Hírek és kommentjeink

 

 

Piroslap on Facebook


Legutóbbi hozzászólások

Újabb Kubatov-felvétel

2010.04.15. 15:34 | ZöldMarci | 255 komment

Címkék: fidesz jobbik kubatov adatgyűjtés hazugsag komcsik polgari listázás kosa lajos kubatov gabor e betusok kosa

Kósa Lajos háromszor is nemet mondott arra, hogy az aktivistáik listázzák az embereket.  A következő hangfelvételen azonban egyértelműen elkérik a nem szimpatizáns nevét, hogy tudják "ki nem adta le nekik".                                               

A felvételt a Jobbik XII. kerületi képviselőjelöltje, Martinez Gábor  készítette, amikor hozzá kopogtatott be a Fideszes aktivista (a hangfelvételt a barikad.hu publikálta). Így működik a Kubatov-listázás a gyakorlatban.

A hangfelvétel itt letölthető, vagy a "Motoclubdothu" jóvoltából egyből hallgatható:


 

"-Jó napot kívánok

-Csókolom

-Kopogtató cédulát gyűjtök a Fidesznek

-Hát én a Jobbiknak tervezem leadni.

-Szabad a nevét esetleg megtudhatnom, hogy fölírhassam.

-Martinez Gábor.

...

-És miért tetszik felírni a jobbikos neveket?

-Csak azt, hogy kipipáljam

-Aha

-Ne, ne, ne semmi nem ilyen a dolog, csak, hogy ki adta le nekem és ki az, aki nem adta le nekem."

Az "E" betűsökről való adatgyűjtés egyértelmű. Így külön érdemes megnézni Kósa Lajos magyarázkodását, hogy honnan tudta Kubatov Gábor, hogy kik a "komcsik", akik nem a fideszes jelöltre szavaznak.

 

Persze már az eredeti Kubatov felvételek is elmondták a módszert:

 

A második - sajnos kisebb port kavart - felvételen egyébként Kubatov a Fidesz választási csalásáról beszélt.

 

Az fideszes független ügyészség pedig épp most szüntette meg a nyomozást a Kubatov-ügyben. Az MTI hír az örülünkvincent kommentárjával:

"Fazekas Géza a főügyészségi döntést ismertetve elmondta: a személyes adattal visszaélés úgynevezett eredménybűncselekmény, vagyis jelentős érdeksérelemnek kell hozzá bekövetkeznie (nem a nyomozás feladata ezt kideríteni?). A főügyészség álláspontja szerint erre utaló adat nem merült fel (honnan tudják, ha nem is nyomoznak?) , továbbá a feljelentés sem tartalmaz olyan konkrét adatot, tényt, amely megjelölné, hogy kinek és milyen hátránya keletkezett (Namost ezt a feljelentőnek kell kinyomoznia, vagy az ügyészségnek?!).

Hangsúlyozta: önmagában az érdeksérelem veszélye nem elegendő a bűncselekmény megállapítására. Kitért arra is, hogy ez nem csak a főügyészség álláspontja, más, személyes adattal visszaélés miatt indult bírósági eljárás során egy megyei bíróság is kimondta már ezt.

A választás rendje elleni bűncselekmény kapcsán szintén azt hangsúlyozta, hogy nem merült fel olyan büntetőjogilag értékelhető adat, amely erre utalna (Legalábbis - ha jólértem - amíg Kubatov vonakodik írásban megerősíteni szavait :-))".

 

Igazán szerencséje van az ügyészségnek. Most már nyomoznia sem kell konkrét példa után.

· 3 trackback

Piroslap Twitteren Piroslap Facebookon Piroslap IWIW-en Piroslap Hírlevél
 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroslapok.blog.hu/api/trackback/id/tr101923752

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kedves Kósa Úr! Tudja-e, hogy a vizes piskótába hány tojást teszünk? Hm? 2010.04.16. 14:02:45

Kálmán Olga az ATV-ben szépen sarokba szorította Kósa "Mr. 10%" Lajost! Ezúton is szeretnék gratulálni neki, sok ilyen újságíró kéne a magyar médiába. Régen is szerettük Olgát, mindig tudtuk, h rámenős és felkészült, de ez most különösen szép...

Trackback: Egy szavazat - egy tanulságos rövidfilm 2010.04.15. 23:09:22

Egy 18 perces videó Edit néniről, aki élete utolsó percében még hozzászólhatott nemzetünk jövőjlhez. Nagyon tanulságos magyar rövidfilm, angol felirattal.

Trackback: Oszt' jónapot? 2010.04.15. 16:58:55

 "Úgy tűnik, mintha mentenék a Fideszhez kötődő disznóságokat, másrészt meg időnként azt a gyanút keltik, hogy részrehajlóan eljárás alá vonják, büntetik a Fidesz ellenfeleihez tartozókat vagy annak vélteket." Gyurcsány Ferenc "...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sárkányfő 2010.04.15. 20:01:22

@jeangabin: Őszintén sajnálom, de még ezzel a finomított válaszoddal sem tudok egyetérteni.

Először is, mint említettem, még a hideg is kiráz a gondolattól, hogy engem bárki is szocinak nézzen. Sose voltam szoci, ellenben egész felnőtt életemben tudatosan követtem saját értékeimet és meggyőződésemet, és nekem ne mondja senki, hogy "Kubatovozzak" mert a szociknak is megvan a maga sara. Igen. Na és? Ez engem hogy érint? Sehogy sem érint.

Másik. Ne tegyél már úgy kérlek, mintha nem lett volna elég botránya szociknak. csak az volt. 8 évig a szocik botrányaitól volt hangos az ország. Joggal, rászolgáltak. A 8 év alatt hányszor jött elő, hogy a Fidesz csak akkor "öszödözzön" ha bizonyítani tudja, hogy ő nem hazudott a választásokon? (Lásd pl: 14. havi nyugdíj.) Igen, előjött, de ismerjük el, elég ritkán, elég halkan, és akkor se érdekelt senkit. Ez a 8 év a szocik kőkemény botrányaitól volt hangos, mindenki erre figyelt, és ez azért is jogos, mert ők voltak kormányon.

Most a Fidesz lesz kormányon, tehát teljesen jogos, hogy rájuk - sokkal - nagyobb felelősség hárul, és persze sokkal nagyobb figyelem is. Szóval más okok mellett már csak ezért is nagyon rosszul veszi ki magát, ha az épp 2/3-dal kormányozni készülő párt arra hivatkozik hogy a komcsik is ilyenek (akiktől máskor minden tekintetben különbözni akarnak).

