kellett kötni -miniszterként, miniszterelnökként pont a volt vezető bízta meg...

belekerült egy pár mrd Ft-unkba, a székház árát másfél év alatt visszafizettük bérleti díjban, az új épület meg negyven éven át évi 4 mrd Ft-unkat viszi el

elvtársak: a költséget vajon ki fogja állni? sajnáljak bárkit is? nem fogok: az mszp költségei eléggé sokkolóak...

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.07.08. 07:35:05

@különvélemény:
Látom marhára nem értetted meg a mit írtam!
Idézem magamat:
"Komolyan, én ezen voltam ledöbbenve, nem pedig magán a leépítéseken! Szerintem ez sokkal súlyosabb dolog - mármint, hogy hallgatniuk kell róla -, mint maga a tény!"

Tehát nem a leépítésekkel vitatkozom - az egy külön téma lehetne -, hanem továbbra is azon vagyok ledöbbenve, hogy ezt nem kommunikálhatják!

"Naponta rúgtak ki 500 embereket az elmúlt években, mi ebben a hír?"
Így van! Sajnos! De ezekről rendre meg is jelentek a hírek az MTV-ben, és a Kossuth rádióban! Na itt van az oltári nagy különbség!

hazug fidesznyik (törölt) 2011.07.08. 07:43:22

@jozicsenko: "elvtársak: a költséget vajon ki fogja állni? sajnáljak bárkit is? nem fogok: az mszp költségei eléggé sokkolóak..."

Ez kinek szólt, fideszkommunista barátom? Ugyanis az elvtársak éppen most vannak hatalmon, és nemrég ellopták a nyugdíjakat. Hol élsz, aranybogár?
Mit szólsz hozzá, hogy micsoda hazug alak a Legfelsőbb Bolsevik? Nem sajnálod a kirúgott embereket? Miért is várnám el ezt egy Orbán-bolseviktől?

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.07.08. 07:43:23

@BPBP:
Maga a leépítés pedig, egy hozzá nem ért,ő kívülálló szemében - pl. én -, hát hogy is mondjam, inkább hasonlít egy gyors lefejezéshez, fűnyíróelvhez, mint megfontolt döntések sorozatához! De ez csak az én meglátásom! A leépítéssel nem vitatkozom, mert valószínűleg szükséges lépés volt. Annak módja, és körülményei viszont, hát lol!

különvélemény 2011.07.08. 07:44:48

@BPBP: "De ezekről rendre meg is jelentek a hírek"
Dehogy. Csak a bulvár számít. A kispista kft elküldött 200 embert, az senkit sem érdekel.

"hallgatniuk kell róla"
Ezt biztos az átévén hallottad, ott értenek ennyire az újságíráshoz.
Magadról akkor sem etikus írni, ha te vagy a világ legobjektívebb médiuma.
Egyszerűen nem lehetsz objektív, így alapból nem szokás az ilyen, függetlenül attól, hogy ov az ördög éppen mit kavar a tévében.

csikarcsi 2011.07.08. 07:48:07

El kellene már zavarni ezt az elmebeteg, cezaromániás, eszetlen barmot. (ha valakinek nem esik le, orbánra gondoltam)

Alamio 2011.07.08. 07:51:04

Elmondom, miket olvastam a kommentekben (azaz miket írtatok):
- Kilépünk az EU-ból. Nem is kirúgatjuk magunkat.
- Itt hagyom az országot immáron 335. alkalommal.
- Új-Fehéroroszország épül.
- Abcúg Orbán, demostazonnal!
- Kelet felé fordulunk, és megszűnnek az EU-támogatások - beavatkozást!
- Nem lesz választás 2014-ben, diktatúra!

Nah, nőjetek fel! Ezzel még vitatkozni sem érdemes. Helyből magas C-vel indul minden nóta?

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.07.08. 07:53:53

@különvélemény:

""hallgatniuk kell róla"
Ezt biztos az átévén hallottad,"

Haha! Nem az ATV-n hallottam, hanem NEM hallottam az MTV-ben, sem a Kossuth rádióban, legalább, mint egy egysoros hírt!

Hát milyen mondani valója van így az egésznek?! Még csak egy hírben sem szerepelhet?! Miért titkolni kell? Miért kell titkolni? Nem szakmai alapon zajlik? Vagy mi van? Érted?!

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.07.08. 08:17:02

@BPBP:
Levágják a farkad, és még csak nem is sóhajthatsz! Szerencsétlenek, akik ott maradtak!

lyken 2011.07.08. 08:20:04

Jé, csak nem? Hazudtak reggel, délben, este?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.07.08. 08:36:17

@kborzy: Az ias megérne egy misét, hogy törvényben kellett szabályozni a kissebbségek meglétét, és az is, hogy erre miért volt szükség.