SiKom 2010.04.15. 20:06:24

@ó jaj:
"Fideszesek, titeket ugye még az sem zavar, hogy kedvenc pártotok átver titeket? :) Még a saját aktivistáit is?
És nemhogy átver titeket, de erre láthatóan büszke is, és még henceg is vele? És ha átveri saját embereit is, vajon másokkal szemben mennyire gátlásos?"

Még jó, hogy az igazmondó becsületes MSZP sose verte át az embereket.
Még 2006-ban sem, a választások előtt.
Még akkor sem, amikor 2006-ban a választások előtt 5 éves adócsökkentéses törvényt hoztak. Amit a választások után gyorsan megszüntettek.
Az se volt ám átverés!

jeangabin 2010.04.15. 20:06:30

@ó jaj: "A 8 év alatt hányszor jött elő, hogy a Fidesz csak akkor "öszödözzön" ha bizonyítani tudja, hogy ő nem hazudott a választásokon? (Lásd pl: 14. havi nyugdíj.)"
A 14. havi nyugdíj bevezetéséről nem derülhetett ki, hogy kamu, mert lehetőség sem volt a bevezetésére, avagy a megtagadására, mivel nem ők nyertek...
Az egy másik kérdés, hogy kamu volt egyértelműen (nem is vették be az emberek, mert akkor a NYUGGEREK tömegei eldöntötték volna a választást), de egy feltételezett kamut a tényleges, bebizonyosodott kamuval összevetni nem szerencsés...
Egy hangzatos választási ígéretet pl. Őszöddel...

tlvajferi 2010.04.15. 20:06:51

VALAMI NINCS RENDBEN:

1. AZ MSZP VISSZALÉP AZ LMP ÉS JOBBIK JAVÁRA
2. A JOBBIK AAZ MSZP SZEKERÉT TOLJA : KÖZÖS ELLENSÉG AZ ORBÁN, CSAK 2/3-AD NE LEGYEN !!!
3. BOLGÁR ÚR A RÁDIÓBAN A JOBBIKOT DÍCSÉRI ÉS AZ MSZP ELKÖVETETT HIBÁIRÓL BESZÉL.

KIRE KELL SZAVAZNI?

sárkányfő 2010.04.15. 20:07:10

@Orbán a magyar nép ópiuma!:
Na igen, ez is felettébb gyanús mindeninek, akinek van némi realitásérzéke.

Én készséggel elhiszem, hogy az Mszp-nek van listája, simán kinézem belőlük. De hogy konkrétan ez az ellen-felvétel messziről bűzlik, az tuti. Látványosan válasz volt a Kubatov-felvételre. Azt letagadni nem lehetett, gyorsan kellett gyártani egy hasonlót az ellenségnek, hogy szét lehessen kenni a szart.

És ugye maga Kubatov beszél arról hogyan tévesztették meg a postaládás trükkel a saját aktivistáikat, szóval ezek után nem nehéz elképzelni mennyire gátlásosak hogy az Mszp nevében egy másik csalást hoznak össze.

De azt hiszem ezt a gondolatot befogadni egy fidesz szavazónak már túl sok lenne...

Fapuma (törölt) 2010.04.15. 20:07:29

Az ügyészség elutasította a Kubatov-videóval kapcsolatos MSZP-s feljelentéseket, közölte Fazekas Géza, a Központi Nyomozó Főügyészség szóvivője.

Uristen, elvtarsak, most mi lesz? Demokracia halala, diktatura stb, jajajaj...

Erdőtársulás 2010.04.15. 20:07:57

@itoh: 3d ábrára van szükséged? :-) Jóanyám jóval alacsonyabb, mint a mai fiatalok, alacsony növésű, de amúgy is hajlott már, nyugdíjas. A tábla az én 183 centi magasságomnál pont a szememmel van egyvonalban. Készítsek neked fényképet? Hétvégén megyek haza, megtehetjük.

SiKom 2010.04.15. 20:08:16

@szita szita péntek:
"3 - Kubatov nem gondolkodott és igazat mondott"

Nyilván ez a megoldás. Kubatov TUDJA, hogy te a szavazófülke titkos magányában hova ikszeltél!

A bíróság majd kideríti, hogy ez technikailag hogyan lehetséges. Talán egy webkamera van minden szavazófülkében????

SiKom 2010.04.15. 20:09:54

@ó jaj:
"De ha ennyire egyforma a két oldal, akkor mi a különbség köztük? "

Fidesz: 55%-os GDP arányos államadósság, reálisan euró 2008-ban

MSZP: 80%-os GDP arányos államadósság, reálisan euró 2014-ben legkorábban, de ha folytatták volna az elkúrást, akkor inkább soha

sárkányfő 2010.04.15. 20:10:38

@Sir Kommentor: Te annyira elborult agyú zombi vagy, hogy azért nem zavar a fidesz átverése, mert a szocik is átverősek? :)

És ugye szavaztál is ebben a pszichotikus állapotban? :)

Megjegyzem az mszp nagyon sokat lopott... akkor most a Fidesz is lophat jó sokat, ugye? :)

sárkányfő 2010.04.15. 20:13:02

@jeangabin: de azt azért te is érzed ugye, hogy a lényeget nem érintette a válaszod?

sárkányfő 2010.04.15. 20:15:53

@Sir Kommentor: Ó, látom te is a félrebeszélősök táborát erősíted :) Nyilvánvalóan mentalitásbeli, morális alapon vetettem össze a két oldalt és zombi szavazóikat, erre jössz az államadóssággal? de azért köszönöm, hogy önként vállalod gondolataim mellé az illusztráció szerepét :)

SiKom 2010.04.15. 20:16:15

@ó jaj:
"Megjegyzem az mszp nagyon sokat lopott... akkor most a Fidesz is lophat jó sokat, ugye? :) "

Fog is. De mondjuk a Fidesz, ha megfeszül se tud tizedannyit se lopni, mint az MSZP.

260 milliárd km autópálya -- 800 milliárd Forint -- ebből legalább 250 milliárdot ellopott az MSZP, becslések szerint.

De ez téged ne zavarjon. Téged majd az fog zavarni, amikor a Vegyépszer harmadáron építi az autópályát!

SiKom 2010.04.15. 20:17:40

@ó jaj:
"Nyilvánvalóan mentalitásbeli, morális alapon vetettem össze a két oldalt és zombi szavazóikat, erre jössz az államadóssággal?"

Nézd, nem krvára mindegy, hogy ki van kormányon?

Ha nekünk jól megy, és a pénzünk és életünk biztonságban van (Euro, kamat, stb.), működnek az intézmények, akkor én leszarom.

sárkányfő 2010.04.15. 20:21:44

@Sir Kommentor: Ha te mondod biztos így lesz :)

Mond már ki a kedvemért, had röhögjek, de így egyenesen, kerek-perec, hogy téged azért nem zavar hogy a Fidesz még saját aktivistáit is átveri, mert az Mszp is átver mindenkit! Előre is köszönöm a műsort...

tron.encom 2010.04.15. 20:35:02

SELECT * FROM TABLE_KUBATOV
WHERE KOMCSI = TRUE

A lekérdezés exportja megy az apehbe. Végetek. :)

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2010.04.15. 20:36:54

milyen élvezettel csámcsog ezeken a felvételeken a jobbik meg az mszp. öröm nézni, a végén ők lesznek itt a legjobb barátok.

Joseph Adama (törölt) 2010.04.15. 20:41:40

@ó jaj:

Mondjad csak Kkkkkuuuuuuuubatoooov, Kuuuuuuuubattttoooooov.

Ez is egy munka, elég unalmas lehet napi 100-szor beírni, de te dolgod!

=)

Joseph Adama (törölt) 2010.04.15. 20:43:49

@d.z.: Amikor az mszp és a jobbik a demokráciát közösen félti ? :))))

Rántott máj (törölt) 2010.04.15. 20:44:52

:D
Az elso hangfelvetelt komolyan gondoljatok? Holnapra tegyek fel egy olyat a youtube-ra, ami azt bizonyitja, hogy az MSZP irja ossze a neveket? Rogton sajnos nem tudom elkesziteni, mert egyedul vagyok itthon, meg kell varni a tesomat, hogy ketfele hang legyen rajta :D
Amugy valaki mutassa mar meg a masodik videon, hogy hol beszelt valasztasi csalasrol Kubatov? Legjobb esetben is a kampanycsend megserteserol lehet szo.
Amugy negy eve az MSZP buszokkal gyujtotte ossze es vitte szavazni a nyuggereket. Gondolom, nem volt roluk listajuk, csak tippre mentek.

Frank'Leó 2010.04.15. 20:49:38

@jeangabin: "A 14. havi nyugdíj bevezetéséről nem derülhetett ki, hogy kamu ..."
Ha neked kapásból nem tűnt föl, hogy kamu, akkor ... ne vegyél kezedbe mesekönyvet, mert nagyon át fognak verni.

tron.encom 2010.04.15. 20:52:31

Valamelyik idióta jobbikos aztmondja tegnap a duna tévében hogy ez a fidesz őszödi beszéde. Ezt megismételte vagy ötször legalább. Jót röhögtem rajta. Szerintem ez a próbálkozás kezd kontraproduktív lenni, szánalmas erőlködésbe fullad.

FGSuperman 2010.04.15. 21:14:34

@soniq: van belóle közel 20 perces verzió is a neten
ott ugyanúgy dadog és hazudik

FGSuperman 2010.04.15. 21:17:49

@bgp:
1. nem szabadna listát készíteni
2. de a baj, hogy Kósa hazudik, mint a vízfolyás - és ez egy párt 2.számú embere

Devil 2010.04.15. 21:23:55

@Sir Kommentor: Ja hogy volt kozben egy "kis" valsag az valahogy kimaradt a fidesz propagandabol.
Ami valsagbol egyebkent peldasan jol jottunk ki nemzetkozi szinten, hala az MSZPnek.

Devil 2010.04.15. 21:31:13

@Joseph Adama: Te mar csak tudod.
@Sir Kommentor: Nem fog mert abbol nem lenne haszna a Fidesznek.
@piro: Azt lehet nyilvantartani aki ehhez hozzajarult. Eljutott ez hozzad? Aki erre nem ad felhatalmazast arrol nem lehet partszimpatiat nyilvantartani. A hangfelvetelt meg kivancsian varjuk.
Ja ha valaki lopasrol ir (jaj jaj Kaya Ibrahim) akkor mondja mnar meg mibol fizette a Fidesz a kampanyat? Meg a 4 evvel ezelottit amikor kulonvonatokkal hoztak fel videkrol a rajongokat (szerintuk 2 millio embert haha) a Kossuth-terre?
Nyilvan konnyu elhinni hogy mindennek az mszp/ciganybunozes/zsidok az okai de ez mar szanalmas...

Joseph Adama (törölt) 2010.04.15. 21:33:45

@Devil: Lendvai pucsít még az lmp-nek ? :)

arconfosom 2010.04.15. 21:35:25

FAKE
PHOTOSHOP

Életszerű? Nem
Engem soha nem írt fel fideszes. Se emeszpés. Sem senki. Pedig senkinek nem adtam le egyetlen egy cédulát sem, hanem széttéptem és kidobtam, miután elégettem kétszer

dr kíváncsivagyok 2010.04.15. 21:38:58

Minálunk sokkal egyszerűbben oldották meg : Becsengettek, majd fideszes hűtőmágnest osztogattak . Aki kérte - Fideszes , aki nem -komcsi !

dr kíváncsivagyok 2010.04.15. 21:40:21

@FGSuperman: A szomorú , hogy a hazugság , a korrupció pártsemleges. Ezért ne legyen illúziója senkinek.

dr kíváncsivagyok 2010.04.15. 21:42:54

@tron.encom: Látod-látod , az idióták is tudnak néha igazat mondani.

?aztaaa? 2010.04.15. 21:43:36

sosem szerettem fideszt.
De a Kosa egy egesz normalis , vallalhato embernek tunt.
EDDIG.

de most? istenem... ezt bizony benyalta. Nem kicsit,,, nagyon.

Mennyibol alna azt mondani hogy a Kubatov elcseszte, es azonnali hatallyal menesztik a fidesz soraibol.

Ennyit kellene csinalni, es 5 nap elteltevel elulnenek a hullamok.
DE IGY?

?aztaaa? 2010.04.15. 21:49:28

meghalgattam a beszedet.

eskuszom a hideg kirazott...... ez mondja masra hogy KOMCSI?
Ez sokkal rosszabb.

VANNAK ORSZAGOK AHOL EZT TOTALIS DIKTATURANAK HIVJAK.

dehat egy ilyen banankoztarsasagban mar semmin nem lepodok meg...

nemkretén 2010.04.15. 21:51:54

Ilyen beszélgetést bármikor eljátszhatok én is valakivel...Semmit nem bizonyít!
Legfeljebb azt fogom mondani hogy az Mszp-nek gyűjtök kopogtató cédulát..
Haggyjuk már....!!:)

nemkretén 2010.04.15. 21:56:06

Kálmán Olga legnagyobb szegénységi bizonyítványa ez a "riport"!
Klasszikusan savanyú a szőlő című fejezet4
érdekes módon ez a Kubatov ügy, ez pont egy héttel a választások előtt pattant ki!
Micsoda véletlenek!
Mi meg teljesen hülyék vagyunk hogy el is higgyük!
De nem! A választások a legszebb bizonyíték arra, hogy ezek a kis fondorlatos trükkök nem tévesztik meg az embereket és külön tudják választani a csalárdságot az igazságtól!
Addig meg csak csinálják a nagy riportjaikatt a a magukat óriási tényfeltáró szerepben tetszelgő ripacsok!