Kétharmadot a kétfarkúnak!

Kabbe (törölt) 2011.07.08. 08:49:42

Karácsony van a Duna TV-n....aszittem káprázik a szemem, amikor ma reggel egy nyanya karácsonyfát díszítgetett angyalkákkal meg jézuskákkal meg a lószartudja mivel. brutál ....ausztrál karácsony fííííling:)

reálmargit 2011.07.08. 08:51:51

www.hazugorban.com

Remélem ide fel fogják rakni az összes mocskos hazugságot.

u-1004 2011.07.08. 09:02:35

Jó látni ezt a ballib rettegdét. :D

u-1004 2011.07.08. 09:05:23

@reálmargit: Ha nem félnek az oldal üzemeltetői Annamaristól, akkor miért vittél gyáva szar féreg módjára com-os domén alá az oldalt? :D

thinker_ 2011.07.08. 09:17:41

és mi lesz 2014-ben? kire fogsz szavazni? az addig kétfelé szakadt szoci bandára, ahol csupa saját magát ezerszer lejáratott selejt ül, az szdsz maradékból verbuválódott "zöld" lmp-re vagy masírozó gárdistákra?

thinker_ 2011.07.08. 09:20:22

egyébként persze megint röhögök, mert a ez a szoci-libsi banda mást sem tud csak kötekedni. ha kirúgnak 500 felesleges embert, akkor az a baj, ha ott maradnak és fizetnek egy csomó embert feleslegesen, akkor meg az a baj. a fene sem tud ezeknek jót tenni :)

thinker_ 2011.07.08. 09:24:00

@Bergeroth: nekem úgy rémlik, hogy az unióhoz való csatlakozásunk után szaporodott meg a külföldre távozók száma. ez 2004-től indult meg.
ki is mondta azt, hogy " el lehet innen menni!" ugye nem a "rettegett" viktor volt? javíts ki a ha tévednék :)

thinker_ 2011.07.08. 09:27:49

@kvadrillio: van távirányítód. lehet vele kapcsolgatni.

adflexum 2011.07.08. 09:27:54

@u-1004: A" rettegés" szó lassan átértékelődik.

Ki az aki retteg az ellenzéki hangoktól?
Akinek magán-testőrhadseregre van szüksége(állami pénzből)?
Aki nem mer kimenni az emberekkel tárgyalni(Pintérben legalább volt annyi kurázsi)?

thinker_ 2011.07.08. 09:29:34

@Bergeroth: végre valami jó hír mára :)

Roy 2011.07.08. 09:30:31

@adflexum: Már nem kell ígérni semmit, mert nem lesznek 2014-ben választások. Az-az lesznek, de csak a Fideszre lehet majd szavazni, és kötelező lesz mindenkinek. Aki nem megy el átnevelőtáborokba kerül.

Lasombra 2011.07.08. 09:30:48

a nap reggel felkel, az ég kék, a fű zöld, Orbán hazudik.

ezt már ezredszer is bebizonyosodott. írásban, hanggal, képpel, kézzel fogható bizonyítékokkal, hogy egyszer A-t mond, majd nemsokkal később B-t, ahol B nem csak más, hanem akár szöges ellentéte is lehet A-nak.
és naná, hogy van képe azt állítani, hogy ő sohasem hazudik... hisz hazudik. tudjátok, mint a Lovagok és lókötők logikai játékban. az "Ön hazudik?" kérdésre mindkettő "Nem"-mel válaszol anélkül, hogy kilépne a szerepéből.

megvédték a nyugdíjakat, mindenki jól járt az szja változásokkal, visszanyerték a rendvédelmisek az őket megillető becsületet, jottányit sem engedtek Brüsszelnek, és most kisegítették a közmédiát is.

éljen soká a mi bölcs vezérünk! csak válasszon valami más szakmát.

Vendor lock-in 2011.07.08. 09:31:56

Orbánnak már kijár a saller meg a koki.

ili810 2011.07.08. 09:32:37

@mondatoló: Te elmebeteg! A szemellenződből ki-ki nézhetnél? Nem veszed észre, hogy már rég pártállástól függetlenül, mert az elmúlt 20 évben már mindegyik kimutatta a foga fehérét. Ma már emberek nem százezrei, hanem milliói vannak a béka segge alatt. Menekülni kell a saját országunkból? Egy nemzet nem tud értelmes alternatíva közé szorítani egy rohadt korrupt aljas tékozló kormányokat.Ma már ez a mozgató rugó. Elég a sok hazugságból és az mindegy kinek a szájából jön. Tetü az tetü. Aki meg aszisztál hozzá az pont olyan debil mint te vagy.

adflexum 2011.07.08. 09:33:11

2014-ben a választásokat a Fidesz nyeri, 99,7%-os eredménnyel!