Gest anyó férje 2010.04.15. 21:58:26

Most már itt az ideje hogy rájárjon a rúd a bolsikra, jó keményen és mindent bele!

Devil 2010.04.15. 22:17:07

Kiabrandito volt Kubatov, Kosa meg kiabranditobb de legesleg kiabranditoak a netre szabadult vagy szabaditott fidesz-agitatorok. Remelem tenyleg penzt kaptok ezert - mert ha onkent csinaljatok az tenyleg nagy gaz, szegenysegi bizonyitvany magatokrol, a fidesz propagandajarol es az egesz jobboldal altal krealt propaganda-agyremrol.
Amelyik partnak ilyen hivei vannak azzal uriember nem kozoskodik.

2010.04.15. 22:20:54

Ezt a szemét bandát is elsodorja a proletárforradalom. A többivel együtt.

Joseph Adama (törölt) 2010.04.15. 22:26:11

@Devil:" Amelyik partnak ilyen hivei vannak azzal uriember nem kozoskodik"

Ez a hét vicce! =) Ki kért itt téged vagy a kedvenc bártodat "közösködésre"?:)

Unommáazegészet 2010.04.15. 22:31:04

Uncsi, uncsi, uncsicsi, mindig csak az uncsicsi
és én csak azt kérdezem, miért élvezem.

Ez megy itt már évek óta, feltalálták a spanyolviaszt. A maszop ugyanígy, a Jobbik is fogja, a Nem Lehet Máa a Politika is. UNCSÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍí

dr kíváncsivagyok 2010.04.15. 22:33:42

@?aztaaa?: Egyetértek , ha azt mondta volna , amit írtál , még Én is rá szavaztam volna , mert egy karakán , tökös csávó szimpatikusabb , mit egy makogó idióta ! Egyébként pontosan azt gondoltam róla Én is , amíg meg nem szédült a (várható)nagy-nagy hatalomtól.

Siker László 2010.04.15. 22:38:07

Perszehogy unod, de majd ha nem úgy táncolsz, ahogy Ők fütülynek és ellehetetlenítenek, akkor azt aztán hogy fogod unni.
A fiatalok már nem emlékeznek 98 és 2002 közötti időkre. Mindenki gondolatrendőrséget emlegetett.

Tényleg olyan érzés volt.

Viszont szerintem sokkal tanulságosabb az az önvallomás, amelyben Kósa elismeri, hogy van 100 ezer besúgójuk, akik tudják, hogy az utcában ki-kire szavazott?

De ezt már tegnap megírtam: bolhacirkusz.blog.hu/

Mit fog kezdeni a FIDESZ kétharmaddal, gyakorlatilag ellenzék nélkül egy komplex ügynök hálózattal (nevezzük őket aktivistának, attól a spicli még spicli marad) és hogyan fog viszonyulni azokhoz, akik nem jól kérdeznek tőlük (lásd Kósa besértődését)?
Nagy kérdések ezek gyerekek...

Siker László 2010.04.15. 22:41:57

Hehh, most látom, hogy még ma van :)))
(nem is tegnap írtam meg)

Joseph Adama (törölt) 2010.04.15. 22:43:51

@Siker László:
1.
Lacika ! Besúgói, spiclijei, házmesterei az mszmp-nek voltak, amit az mszp örökölt.

2.
Kikértem 98-02 közötti gondolataktádat Kövér Lacitól, de nem szerepel benne semmi. Nem meglepő =)

Siker László 2010.04.15. 22:53:59

@Joseph Adama: Drága és akkor minek nevezed azokat az embereket, akik egy párt céljaira rendelkezésre állnak és mellesleg mindent tudnak a szomszédjaikról, tehát figyelnek.
Kósa épp ezzel védekezik. Nincs lista, 100 ezer "aktivista" van, aki mindent tud a szomszédokról...

Nem tetszik az MSZP-s, MSZMP-s megjegyzésed. Olyan érzés, mintha érvek hijján cimkéznél.

Kérlek fogalmazd meg, ha nem besúgó, akkor hogyan nevezed azokat az "aktivistákat", akik fejben tartják Pistiék pártszimpátiáját (és gondolom FIDESZ kérésre megmondják)!

Joseph Adama (törölt) 2010.04.15. 23:01:09

@Siker László:
Lacika ! Érveket akarsz?
1., El lettetek küldve a picsába (H.Gábor) vasárnap.
2., Semmilyen illegális lista/ adatkezelés nincs.

Bauer Tamás meg izzad a gép előtt, hogy valaki jobban retteg nála.

3.,Továbbá itt csak egy olyan párt van, ami az egypártrendszer elnyomó állampártjának büszként vállalt jogutódja,és az az mszp.

De az mszp miatt se rettegj! Hiszen mint írtam, el lett küldve vasárnap a picsába! ;) =)

Siker László 2010.04.15. 23:19:23

@Joseph Adama: Kérlek definiáld az aktivistát, aki információkkal szolgál a párjának, ha az kéri.
(Kezdem érteni miért vagy fityesz szavazó, nem a kérdésre válaszolsz.. :)))

Kósa ugyanis arra hivatkozott, hogy lista nincs, 100 ezer "aktivista" van, akik mindent tudnak a szomszédjukról.
Én az ilyen "aktivistát" besúgónak definiáltam, mert lényegében az. Ha a funkciója az, akkor a neve is legyen az.

Természetesen ez pártfüggetlen. Tehát, ha Mest-szarházi, vagy Vonó Gábor nyilatkozza, hogy nem kellett adatbázis építeni, mert volt 100 ezer "aktivista", akik mindent tudnak, akkor természetesen azt fogom írni, hogy a Maszop, vagy a Legeslegebbik besúgóhálózatot épített.

De jelenleg az a helyzet, hogy Kósa nyilatkozta ezt, tehát a FIDESZ épített besúgóhálózatot.

Definiálj tehát!
Köszönöm

SiKom 2010.04.15. 23:28:49

@Devil:
"Ja hogy volt kozben egy "kis" valsag az valahogy kimaradt a fidesz propagandabol.
Ami valsagbol egyebkent peldasan jol jottunk ki nemzetkozi szinten, hala az MSZPnek. "

A válság az volt, hogy reform nem volt, csak adóemelés és adóbehajtás.

Milyen érdekes, hogy az MSZP programja kizárólag a nyugdíjasoknak osztogat, a többiektől pedig fosztogat!

Aki nem nyugdíjas, az dögöljön meg az MSZP szerint!

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2010.04.15. 23:39:19

Nem csak Kubatov felvétel van, itt van Kövér László beszéde a kopogtatócédulákkal , megvásárlásukkal kapcsolatban.
www.youtube.com/watch?v=07lu7U-KTxk#t=07m23s

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2010.04.15. 23:44:21

@tildy:): PErsze határozottan olyan köntösbe bújtatva, hogy az egész feltételezés, agymunka , stb.

öregmogyi 2010.04.15. 23:55:33

még két hét, és ennek a blognak sem fognak többet a BKV-tól pénzt utalni. :-)

öregmogyi 2010.04.16. 00:08:35

baszki! Ha ilyen lett volna tömegesen, akkor ebből már ezer éve világbotrányt csinált volna az MSZP.

nem mondom, hogy a felvétel hamisítvány, mert egy aktivista is lehet túlbuzgó, de ilyenről nem nagyon hallottunk a kampány alatt. Pedig minden csip-csup ügyet elő szoktak ilyenkor venni a pártok.

Joseph Adama (törölt) 2010.04.16. 00:10:33

@Siker László:
Semmilyen "besúgó hálózat" vagy törvénytelen nyilvántartás nincs.

"Az MTV Híradó információi szerint a Fidesz Szentkirályi utcai székházában tartott keddi ellenőrzés során nem találtak szabálytalanságokat a hivatal munkatársai. Jóri András adatvédelmi biztos hivatalból indított eljárást a pártok által vezetett nyilvántartások felmérésére és azok jogszerűségének ellenőrzésére. index"

Ez van, a többi csak beteges képzelgés nálad! :)

t a m á s 2010.04.16. 01:10:23

Valahol egy ember, egy szórólapot akarata ellenére bedobó FIDESZ aktivistát egy kővel megdobott.(hát bizony ez nem szép dolog) Nem találta el csak a táskáját. Azonnal a rögtönítélő bíróság ma 1 év 8 hónap letöltendő börtön büntetésre ítélte.
Na még nem is jött össze a 2/3, de az igazságszolgáltatás már "igazodik". Mondanám, ilyen világ lesz...de már van.

szivkuldi 2010.04.16. 02:40:49

@Sir Kommentor: tudnak még többet is lopni, hidd el.

Autópályát meg NULLA km-t épitettek amikor a múltkor kormányon voltak.

Ja és eladták a Balettintézetet, a TV székházat, Posta Bankot, volt adócsaló Apeh elnök, folytassam?

Szánalmas hogy szerinted nekik lehet lopni mert a szocik is...

szivkuldi 2010.04.16. 02:42:44

A listázás pedig egyértelmű, csak a hülye nem látja.

Kubatov pedig lapit.

RustySpoon (törölt) 2010.04.16. 03:04:54

Ezt a hangfelvételt ápr 1-re szántátok? A megmaradt szavazótáborotok ami nyilvánvalóan 90%-ban retardáltakból és megrögzött kommunistákból áll (más ki szavazna ezek után az mszp-re) igényeit bizonyára kielégíti. Van benne fidesz meg jobbik és titokban készült. SZÁNALMAS..

szergej-szergejevics 2010.04.16. 05:00:35

@jeangabin: Igen, igazad van. Nagyon nagy baj lett belőle, hogy akkor, ott Öszöd után nem mondott le, sőt, hogy nem irtak ki új választásokat. Most ez nem lenne, annyi szent. Mi baloldaliak, javasoltuk is, kár, hogy nem fogadták meg, és mentek a maguk feje után. A tagság mást akart, mint amit csináltak. Hozzáteszem, én Gyurcsány Ferencet nagyon kedvelem. Ha egyszer úgy döntene, hogy új, modern baloldali pártot hoz létre, én az elsők közt lennék, aki belépne hozzá. Amit pedig a Kubatov féle hangfelvétel után az ügyészség csinál, gusztustalan. Én kivinném az országból ezt az ügyet, és nemzetközi biróság elé tenném. Mert itt nincs igazságszolgáltatás. Itt csak a ficesznek lehet igaza. Majd úgy vezetik kötőféken a balosokat, hogy csak na. A ficesz pedig azt csinálhat amit akar, semmi nem baj. Az egész ügyészséget meneszteni kellenne, úgy ahogy vannak. Szemét társaság.

szergej-szergejevics 2010.04.16. 05:11:28

Miért nem jelent meg a hozzá szólás

nyg 2010.04.16. 06:24:31

Ugyan már, ezt a beszélgetést utólag a jobbik is előállíthatta, semmit sem biznyít. Gyenge kísérlet.

nestrot10 2010.04.16. 07:08:58

A Fazekas Géza főügyész a Fidesz új Pohl Pétere?...hmm...már beépítette ez a szar Fityisz banda???????

nestrot10 2010.04.16. 07:23:22

Egypártrendszert akar ez a törpe gonosz cigó?---akkor inkább POLGÁRHÁBORÚ!!!!!!!!

nestrot10 2010.04.16. 07:27:28

Akkor kezdődik a Magyar Nép felszabadulása amikor az ORSÓS ORBÁN temetése lesz!
Addíg meg a hülye magyarok által félelemből, vagy nyalásból, akart,.... Rákosi féle személyi kultusz s a megváltoztatott választási törvényt élvezhetitek marhák!
A hatalmat csak fegyverrel lehet majd elvenni...a gonosz törpe és bandájától!

Flúgatlan 2010.04.16. 07:58:37

A közölt felvétel sokféleképp keletkezhetett:
a) hamisítás
b) az ikszelgetés azért volt, hogy újra ne zavarják azt, aki nem adta oda a cédulát
c) valóban adatbázist építettek a nem rájuk szavazókról

Mi dönti el, melyik volt? Nem látok bizonyítékot.

Amúgy meg: ha c) igaz, akkor ki kell vizsgálni, büntetni kell, de semmiképp nem olyan súlyú ez, mint amit az MSZP-SZDSZ az utóbbi 8 évben bizonyítottan számtalanszor elkövetett.

Pl: az izraeli kémrepülők egy berepüléssel több titkos adatgyűjtést végezhettek, mint az x-elgető aktivisták, és azt a "tisztelt" kormányzat elég érdekes módon tette lehetővé. A sok-sok milliárd forint elcsalásáról, a rendőri túlkapásokról, ... ne is beszélve.

Tehát: bizonyítsátok be, hogy tényleg illegális adatgyűjtés történt, jelentsétek fel őket, és ha igazatok van, nektek szurkolok, hogy a felelősöket ítéljék el.