Roy 2011.07.08. 09:38:45

@adflexum: Nem 99,7 %-al, hanem 100 %-al. Nem lesz addigra se más párt, se parlament.
Most hasonló dolog játszódik le mint 1948-ban.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2011.07.08. 09:55:05

@mondatoló: Te valamit nagyon nem értessz. Attól nem lesz valami közszolgálati és elismert, hogy kritikátlanul nyalja orbán viktor seggét. A BBC sem ettől hiteles hírforrás. Azt hiszem az angol monarchia dőlne meg, ha a BBC ilyen gátlástalan szolgalelkű stilusban kezdené isteníteni a királynőt és leszármazottait. Fidesztrollok kedvéért közlöm, csak érvekre vagyok kíváncsi, idióta gyűlölködésre nem.

level 1 2011.07.08. 10:07:37

Végre kivágták ezt a belterjes bolsi-libsi bandát a HALÁLLISTÁJUKKAL együtt! (ez volt az a lista, amit a 2002-es választás után után a bolsi TV-rádió vezetök kiakasztottak a falra a kirúgandó nem balseggnyalós kollégáik neveivel). Hehe, a halállista visszalött!

Menjenek ezek a belterjes, önmaguk eftársait kitüntetö média majmok az ATV-be vagy ÉLJENEK MEG A PIACRÓL ha tényleg jók, ne sírbakoljanak itt mint egy kispisis 5 éves gyerek. A kirúgott egylmillió ipari munkást anno senki nem kérdezte meg, hogy miböl fognak ezután megélni. Ráadásul nekik nem is volt válaszástásuk. Majd a bértelmiség is hozzászokik, hogy nem csak pofázni kell tudni az életben, hanem teljesíteni is.
Ha ilyet nem tudnak, akkor méltán fognak éhen halni. Vagy közdolgozni.

Mike36 2011.07.08. 10:12:58

kell a hely az echo-soknak, illetve ugye aki nem mélymagyar, az nem tévézhet
csak azt nem értem, ettől miért lesz majd nagyobb az m1 nézettsége

Lasombra 2011.07.08. 10:36:14

@Mike36: semmitől. a nézettség nem is cél. az csak egy sokadik mellékhatás. a fő cél ebben a játékban, az okos outsourcing a megfelelő helyekre a megfelelő összegekért. természetesen a költségracionalizálás égisze alatt.

kocsak 2011.07.08. 11:17:43

@BPBP: mit vársz egy diktatúrában? K

kocsak 2011.07.08. 11:20:24

@Ezt elkúrtad Gonosz Törpe: Ok, teszem azt lesz egy kis mini '56, lámpavas miegymás. Utána mi lesz? Nincs kormányképes, tisztességes, erő a láthatáron sem. Kár, hogy meghalt Habsburg Ottó, ő jó lett volna királyunknak.
Egy jellem volt.

dean23 2011.07.08. 11:43:21

Eddig se néztem a pártmédiát, ezután meg pláne nem fogom!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.07.08. 12:12:15

@Lasombra: Ehhez a napnak fel sem kell kelnie. Tud ő hazudni sötétben is.

Bergeroth 2011.07.08. 12:14:43

@thinker_:
Persze hogy nem ő mondta, ő csak csinálja.

Bergeroth 2011.07.08. 12:15:39

@thinker_:
Az, hogy vakok közt félszeműként itt maradhatsz? Hajrá.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.07.08. 13:15:12

@level 1: Persze te láttad a listát és le is fényképezted ugye? Vagy csak fröcsögsz és tapsolsz a vezérneK? 1500-ért?

jozicsenko 2011.07.08. 16:15:36

@hazug fidesznyik: az mszp 4* több hiányt generált, mint amennyit a fidesz ellopott - hozzájuk képest még mindig csak elsőáldozók, csekély értelmű medvebocsok...

az mtv munkatársait meg egy röpke másodpercre nem tudom sajnálni: a népszabadság átlagbére pl 380e Ft, az MTV-é sem épp harmatos alamizsna

tudod elvtárs, aki az ördöggel köt üzletet, kínnal fizet neki...
(Bunkó mondta, a Ravasz, az Agy... c. fimben)

az mtv a máv, az autópályák, a sulinet és a ppp-s börtönök mellett messze a legnagyobb pénzmosoda volt: eladtátok a székházat és az árát bérleti díjban másfél év alatt visszacsengették a vevőnek...

annyi pénz folyt ki ott a komancsok alatt, hogy elképzelni nem lehetett...

igen, a port az alkalmazottakon verik el, de hányszor is kérdezte mg pl mészáros antónia bajnai gordont, hogy miért kellett azt az üzletet megkötni? nem emlékszem rá

Bergeroth 2011.07.08. 18:11:13

@jozicsenko:
"az mszp 4* több hiányt generált, mint amennyit a fidesz ellopott - hozzájuk képest még mindig csak elsőáldozók, csekély értelmű medvebocsok..."