De addig hagyjátok már az efféle dumákat, hogy "VANNAK ORSZAGOK AHOL EZT TOTALIS DIKTATURANAK HIVJAK." A totális diktatúra az a vörösök műfaja, amit űztek is szépen, csak az 56-os forradalom miatt voltak kénytelenek enyhíteni, de a diktatúrában összeharácsolt vagyon nagyrészt a mai MSZP klientúrájában landolt. Gyurcsány vagyona a kommunista 50-es években rabolt vagyon "tisztára" mosva pár lépcsőben. Úgyhogy a diktatúráról csak hallgassatok vörösök!

Flúgatlan 2010.04.16. 08:01:27

@nestrot10: " Egypártrendszert akar ez a törpe gonosz cigó?---akkor inkább POLGÁRHÁBORÚ!!!!!!!!"
"Akkor kezdődik a Magyar Nép felszabadulása amikor az ORSÓS ORBÁN temetése lesz!"

Gyűlöletet kelteni, rasszista utalásokat tenni lehet ezen a blogon, csak irányuljon Orbán ellen? Akkor nem bűn? Nem kell kimoderálni meg bannolni a habzó szájú uszítót?

Dr.G 2010.04.16. 08:05:28

Mit kezdenek az olyan ritka nevekkel mint pl. Kovács János?

Zetek 2010.04.16. 08:09:44

Gyerekek olyan szép összhangban dolgoztok a Jobbikkal, megható ez az együttműködés, ahogyan szeretnétek ügyet kreálni. Egyszerűen bájos.

Rod 2010.04.16. 08:37:49

Még jó, hogy "független" az ügyészség. Olyan okosak alapból, hogy nem dolgoznak feleslegesen.

Raka1885 2010.04.16. 08:39:41

1. Korábban azt hittem, úgy piros lap, hogy ejnye, irány a zuhanyzó. Nem, úgy piros lap, mint Mao vörös könyvecskéje.
És állandóan a címlapon. Ellenzékben mindig könnyebb.

2. Tanúja voltam a Fideszes kopogtató cédula gyűjtésnek. Azoktól a szomszédaimtól, akik nem adták nekik, nem kérdeztek az ég világon semmit. Egészen biztosan kamu felvétel.

3. És ha listáznak akkor mi van? A közösségi oldalak korában bárki olyan listát állít össze amilyet akar.

nestrot10 2010.04.16. 08:48:58

Nálam is már az első napon ott voltak a Fideszes seggnyalók a kopoktatóért...kikiabáltam, hogy TAKARODJATOK! Persze hogy nem kérdezhettek tőlem semmi:))hehehe

nestrot10 2010.04.16. 08:51:42

@Flúgatlan: Olyan jó lesz hallani egy év múlva(vagy hamarább), a Parlament előtt: ORBÁN TAKARODJ!

Flúgatlan 2010.04.16. 08:55:40

@nestrot10: "Olyan jó lesz hallani egy év múlva(vagy hamarább), a Parlament előtt: ORBÁN TAKARODJ! "

Ez már egész más hangnem! Ez belefér a normális politikába. A fenti írásaid nem.

(Amúgy én bízom benne, hogy Orbánék jól fognak kormányozni és nem lesz igazad, illetve legfeljebb egy maréknyi elvakult fog Orbán-takarodj-ozni, de ez más kérdés.)

k.o._laci 2010.04.16. 09:00:15

Mivel az MSZPnek ugyanilyen listái vannak teljesen felesleges a felháborodás. Nem mellesleg képmutató. Ki lehet verni a Kálmán Olgás videóra is, csak kérdés az LMP-s jelöltet miért nem kérdezte Faith Balázsról és Mesterházy esetében miért nem volt fontos a lista felhánytorgatása? A válasz egyszerű, választás utáni események kommentálása volt a téma, ezt sikerült minden esetben szigorúan betartani exclusive Kósa.

Nem tudom ki az a naiv, aki nem fogja fel, ha van egy pozitív listád akkor automatikusan képbe vagy a nem szavazók hányadával. Ha ezt átnézeted a helyi aktivistákkal akkor szinte pártra pontosan be lehet azonosítani mindenkit. Nem most kell ezen Úristenezni, hanem 2002ben amikor az MSZP így nyerte a választásokat.

k.o._laci 2010.04.16. 09:02:38

Plusz ha engem bármilyen aktivista, cédulamanager megkérdez kinek adtam le akkor "takarodjanyádba" a válasz és ráuszítom a kutyát. Aki magától megmondja az utólag ne siránkozzon.

shamir 2010.04.16. 09:21:46

Még két heted van, oszt csá... Egyébként roppant gyenge próbálkozás.

robinzone 2010.04.16. 09:27:53

bizonyára nem zavar, te kis sz.rf.szú, hogy imádott pártod, amelyik épp most készül belefulladni egy, az általa összehordott sz-rkupacban, már 2oo1 (ronwerber) óta ezzel a módszerrel dolgozik. az esélyek így legfejlebb csak kiegyenlítettebbek, de imádott kommunistáid voltak, akik ezt, a gyűlölködéssel együtt Magyarországon elindították. szemforgató álszent f.szkalap.
a jobbik meg jobban teszi, ha kicsit magába néz, mit ért el az ígért választási győzelem helyett!:) egyébként, botox ildi kiprintelt kurucinfót kezében lobogtató sajtótájékoztatója nekem inkább azt mondja, hogy a szélsőségek végül mindig megtalálják egymást! Egyes, leülhetsz!

robinzone 2010.04.16. 09:32:28

sajnálom, hogy ez kell ahhoz, hogy kiegyenlítsék a feltéleket. az okozója azonban az erkölcstelen magyar szocialista (ejtsd: nagytőke) párt. annak örülök, hogy a fidesznél felvették végre a kesztyűt, és nem voltak olyan pancserek, mint az előző két választáson. aki pedig bemondja a nevét és a kedvenc pártját egy másik párt aktivistájának, akkor, feltéve, hogy erre nem kényszerítették, önként adatot szolgáltatott. lehet rettegni!

Siker László 2010.04.16. 09:34:47

@Joseph Adama: Háromszor kértem meg Joseph-et, hogy mondja meg hogy nevezi azokat az "aktivistákat", akik a FIDESZ rendelkezésére állnak bármikor és fejben tartják a környezetükben élő emberek szokásait - merthogy Kósa erről beszél, azzal próbálja magyarázni az adatbázis nemlétét.

Én az ilyen "aktivistákat" még mindig besúgónak nevezem és egészen addig fogom annak nevezni, amíg nem kapok rá jobb kifejezést.

Köszönöm Joseph a beismerő hallgatást!

Siker László 2010.04.16. 09:38:49

@shamir: Miért, két hét múlva mi történik?