Na de várj, akkor ezek szerint azt mondod, hogy ennek fényében a fidesz zrt. is nyugodtan lophat, hiszen "hozzájuk képest még mindig csak elsőáldozók, csekély értelmű medvebocsok...".
Szóval akkor az így tök rendben van, hogy ha az egyik lopott, akkor bosszúból a másiknak is lehet?

jozicsenko 2011.07.08. 22:14:15

@Bergeroth: abszolút nem értek egyet velük

másképp mondom: a fidesz az mszp adósságából 1400 mrd-ot már fixen visszafizetett...

de tetszik, ahogyan a ballib média müködik: bebizonyítják, hogy a fidesz valami hasonlóban részt vett, majd nagydobra verik, hogy hát őőőőőők is!

miközben több nagyságrendi különbség van (amikor pl tavaly, a választások elött hetente csuktak le mszp-seket, szabályosan vadászták a híreket, hogy melyik 2-3 vonalbeli fideszest lehet sárba rántani - az esztergomi meggyesen kivül max pl 1-2 nevet tudsz mondani, míg az mszp büneiről min 40 soros listát találtam)

szóval: a fidesz sem szentek gyűjteménye, de tetszik, ahogyan az mszp mocska után kapkod a baloldal, hogyhátőkis, hogyhátőkis!
pont, mint amikor nektek büdös a fideszes exmszmp-s, de az mszp-s teljesen elfogadható, bocsánatos "hiba"

nemmegy elvtársak: a cehhetek ismert, 12.000.000.000 Ft, 8 év alatt

az pedig nem megoldás, hogy találunk fideszes bünöst és azonnal felmenti az mszp-seket: aki lopott, börtönben a helye

jozicsenko 2011.07.08. 22:19:00

@jozicsenko: 12.000.000.000.000,- Ft, 8 év alatt

tizen kettő ezer milliárd Ft

ennyivel növeltétek az államháztartási hiányt

(az külön vicc, amikor valamelyik önjelölt hülyegyerek bebizonyította, hogy évi 1,5%-os pluszt hozott csak össze az mszp, mig a fidesz egy év alatt 9%-ot, tehát a fidesz nagyobb bünös: csak épp a számok mondták azt, hogy 2002ben 9ezer+ mrd Ft, 2010-ben 21e+ mrd Ft az emlegetett hiány: közte meg nem a fidesz volt hatalmon, hanem az mszp)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.07.08. 22:49:01

@jozicsenko:

az mtv munkatársait meg egy röpke másodpercre nem tudom sajnálni: a népszabadság átlagbére pl 380e Ft, az MTV-é sem épp harmatos alamizsna

A Népszabadság egy magáncég.

adflexum 2011.07.09. 08:57:44

@jozicsenko:" másképp mondom: a fidesz az mszp adósságából 1400 mrd-ot már fixen visszafizetett..."

Miből is fizette vissza?
Na ugye!
Az a pénz megvolt, csak átrakta az egyik zsebéből a másikba.
Aztán bocsátott ki iszonyatos mennyiségű államkötvényt, 30 évre,7.7%-os kamattal. Az nem az államadósságot növeli?

Bergeroth 2011.07.09. 11:14:17

@jozicsenko:
"mint amikor nektek"

Csak a tisztázás végett. Nem állok egyik oldal mellett sem, mint kívülálló kritizálom minden esetben az aktuális hatalmi rendszert.
Mellesleg rohadtul unom, hogy ezt mindig le kell írnom. Akinek nem tetszik a fidesz zrt., az kizárásos alapon csakis a másik oldal "rajongója" lehet?
Ehhh.....

zeddez 2011.07.09. 16:34:11

@jozicsenko: viszont egy év alatt behúztak 3000Mrd-t a MNYP-ből meg felnyaltak 2000Mrd hitelt. Ez a 8 év per 12000Mrd 40%-a egy év alatt. Figyeled az arányokat is? Aztán mi van belőle? Sehol semmi.

pirimogyoró 2011.08.06. 20:56:30

Huhhh. Ez még ennyi idő után is undorító. Tudnék javasolni 2-3 psichiátert! Azért ennyit, hogy ha az egyik rosszul lesz, beálhasson a helyére a következő...

pirimogyoró 2011.08.06. 20:57:42

beállhasson..., nem vagyok én köztársasági elnök :))
süti beállítások módosítása