A FIDESZ kétharmaddal bezárja az internetet, oszt jónapot? Minden FIDESZ-e folyamatosan fenyegetőzik, ugyanakkor azzal szajkózzátok tele a netet, hogy nincs mitől tartani.

Szerintem ez az ami jellemző és ezért félnek sokan az ismeretlen fenyegetőzőktől.

Tudod olyan ez, mint amikor a doktorbácsi közelít egy hatalmas tűvel és közben azt mondja, hogy "nem fog fájni!"...

Piraeus 2010.04.16. 09:53:17

Ez ugye egy vicc?

Ez a bizonyító erejű hangfelvétel???? :DDDDD

Mondjátok, hogy vagyunk azon a szellemi színvonalon, hogy mindenki számára egyértelmű, hogy bárki bármikor készíthette ezt a megrendezett felvételt. Ha akarjátok, húsz percen belül rakok föl ugyanilyet LMP-s, maszopos, lobbikos, MDFSZDSZ-es és a Jobbik-NSDAP-pártszövetséges kivitelben.

Továbbá hasonlóan rendelkezésemre áll egy felvétel, amint a Jóistennek, a Mikulásnak, a Húsvéti Nyuszinak és Judy Nérónak kopogtató aktivista felírja a választópolgár nevét....

Ész megáll! :DDDDDD

dz02 2010.04.16. 09:57:46

baszod nem gondolod komolyan, hogy a szügyészség végigjárja magyarország lakosságát és megkérdezi, volt -e önnél érdeksérelem.

hát jelentkezzen akinél volt - jelentkezzél és mond el milyen sérelem ért - és lesz büntetés. addig ... ez egy baromság.

szannyi 2010.04.16. 10:00:31

@Siker László:

"akik fejben tartják a környezetükben élő emberek szokásait"
Azok az mszp besúgói. A hálózat nem szűnt meg, csak átalakult.

"nem fog fájni!"...
Mondta El Quró, majd megkezdték pszichiátriai kezelését - állítólag külföldön.

Siker László 2010.04.16. 10:01:38

@Piraeus: Természetesen a post eredeti témája "Az újabb Kubatov felvétel" pont olyan röhejes, mint a FIDESZ által kreált MSZP aktivista eltorzított hangja és a félig kitakart képernyő esete...

Ami tagadhatatlan és egyáltalán nem vicces az a felvétel, amin tényleg Kubatov beszé ( www.youtube.com/watch?v=kCMhmdD96wY&feature=player_embedded )l és a Kósa szájából elhangzó hazugságáradat. Meg az, hogy inkább bevállalja a FIDESZ alelnöke, hogy besúgóik vannak, mint azt, hogy adatbázisuk van ( www.youtube.com/watch?v=MrzrAm7sLgo&feature=player_embedded és ez: www.youtube.com/watch?v=rQQlqEd9N7k&feature=player_embedded ).

eszkep 2010.04.16. 10:07:00

A felvétel nyilvánvalóan kamu, már csak azért is, mert a nevet kár megkérdezni, ha már becsöngettünk valahova valószinűleg le tudjuk ovalsni a névtábláról is.
"Érdekes", hogy ezen az MSZP-s blogon nem olvashatunk az MSZP-s listázási ügyről... Meglepő egyébként, hogy az infantilis szoci szavazók még mindíg azt hiszik, hogy nincs adatbázis a pártoknál... Végülis úgy 12 éves problémáról van szó... Ezért is jó a 2/3-ad, legalább lesz valamilyen EGYÉRTELMŰ szabályozás ere is. Engem speciel nem zavar, ha benne vagyok egy adabázisban, a számomra szimpatikus pártnál. Az már "érdekesebb", hogy 4 évvel ezelőtt a szociktól kaptam névre szóló levelet, annak ellenére, hoghy nkik tudi nemadtam meg azadataimat.

eszkep 2010.04.16. 10:08:41

@tron.encom: Szerinted egy alacsony értelmi szinvonalú szoci szavazónak mond valamit az SQL?? Ez itt egy szoci blog.
Egyébként nem rossz ötlet, egy-két vagyonosodási vizsgálatot meg lejetne ejteni...

szannyi 2010.04.16. 10:28:57

@Siker László:

Nem "hazugságáradat" volt az, hanem szenvedélyes igazságbeszéd...

Mi az hogy, nagyon is!

Piraeus 2010.04.16. 10:30:55

@Siker László: Vessetemk a mókusok elé, de az egész listázással nincsen semmi baj. A törvénnyel van baj, ami tiltja, mivel álszent és ostoba.

A választási rendszerünk a kopogtatócédulás rendszertől kezdve saját maga megteremti a lehetőségét a listázásnak.Innentől kezdve mi a gond?

De még ennél is viccesebb a helyzet: többnyire az egész környezetünk tudja a politikai beállítódásunkat. Fideszes, MSZP-s, Jobbikos ismerőseink, szomszédaink. Mindenki jó eséllyel be tudja azonosítani a szimpátiánkat az életvitelünk, a megjegyzéseink, vagy a direkt kijelentéseink alapján.
Akkor meg mire ez a hiszti?

És tudni szabad de listázni nem? Ez a legnagyobb álszentség.
Ha én a szomszéd nénikről tudom, hogy ki vörös ki narancssárga és segítek az MSZP-seknek felcipelni a cekkert a harmadikra, akkor az "értékalapú közössség". De ha leírom a noteszomba, amit a politikai orientációjukról gondolok, és ez alapján csinálom ugyanezt a segítséget, akkor az kommunista időket idéző listázás??

Ez nevetséges!

Be kéne látni, hogy nem tudunk elbújni. És ennek megfelelően kellene inkább alakítani a rendszert, ahelyett, hogy szélmalmok ellen küzdünk.

Siker László 2010.04.16. 10:49:19

@Piraeus: Nem az a baj, hogy egyénenként nagyjából mindenki tudja, hogy ki hova voksol?
Az a baj, hogy egy párt alelnöke (épp, most a FIDESZ Kósája, de lehetne más is) bevallja, hogy van 100 ezer emberük, akik mindenkiről tudják, hogy ki-merre?
És mindezt azért mondja, mert ezzel akarja elleplezni, hogy az ellenfelekről listája van.
Melyik a nagyobb baj, ha van egy listám az ellenfelekről, ami törvénytelen (de egy esetleges eljárásban kényszerítenek, hogy ezt megsemmisítsem), vagy az, hogy kiépítek egy hálózatot, akiknek az a dolga, hogy megtudják a környezetük beállítottságát.

A lista törölhet, a hálózat megmarad a választások után is.

És ismerve a helyzetet tagadhatatlan, hogy jelenleg a FIDESZ rendelkezik a legkomolyabb "aktivista" hálózattal. Épp az a párt, amelyik hatalmas erővel készül kormányozni. (hozzáteszem, volt idő, amikor a szadesz-maszop bírt ilyen erővel és az sem tetszett, csak akkor még nem végezték ilyen "profizmussal" a listázást. Sem eszköz, sem akarat nem volt még azidőben)

sárkányfő 2010.04.16. 10:57:00

Látom a a fidesz-talpasok nem csak az ügyészségen, de itt is szépen teszik a dolgukat :)

Kérdezzétek már meg Kubatovtól (ott van balra a szomszéd asztalnál), hogy meddig óhajt kussolni és menekülni a magyar sajtó elől?

Most ezt fogja 4 éven át csinálni? Vagy tovább? Bujdokol amíg él? Vagy mégis hogy képzeli ezt? :)

Országgyűlési képviselő, valaki magyarázza már el neki mivel tartozik a szavazóinak, a nyilvánosságnak...

jaj ó 2010.04.16. 13:00:05

@ó jaj:

Talán addig, amíg az mszp vezérkar kussol és menekül a HírTv elől.

Most ezt fogják 4 éven át csinálni? Vagy tovább? Mégis hogy képzelik ezt? :)

Valaki magyarázza már el nekik, mivel tartoznak a nyilvánosságnak...

Piraeus 2010.04.16. 13:08:11

@Siker László: És akkor mi lesz, ha törlik a listát? :))

Ahogy mondod: a hálózat megmarad. Ha törlik a listát, a területileg illetékes aktivisták akkor is fogják tudni, hogy ki milyen pártállású. Ha törlik a listát, akkor az csak annyit jelent, hogy egyel több telefonba kerül lekáderezni valakit. És ez minden pártra igaz, amelyik elég nagy ahhoz, hogy területileg illetékes aktivistái legyenek.

Teljesen természetes, hogy vannak listák. Az a beteg, hogy úgy teszünk, mintha ez valami meglepő és abnormális dolog lenne.

BASSZUS BESZÉLJÜNK MÁR A LÉNYEGRŐL:

VAN-E OLYAN ERŐS A DEMOKRÁCIÁNK, ELÉG DEMOKRATIKUSAK-E A PÁRTOK AHHOZ, HOGY EZEKET A LISTÁKAT KORMÁNYZATI ERŐKÉNT NE FORDÍTSÁK A VÁLASZTÓK ELLEN?

MILYEN TÖRVÉNYI GÁTAK VANNAK ANNEK MEGAKADÁLYOZÁSÁRA?

És aztán ha ezeket megválaszoltuk, akkor mindenki listázzon kedve szerint. Amerikában érdekes módon senkinek nem gond ez a listázás, sőt maguk a választók regisztráltatják magukat a pártoknál. Ott bíznak a saját politikai rendszerükben.
És ez itt a lényeg.
Mi bízunk a sajátunkban? Mi kell ahhoz, hogy bízzunk benne?

Siker László 2010.04.16. 14:43:09

@Piraeus: Tök jól látod a lényeget!

Magyarország többszázéves idegen elnyomása következtében nagyon erős az emberekben a besúgástól való félelem. Itt soha nem tudhattad, hogy a szomszéd veled van, vagy a hatalommal, mert az idegen elnyomóknak mindig volt hálózatuk.

Egyéni véleményem szerint egyáltalán nem olyan tiszták a pártok, hogy ne élnének egy az ellenfelekről tartott listával. A privatizáció ellenére azért még mindig vannak zsíros állami állások, egyetemi, iskolai pozíciók, államhatlami pozíciók, amelyek kiosztása a pártnak nyújtott teljesítmény elismerésére "valók". Ez is régi beidegződés, jutalmazni kell a jó kádereket.

Szóval én súlyos veszélynek tartom a FIDESZ hálózatát (a többiekét azért nem, mert nincsenek pozícióban).

baphomet 2010.04.16. 14:48:13

meg így is működik:

belvaros.blogspot.com/2010/04/adatgyujtogeto-narancsmokusok-pecsett.html

Az ügyben kifogás is született, amelyet azzal utasítottak el, hogy nem bizonyított, hogy fideszes aktivista volt az adatgyűjtő. Tán bizony be kéne tetoválni a kézfejébe az aktivistáknak az adott párt logoját és egy sorszámot, és arról fotót kéne felmutatni a választópolgárnak, vagy magánnyomozást folytatni a bekopogtató személyével és tevékenységével kapcsolatban?

Frank'Leó 2010.04.16. 15:25:44

Lám, vannak sokan, akiket nem zavar, ha az adataikkal visszaél(het)nek. A legtöbb embert a cigaretta veszélyei sem zavarják, amíg nincs tüdőrákjuk. Az ő dolguk, még büszkén irogathatnak is ide, hogy milyen bátrak.

De. Sólyom Lászlót 15 éve igen zavarta az adatokkal való visszaélés lehetősége. Emiatt alkotmánybíróként elérte, hogy a személyi szám mellett legyen külön adószám meg taj-szám. Azt nyilatkozta, hogy néhány milliárd forintos költség nem számít.

Hol van most Sólyom László, az adatvédelem őre?
Vagy a kérdés már nem érdekes, mert meg is szűnik a jogállam?

Erdőtársulás 2010.04.16. 15:36:17

@Siker László: Teljesen természetes, hogy ha van egy ilyen lista, azt használják is. Nem csak a pártok! Ugyan ki az a magánember, aki ha kap egy listát arról, hogy ki tartja őt szimpatikusnak, ki pedig antipatikusnak, az maga mellé az utóbbiakat válogatja?
1997-ben nekem közgazdaságtanból egy fiatal tanár azt oktatta, hogy a korrupció fogalmába nem tartozik bele az, hogy az ember saját barátait és családtagjait juttatja pozicióba. Oké, nem tartozik a szó szoros értelmébe, viszont a - még egyszer jelzem FIATAL - óraadó szerint ez teljes mértékben természetes, nem elítélendő. Hát ha még az ember a saját "ellenségeit" is ismeri, nyilván azoknak meg keresztbetesz. Ez "természetes".

Ha a fidesz meglépi az önkormányzati széfra racionalizálását,ha lesz nagyarányú leépítés a közszférában, mint ahogyan kell is, hogy legyen, akkor a kádercserén túl lehet arra számítani, hogy a "bartáságtalanként" listázott szavazókat pakolják ki elsőként. Ez a fentiek figyelembevételével teljesen "természetes".

Mondjuk aki Magyarországon a közszférában dolgozik, az eddig is talákozott ezzel a jelenséggel, csak feltehetően nem olyan tömegben és mélységig, ahogyan most a reformok miatt következni fog.
Még soha nem volt ennyire szükség ilyen listára.
süti beállítások módosítása